Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dodenbespreking

+7
Meester Lupus W. Tungsten
lidun
Meracy
SilentScreamer (Jip)
Georgette4
Verteller
Frits
11 plaatsers
Ga naar beneden
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dodenbespreking Empty Dodenbespreking

wo 12 okt 2016, 18:46
Hmmmm, ik vond het vorige potje toch wel wat beter gaan.... Nu ik de wolvendiscussie heb gelezen denk ik dat ik tijdens het vorige potje misschien iets minder mijn best had moeten doen  Razz

Nu ik de rollenverdeling heb gezien heb ik wel goede hoop dat de wolven een keer een goede kans maken. De wolven zijn allemaal ervaren weerwolf spelers. Hoewel ik natuurlijk eigenlijk voor de burgers zou moeten zijn hoop ik stiekem dat de wolven winnen of natuurlijk de geliefden (een weerwolf/niet weerwolf koppel is altijd mijn favoriete einde).
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 12 okt 2016, 18:50
Ik moet je er wel op wijzen dat je nog altijd als burger gestorven bent. Momenteel sta je van alle deelnemers op nummer 1 met 7 gewonnen potjes en Tram Anh staat op 2 met 6 Razz

Maar als Verteller hoop ik inderdaad wel op een weerwolvenzege.. Dat wordt nog wel interessant, want Duco moet zorgen dat Nicole doodgaat zonder bij Thomas en Tram Anh argwaan te wekken. Dat lijkt me nog behoorlijk lastig.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 12 okt 2016, 18:53
Ik wil wel gedeeld eerste plaats hebben met Tram Anh, volgens mij heeft zij een potje meer gespeeld dan ik, dus daar kan ik nog naar wijzen  Razz.

Go weerwolf, Go weerwolf!!!
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 12 okt 2016, 18:57
overloper  Smile)
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 13 okt 2016, 00:56
Heel veel mensen beweren dat de ravenbrief totaal geen informatie geeft, maar dat is niet helemaal waar. Het vertelt alle burgers namelijk dat Georgette de raaf niet is. Dit maakt de kans groter dat ze weerwolf of fluitspeler is. Manon weet daarnaast ook nog dat Lonneke geen weerwolf is. 

Verder vraag ik me af of het als zondebok slim is om over jezelf te schrijven op de klaagmuur. De wolven hebben er nu belang bij om op een gelijke stemming af te koersen. Als ze gewoon alle vier op een verschillende burger stemmen en de burgers stemmen willekeurig, lijkt het me goed denkbaar dat dit gebeurt.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 13 okt 2016, 18:25
Gelukkig heeft David dat stukje info uit de ravenbrief gevist, maar ik denk niet dat er wat mee gaat gebeuren, het pure kansverschil is dat ze weerwolf is of niet wordt niet veel groter. Het zou wel pech zijn als Georgette nu in de dag 1 random stemming doodgaat door de ravenbrief. Hopelijk maken de wolven deze keer niet dezelfde fout als het vorige potje tijdens de dag 1 stemming, maar ik denk dat dat wel goed zal komen.

Het lijkt me eigenlijk altijd riskant om een rol te claimen op de klaagmuur. Aan de schrijfwijze kan je soms hints krijgen van wie het is.

Btw, briljante correctie van de genetische modificatie in het vertellers verhaal   Very Happy
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 13 okt 2016, 18:37
Haha dat was een heuse Cicero-verspreking. 

En nee, de wolven lijken me slim genoeg om ervoor te zorgen dat ze onder de radar blijven. Nicole had een behoorlijke strategie uitgedacht en Duco en Thomas houden zich daar tot nu toe aan.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

vr 14 okt 2016, 00:49
Duco zet de aanval in op Maureen. Het is wel risicovol omdat die ook een geliefde heeft, maar dat is ook wel een beetje Duco-style. 

Het valt me trouwens ook op dat David niet zegt dat die betoverd is. Hij kan het niet hard maken omdat jij (Frits) al dood bent, maar het volgens mij altijd beter om het te zeggen. Voor Georgette is het in ieder geval gunstig, want zij kan dan altijd beweren dat David de fluitspeler is.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

vr 14 okt 2016, 15:49
Waarschijnlijk is David bezorgd zelf voor fluitspeler te worden uitgemaakt. Fluitspeler zou de eerste nacht niemand kunnen betoveren en dan met een dode de betovering claimen.
Het is wel een heel levendige dag 1 discussie, ik ben zeer benieuwd naar de stemming.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

vr 14 okt 2016, 15:51
Ja ik ook. Als de stemmen een beetje worden verdeeld over Davy, maurienttje en Tungsten (=kasteelheer) dan kan het zomaar gebeuren dat de zondebok dood gaat. Dat heeft dan weer gevolgen voor de stemming van dag 2.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

vr 14 okt 2016, 16:33
Ik had alleen nog maar onthouden wie de wolven en de ziener waren. Ik zie net dat maurienttje de heks is. Dit kan rampzalig aflopen voor de burgers. Ben ik blij dat ik onofficieel ben overgelopen Smile.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

vr 14 okt 2016, 23:00
Wauw wat een chaos op het einde, de geliefden en maurienttje zijn net weggekomen en de zondebok mag de raaf wel bedanken. Duco en Davy gaan het nog moeilijk krijgen gezien de discussie...
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

za 15 okt 2016, 00:37
Noooh, deze vroege dood zag ik niet aankomen!  Sad Ik heb nog zo mijn best gedaan in mijn laatste brief aan iedereen en aan met name de kasteelheer. Jullie moeten weten dat ik op dit moment nog niet weet wie welke rol heeft, zodat ik nu zonder extra informatie mijn eerste reactie kan geven. Ik had niet verwacht dat mijn mindere activiteit vandaag mij uiteindelijk de das zou omdoen, super jammer... Ik ga nu eens bekijken wat de dubbele identiteiten zijn van iedereen, spannend! Smile

En leuk weer, dat jullie hier intussen over de gang van zaken op het forum meepraten en bijhouden! Very Happy

Nou, daar gaan we! Hallo informatie, ik ben benieuwd! Razz
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

za 15 okt 2016, 00:43
Tja, maar een weerwolf gaat natuurlijk nooit een burger redden. Zelfs als hij zou hebben geweten dat je de fluitspeler was. Morgen ga ik verder met de vertellersblog.  Sleep
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

za 15 okt 2016, 01:12
Tjeempie, tuurlijk blijf ik niet leven met Thomas als weerwolvende kasteelheer. Eerlijk gezegd denk ik dat hij toch wel even moest nadenken, oprecht klonk die wel namelijk. Maar goed, het is en blijft Thomas natuurlijk! Ik vind hem altijd zo goed spelen, haha!

En ik ben zo blij dat Duco en Maureen weer meedoen, gelijk weer dat gehakketak! Very Happy Dat heb ik in het vorige potje wel gemist, hoor. Nicole zou wel gedacht hebben: "hoezo zo fel, Duco?!" Wink Ze is trouwens wel echt een aanwinst voor het spel! Leuk dat je haar mee hebt gesleept, Frits! Very Happy
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

za 15 okt 2016, 07:07
Welkom in het dodenrijk, het gaat wel wat harder dan de vorige keer. Duco en Maureen hebben de discussie wel heel wat feller gekregen inderdaad. Ik was na de kalmte van het vorige potje bijna vergeten dat het hier er soms ook zo aan toe gaat Smile.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

za 15 okt 2016, 09:52
Haha, ik ook! Wink Hallo Frits trouwens!

Ik had trouwens bij lange na niet al deze weerwolven verwacht eigenlijk. Thomas verdachtte ik eigenlijk niet, van Nicole wist ik het niet zo goed eigenlijk. Als we de discussie teruglezen, vond ik Tram Anh (achteraf) zich wél wat apart gedragen, omdat ze mij ineens wel héél snel dood wilde hebben, met eigenlijk een heel maffe reden.

Nou moet ik zeggen dat Lonneke het me er ook niet echt makkelijker op gemaakt heeft door te zeggen dat ik het "als weerwolf" erg lastig vind om overdag te reageren in het dorp, wat eigenlijk ook wel waar is normaal gesproken. Maar goed, Tram Anh heeft dit goed aangepakt, helaas. Ik dacht trouwens dat Tram verliefd was op lidun, omdat ze haar zo enorm verdedigde, ondanks het feit dat ze niet online kon komen en 'daarom niks kon posten'.

Daarom verdacht ik Lonneke eigenlijk meer van weerwolverij Wink

En Duco verbaasde mij dan weer eigenlijk niet, als je kijkt naar hoe fel hij in de aanval ging op Maureen! Haha! Razz

Ik ben benieuwd hoe de wolven verder gaan spelen. Ze zijn met een vrij grote groep ervaren spelers, vet leuk! 
We gaan het zien! Very Happy
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

zo 16 okt 2016, 13:25
Okee, Thomas is alweer gigantisch aan het mindfucken. Hij heeft een klaagmuurbericht geplaatst en doet nu alsof het niet van hem kwam. En volgens mij heeft hij ook wel door dat Duco en davy geliefden zijn en zoekt hij nu de confrontatie.

Duco moet zich er in ieder geval uit gaan lullen. Dat kan hij het beste doen door te zeggen dat hij meer ziet in het idee van Nicole en TA.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

zo 16 okt 2016, 14:55
Haha, wordt leuk dit! Very Happy
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

zo 16 okt 2016, 21:22
Jongens, het duurt lang Razz Ik wacht op Duco's reactie Smile
Ik ben echt super benieuwd!
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

ma 17 okt 2016, 12:38
En daar is onze eerste superheld: het is Smoesjesman!!

Duco moet nu duidelijk maken waarom davy niet moet worden opgegeten. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan. Volgens mij wil Thomas eigenlijk davy helemaal niet opeten, maar wil hij gewoon bevestigd zien dat Duco en davy een koppel zijn... Als dat zo is dan zal hij niet schromen om de volgende dag vol de aanval op Duco in te zetten. Maar nu is Thomas voorzichtig omdat Duco ook witte weerwolf kan zijn.

Als Duco's plan doorgaat en ze eten lidun op, dan gebeurt er ook wel weer iets interessants. De zondebok kan namelijk een of meerdere mensen het stemrecht ontnemen, dus dat kan de boel nog flink in de war schoppen.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

ma 17 okt 2016, 13:05
Als het de volgende dag echt Duco tegen Thomas wordt moet ik mss wat popcorn inslaan. Dat zal een leuke discussie worden om te volgen Smile.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

ma 17 okt 2016, 13:07
Haha sowieso. Volgens mij missen ze iemand om gezamenlijk tegen te bashen, zoals uhh... mij Smile). En nu gaan ze van lieverlee elkaar maar tegen elkaar..
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

ma 17 okt 2016, 14:13
Oeh, dit gaat wel leuk worden volgens mij Razz
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

ma 17 okt 2016, 19:35
Jip gaat de nacht niet overleven. De weerwolven eten hem op en Maureen gaat hem niet redden. Niets kan hem nog redden.. Hij kan nog wel een ravenbrief sturen en een nieuwe burgemeester kiezen.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

ma 17 okt 2016, 21:09
Nòòòòh, arme Jippert Sad

Hopelijk kiest hij tactisch een nieuw persoon voor de ravenbrief en voor de burgermeester Smile
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

di 18 okt 2016, 21:10
Hoi Jippert! Smile
Arme jij Sad 

Ik ben wel super benieuwd naar de discussie in het dorp trouwens Wink
De klaagmuurberichten zijn erg interessant Very Happy
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

di 18 okt 2016, 23:55
Ik heb net een goed portie zitten vloeken en tieren in mijn hoofd! Voor mijn burgemeestersrol heb ik de enige foute keuze gemaakt. Toch zag ik ergens ook weer niet genoeg clues dat Nicole wolf zou zijn.

Toch stonden zeker Duco en Thomas op mijn verdachtenlijstje, en verwachtte dat minstens 1 wolf zou zijn. De stemming ging die kant niet op dus bleef ik bij davy, wat mij nog steeds geen gekke keuze lijkt. Ik begrijp oprecht niet waarom die iemand heeft laten nablijven, en snap niet dat er meer mensen in meegingen, en dat Georgette doodging (Georgette was echt 0 verdacht, ze heeft '2' stemmen tegen die nergens op gebaseerd waren, en dat kon iedereen redeneren). Ik ben er dus uitgespeeld door de wolven, die dat echt knap en slim gedaan hebben. Ik ben ook super benieuwd naar de discussie overdag, en vermoed dan ook dat de wolven gaan winnen. Duco en davy zijn door de felle discussie van Duco wel echt bedreigd, en gaan vast niet het einde halen. Duco's verhaal richting Maureen was wel erg plausibel. 

Leuk om jullie verhalen te lezen, benieuwd wat jullie van de huidige gebeurtenissen vinden!

De wolven hebben erg sterke beroepen op het moment!!!!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 00:28
Oh en Tungsten (voor als je dood bent): Ik heb geen bericht geplaatst over de burgemeester!!!! Ik ben er wat dat betreft ingeluisd, alhoewel dat juist wel weer hielp. 

AJ, wie zette dat bericht op de klaagmuur? Ik had 'bird is the word' en 'raven in de nineties'.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 00:39
Overigens zou het leuk zijn als iedereen een notitieblok-subforum zou hebben voor zijn gedachtegangen, dat ook door de doden te lezen is. Ben zeer benieuwd of Thomas Duco doorheeft Smile

Ik begrijp dat dit onhaalbaar is omdat er belachelijk veel werk voor de verteller bijkomt (dat die echt al wel heeft, echt props voor de enorme bak werk die je erin stopt, AJ), maar het zou wat dat betreft wel een toffe toevoeging zijn Smile Misschien zelfs voor de verteller wel extra leuk, alhoewel die van mij ook al wat appjes ontvangt Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 00:42
Mijn vermoeden over het lesbische koppel (dat het fake was) is ook waar. Blij dat ik dat doorzien heb, hoop dat meerdere mensen Eros geloven (neem aan dat het klaagmuurbericht door Lonneke is gestuurd).
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 00:49
Om even jouw vragen te beantwoorden:

Ik zal de klaagmuurberichten ook in het dodenforum zetten inclusief de inzender.

Die notitieblokjes zijn technisch gezien wel mogelijk, maar het forum wordt er wel minder overzichtelijk van en ik denk bovendien niet dat ze heel veel gebruikt zullen worden. Maar misschien is het wel leuk als sommige spelers een "dagboek" bijhouden, zodat alle gedachtekronkels duidelijk worden. 


Voor wat betreft het spelverloop: volgens mij heeft Thomas wel in de smiezen dat Duco geliefd is met davy. Hij zei dat die hem op wou eten om te kijken hoe Duco daarop zou reageren. Ik denk daarom dat Thomas van de gelegenheid wil gebruiken om davy dood te stemmen, nu hij de ravenbrief heeft. Duco moet er vooral voor pleiten dat bij davy de biecht wordt afgenomen. Kortom, ik denk dat de weerwolven er gunstig voorstaan, maar ze zijn nog lang niet zeker van de winst. De weerwolven weten trouwens ook niet of er een witte weerwolf meedoet.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 00:52
Ja de biecht af laten nemen, dat is het beste wat duco kan doen! Maar ze hebben het al wel loodzwaar door deze actie...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 01:57
David heeft me dus weer verraden! Waarom doet die dat toch telkens? Doet die het om dan een veilige slaapplek te vinden?
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 03:16
SilentScreamer (Jip) schreef:Overigens zou het leuk zijn als iedereen een notitieblok-subforum zou hebben voor zijn gedachtegangen, dat ook door de doden te lezen is. Ben zeer benieuwd of Thomas Duco doorheeft Smile

Hahaha, ik dacht aan precies hetzelfde. Ik vond het erg leuk vorig potje om als enige weerwolf al mijn gedachtes op 'papier' te zetten. Mij lijkt het inderdaad ook erg leuk om als bijvoorbeeld ziener of heks zo'n pagina te krijgen, dan kun je daar dezelfde overpeinzingen opschrijven Very Happy 

Oké, nu ga ik even de rest van je berichten doorlezen halo
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 03:20
Ik ben trouwens héél erg benieuwd hoe het met Thomas en Duco zal gaan. Thomas heeft al behoorlijk laten doorschemeren dat hij hem 'verdenkt' van een liefde tussen hem en Davy, maar Duco heeft het goed weg weten te praten. Ik denk dat Thomas misschien - al is het misschien ietsje voorzichtiger dan afgelopen nacht - verder in gaat spelen op Duco's liefdesleven en dan de wolven laat stemmen op Davy als hij nu overdag niet doodgaat.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 11:59
Het vorige spel heeft Nicole mij halverwege het spel de rollenverdeling volgens haar op dat moment gestuurd. Die heb ik toen ook geplaatst in het dodenrijk. 

Davy moet nu trouwens iemand laten nablijven. Als hij slim is kiest hij voor iemand die op hem stemde. Dat waren Jip, Maureen en Thomas. Echter, Jip is al dood en Maureen is zwerver dus die mag niet. Dus davy kan alleen maar voor Thomas kiezen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 15:48
Dooie boel in het dorp Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 15:49
Als het dienstmeisje in zijn nieuwe rol doodgaat, wordt dan de nieuwe rol en/of de oude rol bekend gemaakt?
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 16:30
Momenteel houd ik de regel aan dat alleen de nieuwe rol bekend wordt. Maar voor de informatie is ook niet heel relevant of je wel/niet bekend maakt of iemand eerst het dienstmeisje was.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 17:26
Denk het wel toch, er zit toch informatie aan, of er nog een dienstmeisje of een wolf in het spel zit. Dat is toch wel erg handig als burger zijnde.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 18:09
Nee niet echt, want een dienstmeisje die in een wolf verandert is daarna precies gelijk aan iemand die al meteen wolf was. Het enige wat je aan extra informatie geeft is dat diegene niet de hele tijd al die rol had.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

wo 19 okt 2016, 21:50
Het maakt niet uit of het nuttig is of niet; het is gewoon leuk om te weten (nog als speler) wie van rol is verwisseld Smile Ik zou het dan wel willen weten in ieder geval Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 20 okt 2016, 00:06
Ook diens redeneringen zijn dan te verklaren. Stel dat davy niet wist dat Thomas wolf was, dan had het kunnen zijn dat die onverwachts wolf is geworden, en dan snapt de rest dat hij eerst niet voor wolf had geredeneert en later wel. mja mss heb je wel gelijk Arjo Razz
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 20 okt 2016, 00:08
Sowieso gaan we het dienstmeisje nog wel evalueren als rol. De rolbeschrijving die ik heb gebruikt is trouwens ook behoorlijk verschillend van de officiële spelregels.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 20 okt 2016, 00:36
Ik vind het mooi om te zien hoe Thomas speelt. Hij houdt de verdenkingen op Duco voor zich om er optimaal gebruik van te maken. Ook probeert die het verhaal richting de medewolven te sturen Smile Hij blijft hierdoor zelf op afstand.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 20 okt 2016, 12:42
Go Manon! Ze heeft door dat ze naar Duco moet kijken (dat betekent einde Duco en davy!) en ze vertrouwt Thomas niet!
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 20 okt 2016, 13:21
Lonneke is biechtmoeder en niet Manon. Ik vraag me af of Lonneke iemand uit het koppel zal bekijken. De kans is klein dat ze allebei wolf zijn..
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 20 okt 2016, 13:31
Ik weet het, maar Manon is denkt wel de goede kant op, en is ook in staat om de groep mee te trekken. Maureen vertrouwt Duco en davy vast ook niet en heb ook het idee dat David de goede kant op redeneert. Het kan nog best eens interessant worden!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

do 20 okt 2016, 15:30
Ik vind nog twee dingen vreemd:

Ik had nooit verwacht dat het lesbische bericht van Thomas kwam, dat maakt het wel extra verwarrend. Ik denk dat die daarmee wilde lospeuteren wie Eros was. Ik denk dat die nu weet wie Eros is en wie het koppel is. Naast dat die weet wie de wolven zijn en verwacht dat Manon ziener is, staat Thomas ijzersterk.

Daarnaast: Waarom heeft Georgette zichzelf verraden in de klaagmuur? Dat geeft toch alleen maar nadelen?
Gesponsorde inhoud

Dodenbespreking Empty Re: Dodenbespreking

Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum