Spel 17 is gewonnen door de geliefden Tram Anh (weerwolf) en Meracy (Eros)!

Deel
Vorige onderwerpGa naar benedenVolgende onderwerp
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Re: Dodenbespreking

op di 10 jan 2017, 17:33
Jezus, Maureen heeft aangegeven niemand te redden. Is ze gek geworden ofzo. Waarom zou je in godsnaam niemand redden als genezer. 

Nu heeft ze het andermaal verpest voor de burgers..  Sad
Tram Anh
Burger
Burger

op di 10 jan 2017, 17:51
Nou nou, Maureen heeft echt wel veel goed gedaan voor de burgers, om te zeggen dat ze het heeft verpest is een beetje gemeen. De burgers hebben allemaal onfortuinlijke keuzes gemaakt. En de wolven hebben verdiend gewonnen. 

Tevens was Maureen de enige die jou heeft beschermd en heeft ze Georgette genezen in de nacht, Duco met haar scheermes doodgemaakt en was ze een van de weinigen die Victor en Thomas doorzagen.
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

op di 10 jan 2017, 19:39
BOMBOMBOMBOM!!!!!!!!

Mooi om te lezen dit, wat een wanhoop allemaal. Toch blij dat ik uiteindelijk een verstandige keuze heb gemaakt!
Georgette4
Burger
Burger

op di 10 jan 2017, 23:15
Hahaha, waaaaauw! Deze ontknoping! Prachtig! Jip, wat heb je het ontzettend goed gespeeld! Ik had dit echt niet verwacht Wink Ik dacht op het laatste dat Maureen misschien een wolf zou kunnen zijn, omdat ze vanuit het niets mij ineens niet meer vertrouwde. En aangezien ik zelf wist wat ik voor rol had, vond ik het maar vaag. Ik heb dit voorzichtig geprobeerd uit te leggen dat mijn keuzes om op David en op Arjo te stemmen puur een domme fout was (zie Nicoles uitleg, want ze had precies hetzelfde). Omdat ze er niet meer op in ging, heb ik na heeeeeeeel lang peinzen toch een brief op haar deur geplakt vannacht. Dat Jippert uiteindelijk dé wolf is, verrast me dan ook gigantisch Wink Wat ging jíj goed met de burgers mee, zeg! Razz Pfoe! Very Happy Wel cool overigens dat ik als burgermeester het zo onwijs lang heb volgehouden! Voor het eerst had ik deze functie, ik vond het best leuk! Very Happy Dank dat ik beschermd werd tussendoor (Mau!) Razz Dat heeft me mede geholpen om er zolang in te zitten!! 

LEUK POTJE WAS DIT!! Very Happy Very Happy Very Happy
Georgette4
Burger
Burger

op di 10 jan 2017, 23:16
Oja, dan ga ik nu al jullie opmerkingen doorlezen! Hoi dodenform Very Happy
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

op wo 11 jan 2017, 01:29
Speelde het ook nog mee dat ik had gezegd dat ik Jip vertrouwde? Toen Nicole liet doorschemeren dat ze de jager was en ze me dood wou schieten nam ik meteen zoveel mogelijk afstand van hem. Razz
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

op wo 11 jan 2017, 12:48
Ik heb gewoon geen seconde rekening gehouden dat Nicole jager was, ik moet toch die stukjes eens door gaan lezen...
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

op wo 11 jan 2017, 12:49
Heb ook niet zoveel gelezen dat jij mij vertrouwde Tungsten Razz
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

op wo 11 jan 2017, 12:53
Oh nee, ik zei juist dat jij een wolf was zodat zij zou denken dat ik loog nadat Nicole me doodschoot. Nicole had namelijk gezegd dat ze iemand mee kon nemen in haar graf en dat ze mij zou doodmaken als we op haar zouden stemmen dus toen moest ik wel concluderen dat ze de jager was. Kon ik natuurlijk niet hardop zeggen. Razz
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

op wo 11 jan 2017, 14:14
Jep jep, ik had ook wel gelezen dat ze ons alsnog wou dwarsbomen maar kon er echt niet op komen hoe... naïef...
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

op do 12 jan 2017, 18:05
Oh en trouwens, achteraf gezien vind ik dat Lisa een prima indeling van rollen heeft gemaakt. Ik had me wat pissig gemaakt over de jager en het slechte evenwicht, maar nu er geen weerhamster in zit is dat wel teniet gedaan (dat had ik echt nooit verwacht). En AJ, netjes gedaan met die klaagmuur, je hebt gelijk dat slet en weerhamster slecht samengaan, nooit bedacht dat dat een optie was Razz
Georgette4
Burger
Burger

op vr 13 jan 2017, 14:46
Ik vind de jager echt een leuke om erin te doen bij veel mensen! Very Happy Het kwam mij als raaf wel goed uit, want ik kon anders nooit een briefje plakken op zijn deur en was het kiezen tussen Mau en Jip nóg ingewikkelder geweest (ofzo, denk ik), want ik vertrouwde ze allebei meer dan Thomas. Smile Maar goed, uiteindelijk maakte het niet uit, want ik geloofde de meest onbetrouwbare weerwolf ever Razz Serieus, ik snap er nog steeds niks van xD
Gesponsorde inhoud

Vorige onderwerpTerug naar bovenVolgende onderwerp
Permissies van dit forum: