Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Eten nacht 2

za 14 feb 2015, 07:13
Hmmm jongens, rare nacht.
Ik ben nu denk een target omdat ik de burgemeester was met de uiteindelijke stem
En ik ben de enige gefloten speler.

Ik ga denk zeggen dat ik op lonneke heb gestemd puur op het feit dat ze op mij gestemd had en niet op basis van informatie, want niemand wist wat.

Onze strategie is wellicht verwaring zaaien overdag maar nu 1 iemand kiezen waarop we stemmen en overdag met 1 of 2 van ons in het forum richting die persoon hinten.

Wat denken jullie?
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

za 14 feb 2015, 10:18
Oja we mogen natuurlijk eerst iemand kiezen om op te eten. Enige suggesties?
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

za 14 feb 2015, 10:27
OMG dorpsoudste dood op dag 1 Smile Smile Smile

Een andere rede dat je op Lonneke gestemd zou kunnen hebben is dat ze Maartje verdegdigde aangezien dat de rede was dat er uberhaupt een aantal mensen op haar hebben gestemd. Je zal dus niet de enige verdachte zijn qua Lonneke doodstemmen. Dat je de enige betoverde speler bent, ben je voor altijd en dus heeft dat weinig prioriteit. De fluitspeler kan pas winnen als alleen jij en de fluitspeler over zijn en dat zal nog wel even duren. De fluitspeler zal jou dus koste wat kost in leven moeten houden wat ons misschien een aanduiding kan geven over wie dat is.

Met de dood van de dorpsoudste zijn alle krachten van de burgers weg, wat betekent dat ze alleen nog beroepen over hebben. Dus het lijkt me een goed idee om daar wat achteraan te gaan. Wat waarschijnlijk 2 opties geeft (beetje hetzelfde als gisteren):
- Proberen meer beroepen te krijgen. Lonneke was de biechtmoeder en als we nog een beroep op eten vannacht komen er morgenochtend 2 vrij en hebben we met 2 zwervers een redelijke kans om er in ieder geval 1 te krijgen.
- Wederom proberen om de veldwachter op te eten. Dit betekent dat beroepen niet meer terug zullen komen en dus de biechtmoeder/vader al permanent uit het spel is.

Voor overdag lijkt me het makkelijkste om de dischussie richting Civ, Duco en LWT te sturen, aangezien zij op Lonneke hadden gestemd, maar dat zou zoals bdzon al zei ook de aandacht naar hem sturen. Van nog een beroep af komen zou natuurlijk ook handig zijn, maar het lijkt me dat de burgers daar erg voorzichtig mee zullen worden nu rollen niets meer doen.
Nieksashu
Nieksashu
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

za 14 feb 2015, 11:39
Het lijkt mij het slimst om alsnog voor de veldwachter te gaan. We willen juist dat overdag wordt gefocust op de beroepen, en ik denk dat dat is gelukt op dag 1, met groots resultaat.

En ja, ik was vergeten te stemmen, maar dat ik vergat te stemmen houdt me waarschijnlijk ook weg van verdenkingen. Volgende keer stem ik wel!
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

za 14 feb 2015, 14:34
Veldwachter lijkt me een goed idee. Hoeveel burgers blijven dan over? En ik denk wellicht dat we met zn vijven op 1 bepaalde burger moeten stemmen alhoewel dat later toch verdacht is. Jullie hier ideeën over hoe we dit gaan aanpakken?
Robinator
Robinator
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

za 14 feb 2015, 15:32
Het lijkt mij niet verstandig om met zijn allen op 1 iemand te stemmen overdag, zonder daar een gegronde reden voor te hebben. Dat is veel te verdacht. Voor de rest stel ik voor om weer te proberen de veldwachter te ontruimen.  :twisted:  Rolling Eyes
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

za 14 feb 2015, 15:58
Maar niemand kan de veldwachter toch redden? Dus die gaat dan sowieso dood toch?
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

zo 15 feb 2015, 14:28
Ik ben ook voor de veltwachter. Ik denk dat wij overdag onze eigen gang moeten gaan, anders wordt het veel te verdacht. Ik denk dat wij nu best kans maken op de overwinning. In de eerste nacht de dorpsoudste omleggen, wat een geluk Smile
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

zo 15 feb 2015, 14:33
Beginnersgeluk van mij
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

zo 15 feb 2015, 15:09
Hahaha. Waarschijnlijk
Verteller
Verteller
Admin

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

zo 15 feb 2015, 16:04
Ik concludeer dat jullie wederom Meracy opeten vannacht. Hopelijk hebben jullie nu meer geluk.
Gesponsorde inhoud

Eten nacht 2 Empty Re: Eten nacht 2

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum