Spel 17 is gewonnen door de geliefden Tram Anh (weerwolf) en Meracy (Eros)!

Deel
Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dooie boel hier...

op ma 10 maa 2014, 17:01
xD
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Re: Dooie boel hier...

op ma 10 maa 2014, 17:41
Nou verteller, haal maureen uit haar lijden... Wink
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

op ma 10 maa 2014, 18:42
Het hoge woord is eruit..maureen gaat dood en de burgers winnen
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

op ma 10 maa 2014, 20:47
Ja goed hè
maurienttje
Boer
Boer

op ma 10 maa 2014, 20:49
pffffff xD
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

op ma 10 maa 2014, 21:20
het was voor maartje als heks best knap om toch de schijn te krijgen geen heks te zijn...

ik had gewoon op mijn eerste gedachte af moeten gaan......

wel was het voor maartje uiteindelijk een eitje om het klusje te klaren....

ik begrijp alleen geen kloten van frits' tactiek...
maurienttje
Boer
Boer

op ma 10 maa 2014, 21:22
hmmm die zal wel hetzelfde werken als de mijne hahaha
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

op di 11 maa 2014, 07:22
@SilentScreamer (Jip) schreef:het was voor maartje als heks best knap om toch de schijn te krijgen geen heks te zijn...

ik had gewoon op mijn eerste gedachte af moeten gaan......

wel was het voor maartje uiteindelijk een eitje om het klusje te klaren....

ik begrijp alleen geen kloten van frits' tactiek...

Wat begrijp je er niet aan?
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

op di 11 maa 2014, 08:24
Ik begrijp niet helemaal waarom je op thomas stemde, terwijl het toen duidelijk werd dat ik niet te vertrouwen was... Of had je dat wel ingecalculeerd? Ook de eerste ronde ging je op thomas terwijl die ook arno doodstemde de eerste ronde... Dat kon ik nirt volgen. Alleen de laatste ronde was het kraakhelder, maar toen waren we allang verloren... In ieder geval hebben de burgers het goed gespeeld, en hadden wij enigszins pech met de rollen van de gedoodden...
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

op di 11 maa 2014, 09:02
De eerste ronde heb ik getwijfeld tussen Arno en Thomas, maar ik ben voor Thomas gegaan omdat ik zijn theorieen niet helemaal vond kloppen en ik het met Arno eens was dat hij dingen uit perspectief haalde. Arno vond ik verdacht door zijn makkelijkheid van inactieve spelers doden. Ik heb toen maar gegokt en het bleek helaas fout te zijn.
De tweede ronde vond ik jou ook wel meer verdacht wat ik oorspronkelijk ook heb gezegd in vorm van mensen die niet op Aren hadden gestemd. Toen kwam Thomas met zijn verhaal om mij te doden wat erg waterdicht was. Mijn enige kans om te overleven was toen om mee te stemmen op Thomas. Hij had gelijk dat de heks niet dood mocht gaan en ik was ervan overtuigd dat hij dat niet was. Doordat er dan 2 burgers met stemrecht overbleven waarvan 1 heks met alle drankjes + burgemeester en 1 jager en 2 weerwolven was de overwinning gegarandeerd:
- Als de wolven de heks opeten red de heks zichzelf en vermoord of een wolf of de jager die dan een wolf neerschiet, wat in beide gevallen de winnende stemming opleverd de volgende dag.
- Als de wolven de jager opeten wordt die gered en een wolf vermoord, of niet gered en schiet dan een wolf neerm, wat weer altijd de winnende stemming opleverd.
Voor mij was op Thomas stemmen veilig om ervoor te zorgen dat de burgers zouden winnen en er was een kans dat ik dan ook het spel zou overleven, wat niet was gebeurd als ik niet op Thomas had gestemd. Het vertrouwen in jou was voor mij dus geen factor.
De enige manier waarop het fout zou gaan was dat Maartje een wolf was, maar die kans was verwaarloosbaar klein.
Sidenote: Als ik was doodgestemd had ik een weerwolf kunnen neerschieten, maar dan had ik wss alsnog Thomas neergeschoten als wraak en dan hadden de burgers nog steeds gewonnen. (anders had ik dat natuurlijk niet gedaan en had ik jou neergeschoten, omdat ik er redelijk van overtuigd was dat jij een wolf was)

Laatst aangepast door Frits op di 11 maa 2014, 10:58; in totaal 2 keer bewerkt
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

op di 11 maa 2014, 09:14
Ik had trouwens niet door dat jij de jager was. Als ik had geweten dat de laatste burger nog een jager was, had het inderdaad niet uitgemaakt wie er doodging (als het Maartje maar niet was). Maar het was dus nog steeds gewonnen ook al hadden we één stem verspild aan mij.

Als je niet op mij gestemd had maar op bijvoorbeeld Jip, dan hadden we trouwens alsnog gewonnen. Dan had je namelijk ofwel Jip ofwel Maurien doodgeschoten, en kon de heks het afmaken.
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

op di 11 maa 2014, 09:40
Inderdaad, jij kon niet weten dat ik de jager was en ik was ook verdacht door mijn stemming de eerste dag. 
We hadden inderdaad alsnog gewonnen, dus je theorie klopte, maar ik wilde ook nog proberen te overleven.
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

op di 11 maa 2014, 10:42
Oke dat klinkt overtuigend!

Well played, burgers, vind het knap dat jullie het zo makkelijk hebben weten te redden.

Wij hadden de pech dat AJ Eros was en geen heks of jager die de verkeerde bij zn lurven pakte. Het was voor jullie tactisch gezien goed te doen. Gefeliciteerd met de overwinning en hopen dat ik de volgende keer aan de goede kant sta!
Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: