Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Brand 3 Empty Brand 3

wo 16 feb 2011, 21:31
Nu we al 2 dagen de tijd hebben gehad, maar nergens is gepost kunnen we alsnog een strtegie bepalen.
Mensen die na Petrarca een aardige prioriteit hadden zijn Civ, AJ en David.
Daar kan mss Crox aan worden toegevoegd, omdat hij vaak nogal duidelijk een mening heeft en mensen vaak met hem meegaan.
Uit andere vertrouwenspersonen, Razz, heb ik gehoord dat er een aantal burgers wss voor Andromeda zal gaan. We moeten dus gaan proberen iemand anders snel erg verd8 te krijgen, anders gaan we nog een medeweerwolf verliezen. Wie gaat dit worden? Civ, AJ en David zal wat lastiger worden, omdat zij een soort van samenwerking hebben opgezet. Zij zullen niet zo snel op elkaar stemmen. Ik weet de situatie van Crox op dit moment nog niet, maar daar kom ik nog wel achter.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Brand 3 Empty Re: Brand 3

wo 16 feb 2011, 23:15
Ok, Crox zit niet in het burgeroverleg ik stel voor dat we hem proberen dood te maken, als we alle 3 een verdachtmaking op de klaagmuur zetten komt het al redelijk op gang en ik zal proberen het burgeroverleg mee te krijgen
Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum