Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Burgemeester discussie Empty Burgemeester discussie

do 03 feb 2011, 19:15
Wie o wie zal de eerste burgemeester van Wakkerdam III worden?
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

Burgemeester discussie Empty Re: Burgemeester discussie

vr 04 feb 2011, 13:23
Wat zijn jullie toch stil... Dat had ik absoluut niet van jullie verwacht. Maargoed, wat ik wou zeggen: ik hoef de grote eer die burgermeesterschap met zich meebrengt nu niet, dan kan ik tenminste zo af en toe stropen, en mijn koeien moeten ook genoeg aandacht krijgen, maar als een van jullie zich niet snel verkiesbaar stelt stem ik gewoon op iemand Razz
Civ
Civ
Burger
Burger

Burgemeester discussie Empty Re: Burgemeester discussie

vr 04 feb 2011, 14:55
Ik stel me verkiesbaar. Verder staat in de grondwet dat alleen mannen van 18 jaar en ouder zich verkiesbaar mogen stellen (het is namelijk nog voor het jaar 1900). Ik ga er daarom vanuit dat ik de enige kandidaat zal zijn. De rest van jullie zijn namelijk boerinnen. Ik ga dus winnen. :twisted:

m.v.g.
Viccie,
burgemeester in spe
Miki Breyll
Miki Breyll
Zwerver
Zwerver

Burgemeester discussie Empty Re: Burgemeester discussie

vr 04 feb 2011, 17:11
Fock You! Als ik me verkiesbaar wil stellen dan doe ik dat gewoon tss... Wakkerdam is een behoorlijk geëmancipeerd dorp hoor. Maar ik hoef geen burgemeester te worden, dus ik stem op jou Wink
Civ
Civ
Burger
Burger

Burgemeester discussie Empty Re: Burgemeester discussie

vr 04 feb 2011, 18:01
oke dankje Wink Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben hoor Razz Ik zal wel het kiesrecht voor vrouwen instellen wanneer ik burgemeester ben XD, zowel actief als passief.
Gesponsorde inhoud

Burgemeester discussie Empty Re: Burgemeester discussie

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum