Spel 17 is gewonnen door de geliefden Tram Anh (weerwolf) en Meracy (Eros)!

Deel
Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
Civ
Civ
Burger
Burger

Dag 2

op za 07 mei 2011, 21:11
Waar moeten we overleggen over op wie we moeten stemmen? Dit is namelijk nog steeds dag 1 ...
Verteller
Verteller
Admin

Dag 2

op zo 08 mei 2011, 14:56
Wie moet er op de brandstapel belanden?
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

Re: Dag 2

op zo 08 mei 2011, 14:57
Waarschijnlijk de schooljuffrouw, die mij niet laat stemmen. Maargoed, ik mag dus niet stemmen.
Civ
Civ
Burger
Burger

op zo 08 mei 2011, 18:01
Wil je dat graag? Dat is ook niet aardig! Docenten zijn over het algemeen streng doch rechtvaardig.
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

op zo 08 mei 2011, 20:23
Maar in dit geval is ze echt niet rechtvaardig, kan ik je verzekeren..
Miki Breyll
Miki Breyll
Zwerver
Zwerver

op zo 08 mei 2011, 20:48
Shit he, ik was zelf ook weer te laat voor de deadline, ik was bezig mijn zusjes in bed te krijgen. Ik ben nu dus blijkbaar kasteelvrouwe, dus Civ, als je gered wil worden van de brandstapel, moet ik wel een verdomd goeie smeekbede horen Smile

Anderszijds, dit is volgens mij zo'n beetje de eerste keer dat ik wat van me laat horen tijdens dit spel. maar de zaken staan er niet zo geweldig voor. Dag twee, en er zijn al 5 mensen dood, waarvan maar 1 weerwolf. We waren met zijn tienen, en ik gok dat er zo'n 3 weerwolven in het spel zijn, wat betekend dat er van de 5 levende mensen twee wolf zijn. Als het nu fout gaat, is de kans groot dat de burgers het wederom zullen verliezen. Heeft niemand hier meer informatie over mogelijke wolven?
Ik zelf heb eigenlijk geen idee, ik wilde eigenlijk op Carianne stemmen, maar vooral omdat ze als wolf nogal veel macht zou hebben, echte verdenkingen heb ik niet
Civ
Civ
Burger
Burger

op zo 08 mei 2011, 21:59
Oke, ff serieus. Ik was vergeten te posten vanwege een partygame met Duco en Frits. Sorry daarvoor. Maar Ik ga nu maar smeken bij Miki Breyll: Pls, red mij! Je wil mij niet dood hebben als burger, daarvoor ben ik te waardevol. Ik was ook van plan om op Carianne te stemmen, maar helaas ... Ik bleek te lui om naar het stembureau te lopen Sad
Miki Breyll
Miki Breyll
Zwerver
Zwerver

op zo 08 mei 2011, 22:11
Oke, ik wil Civ wel redden.
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

op ma 09 mei 2011, 18:27
Hee Julia, high five Very Happy vet mooi duet gespeeld!
Civ
Civ
Burger
Burger

op ma 09 mei 2011, 19:35
Nou, eet David mij op Sad is het spel afgelopen XD Ik had hem niet opgegeten btw!! Maar dat maakte verder toch niet uit, jullie hadden sowieso gewonnen.
Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: