Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje. Empty We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje.

wo 23 apr 2014, 00:19
Je bent gepakt en iedereen weet het. Wat zij niet weten is, dat ik er dan ook direct aanga en dat dit tot een overwinning voor de burgers leidt. Maar zelfs dat kan ons niet meer redden. Ik vraag me af hoe het nou toch kan dat we drie nachten achter mekaar niemand hebben kunnen opeten. Het is ons pas éénmaal gelukt. 

Oké, genoeg gejammerd. We zullen toch maar wat moeten proberen. Het probleem is dat we nu nóg minder denktijd hebben dan de vorige keer, en ik ben morgen ook behoorlijk druk. Ik vrees dat we dus weer niet echt kunnen discussiëren. Dus hier komt dan maar een monoloog.

We zijn nog met zijn achten. Het is twee tegen zes. Daar komt nog bovenop dat ik door mijn beroep gekortwiekt ben, en niet meestemmen kan. Daar staat tegenover dat ik één ander het stemrecht moet ontnemen, maar dat weegt er natuurlijk niet tegenop. Van de burgers zijn bovendien Arjo, Victor, en Maureen totaal niet meer verdacht. Arno nog wel, en Frits en Tram Anh ook niet echt maar wel een beetje. Ik vermoed dat Maureen bij Arno of bij mij gaat kijken. In beide gevallen is dat slecht voor ons. Ik vrees dat er weinig anders opzit dan Maureen nogmaals proberen op te eten.

Vervolgens zullen we maar moeten verkopen dat Maureen niet bij jou gekeken heeft, maar bij Tram Anh, en dat de beschuldiging jegens jou dus ongefundeerd was. We moeten dan proberen Frits of Arno dood te stemmen. Het liefst Frits, want hij zou de genezer of de heks kunnen zijn. Als dat niet lukt, en waarschijnlijk lukt dat niet, dan moeten we Arno ter dood brengen (hij is vast de pyromaan), en hopen dat de heks jou niet vergiftigt. Een haast onmogelijke opgave.

Maar stel dat het lukt, en we stemmen Frits dood. Dat is het best denkbare geval. Dan eten we de volgende nacht weer iemand op, bijvoorbeeld Arjo, en dan is het twee tegen vier. Dus dan hebben we wéér hetzelfde probleem. Bovendien kan de heks ons op ieder moment doodmaken, en als we per ongeluk op de jager stuiten gaan we er ook aan. Dus we moeten iedereen verdacht maken, maar we mogen niemand tégen ons krijgen omdat het misschien de heks of de jager is. Pfffft. Ik vrees dat het na drie nachten falen gewoon niet meer kán.

Maar goed, laten we niet te ver in het voren kijken. Wat mij betreft eten we Maureen op en beschuldigen we vervolgens Frits en Arno.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje. Empty Re: We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje.

wo 23 apr 2014, 01:14
Hoi! Pfoe, wat is dit! Ik vind het zó moeilijk! Arjo heeft me ontzettend door, echt hopeloos. Het kan niet anders dan dat Maureen bij mij gekeken heeft als wellicht de ziener... Ze gaat er stellig vanuit dat ik een weerwolf ben; ze heeft alleen niet gezegd of ik de witte weerwolf ben of niet. Dat zou dan toch in het voordeel van de burgers kunnen zijn? Zou ik zoiets kunnen suggereren? Iets in de trant van: Ja, weerwolf of niet, ik ben misschien wel de witte weerwolf en ik kan de andere killen. Ik weet het natuurlijk van jou, maar jij bent totaal niet verdacht. Misschien kan dat werken? Misschien word ik dan gespaard en jij dan ook? Zo kan er iemand anders gedood worden. Arno misschien: hij wordt ook verdacht door Arjo en waarschijnlijk ook door Maureen, totdat ze gaat kijken deze nacht. Hmm, dilemma. 

Ik ben zelf ook druk met schooldingen, maar ik probeer zoveel mogelijk online te zijn, gezien de korte deadline. We're screwed... Hellup!! 

Goed, hoe denk jij hierover?
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje. Empty Re: We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje.

wo 23 apr 2014, 22:22
Hoi Thomas! Very Happy 

Ik wil er nog aan toevoegen dat ik verder nog mee ga met jouw theorie en plan. Ik hoop dat het ergens (een beetje?) zal werken. Ik ga op Maureen stemmen nu... Smile Ik ben eigenlijk nog wel benieuwd wat je van mijn idee/aanvulling vindt. Denk je dat dat kan helpen?
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje. Empty Re: We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje.

do 24 apr 2014, 00:07
Ik heb ook op Maureen gestemd.

Als je zegt dat je een wolf bent, ook al is het een witte, ga je er sowieso aan. En als Maureen doodgaat, kunnen we natuurlijk ook niet meer beweren dat ze geliefd was. Ik weet het ook niet meer ...
Gesponsorde inhoud

We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje. Empty Re: We zijn geen wolven meer, wij zijn het haasje.

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum