Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 3 Empty Maaltje 3

za 12 feb 2011, 22:13
We hebben een tragisch verlies, Aran is niet meer. Aan de andere kant betekent dat meer eten voor ons dus zo erg is het niet Razz, maar ff serieus: Wie wordt ons volgende slachtoffer
Aran verd8 Petrarca ervan ziener te zijn, wat haar toch een prioriteits target maakt. Aan de andere kant is ze wel de enige die met Aran meeging, wat haar mss morgen verd8 maakt.
Maar ik weet verder niet wie we beter kunnen vermoorden, jullie wel of geloven we Aran's intuitie?
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

Maaltje 3 Empty Re: Maaltje 3

za 12 feb 2011, 23:08
Het verbaasd mij inderdaad ook dat ze met Aran meeging, maar anderzijds is Aran's intuïtie ook niet onbelangrijk. Maar het kan ook juist zijn om de andere weerwolven op een dwaalspoor te brengen..?

David was, in een eerdere versie, de meest verdachte persoon, waarna Petrarca kwam en vervolgens Civ, en daarnaast hadden we AJ ook nog, om snel uit te roeien. Dus ehm, tsjah.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 3 Empty Re: Maaltje 3

ma 14 feb 2011, 08:03
Eten we dan Petrarca op of gaan we toch voor Civ, AJ of David?
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

Maaltje 3 Empty Re: Maaltje 3

ma 14 feb 2011, 11:06
Petrarca, denk ik. Ter ere van Aran. Razz
Maar ik kan met al die opties instemmen.
Andromeda
Andromeda
Zwerver
Zwerver

Maaltje 3 Empty Re: Maaltje 3

ma 14 feb 2011, 16:39
Ik denk dat Petrarca wel de beste optie is. Misschien ging ze wel mee met Aran omdat ze niet wilde worden opgegeten ofzo? Ik heb een sterk vermoeden dat zij ziener is.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 3 Empty Re: Maaltje 3

ma 14 feb 2011, 16:40
Ok, Petrarca. Ik stuur duco wel een pm
Gesponsorde inhoud

Maaltje 3 Empty Re: Maaltje 3

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum