Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Slotwoord van de verteller Empty Slotwoord van de verteller

zo 13 nov 2016, 19:32
Beste Wakkerdammers,

Graag wil ik nog even een woord van dank geven over het afgelopen spel. Ik heb het erg leuk gevonden om dit te vertellen en ik vond dat iedereen leuk meespeelde. Ook de doden, of misschien wel juist de doden. Iedereen had ook begrip voor het feit dat het spel bijna een week is stilgezet en dat was ook erg fijn.

De weerwolven hebben weer eens gewonnen en dat is al lang niet gebeurd. Als ik alles zo teruglezen dan zijn er de nodige mindfucks en hersenkraken waar te nemen. Volgens mij is de witte weerwolf ook nog niet eerder zo belangrijk geweest in een spel, ook niet als die wel echt meespeelde. Maar los daarvan dachten de weerwolven goed na en ook vooruit. En natuurlijk hadden ze ook wel het geluk aan hun kant, want de sterke burgers gingen al vrij snel dood. 

Verder constateer ik dat ik nu twee spellen heb verteld. Het is een goed gebruik om het stokje dan over te dragen. Tot nu toe was dat altijd aan Thomas, Duco of Frits. Maar als iemand anders graag zou willen vertellen, dan sta ik daar graag voor open en ik ben ook bereid om een nieuwe verteller te helpen.

met dankbare groet,

jullie Verteller: AJ
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Slotwoord van de verteller Empty Re: Slotwoord van de verteller

zo 13 nov 2016, 19:40
Ik heb het net ook al even in de whatsapp gezegd, maar hier nog maar eens: alle lof en complimenten aan de verteller! het was echt een supertof, en goed geleid spel. En dat ook zelfs rondom het droevige bericht tussendoor. Ik heb er echt van genoten!

ps: de katten waren awesome!
Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum