Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:08
Wouter is dood.

En wolf.

Stemming over een uur?

Iedereen stemmen op Arjo!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:09
Ik heb gestemd op Arjo!
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:16
Zo er is weer een weerwolf dood en gelukkig geen burger deze keer Dag 5 Icon_smile. Tijd om de laatste weerwolf uit de weg te ruimen: Victor

Ik zat er kennelijk grandioos naast dat Bart niet de fluitspeler was. Ik was er echt van overtuigd dat Victor fluitspeler was. Hij verspreidde ook leugens over mij en dat moet een reden hebben. Daarom weet ik zo goed als zeker dat Victor een weerwolf is, waarschijnlijk een witte. Ik denk dat hij Wouter vannacht opgegeten heeft. Ik heb als schout niet de wacht gehouden bij Victor omdat de heks dan niks bij hem kon doen.

Ik denk dat Victor niet heeft gelogen over de rol van Duco om diens vertrouwen te krijgen (aardig gelukt), vervolgens kijkt hij bij mij en beweert dat hij de schout is terwijl ik dat ben. Als we hem nu eindelijk doodstemmen kunnen jullie zien dat ik gelijk heb. Dan winnen de burgers het spel. Als dat niet blijkt te kloppen vind ik het prima als de heks mij vergiftigt... echtwaar
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:17
Ik hoop dat de rest verstandiger is dan onze dorpsoudste. Die wordt volgens mij een beetje dement.. -.-
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:18
Hoe wou je dat de heks jou ging vergiftigen, waarschijnlijk heeft die dat al met wouter gedaan...

een witte wolf zou dat niet doen op dit moment, die heeft hem nodig om een meerderheid te vormen tegen de burgers
Civ
Civ
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:22
Ik stem ook op AJ: dan is het spel afgelopen Razz
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:23
Het zou allebei kunnen. Het kan trouwens ook dat de heks haar geneesdrankje nog heeft, want het kan ook zijn dat ik de wacht heb gehouden bij degene die verslonden is.. 

Ik denk nog steeds dat we Victor dood moeten krijgen.. Ik geef toe dat Bart redden een vergissing was, maar ik wist gewoon zeker dat Victor iets te verbergen had
Civ
Civ
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:24
Dank, Duco, voor het doden van de laatste wolf Wouter.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:27
Volgens mij is er nog een wolf, want anders hadden we al gewonnen. Ik dacht heel lang dat je de fluitspeler was, maar dat klopte dus niet. Ik ga ervan uit dat jij dus die laatste wolf bent.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 22:50
AJ, ik ben het helemaal met je eens!!!! ik geloof je helemaal. Ik ga op civ stemmen
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 23:08
Nou, dan hoop ik dat onze burgemeester ook afgelopen nacht het licht heeft gezien.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 23:29
Wat een onzin arjo... Er is sowieso een eros en heks in het spel!!! Als jij schout bent kan er maar 1 wolf zijn. Plus dat die wolf altijd eerst doodgemaakt moet worden, anders is de winst nog steeds niet zeker...

Waarom maureen het roerend met je eens is, is me helemaal een raadsel...
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 23:31
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 23:35
Dafuq
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 23:42
Ik begrijp trouwens niet waarom Victors verhaal voor jou als een absolute waarheid geldt. Die aanname is op niets gebaseerd. Gelukkig gaat niet iedereen daar in mee..
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

wo 11 jun 2014, 23:56
Naar alles wat hij gezegd heeft, is ook altijd gebleken dat het naar waarheid bleek te zijn. Zo ook met de fluitspeler. Zou wel erg gelukkig zijn als dat bluf was.

Bij jou kloppen de redeneringen vaak niet... In ieder geval is duco onschuldig, en wss heks. Victor heeft geen reden om daarover te liegen. Met de burgemeester winnen we het wel... Een vijfde wolf is onmogelijk...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 00:29
Maureen, waarom was je het gisteren wel met je eens en ga je nu opeens volledig met arjo mee?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 00:39
Maar hey, volgens mij is het nu super simpel...

We eten arjo op, omdat alle aanwijzingen naar jou gaan. Als victor eerlijk is zijn dan de wolven eruit. Duco claimt de heks, en victor beaamt dat. De klaagmuur hint daar ook al voldoende naar. Stel nou. Victor loog over arjos rol. Schout arjo sterft. Wolf eet duco of maureen of mij. De levenden stemmen dan victor dood. Victor kan geen reden hebben om te liegen over arjos rol als hij zelf wolf is. De burgemeester leeft dan nog, duco of ik. Dan winnen we. Als je echt onschuldig bent zou je je niet zo druk moeten maken over je offer. Dat verschaft dan eindelijk informatie over jouw en victors onschuldigheid. Dit is de winnende tactiek voor de burgers gebaseerd op alle info die er is verschaft dr afgelopen weken...
Civ
Civ
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 00:44
Jip, Arjo kletst maar wat. Maureen is sarcastisch (hoop ik). We stemmen allemaal op AJ en dan is het klaar Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 00:45
Als je gelogen hebt heb je het overigens geniaal gespeeld. Ik wil alleen zsm zekerheid over de winst...
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 02:31
Arjo praat echt de grootste klets die de mensheid ooit gekend heeft. Ik heb mezelf gered, en Wouter vergiftigd. Ik vertrouwde hem al niet, maar wist dat niemand Arjo vertrouwt. Luister niet naar wolf Arjo, maar stem op hem. Het spel is daarna afgelopen, dat verzeker ik u!
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 02:33
Graag zou ik trouwens nog, voordat hij ter dood veroordeeld wordt, van Arjo vernemen waarom hij Bart gered heeft. Zelfs als wolf werkt dat in je nadeel, of was het puur om verwarring te zaaien? En kom alstjeblieft niet met dat het een vergissing was XD
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 02:40
En dan de klaagmuur XD Maureen of Wouter XD alsof dat niet overduidelijk was, haha
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 08:09
Als iedereen ff stemt weten we snel meer...
Civ
Civ
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 12:49
Duco schreef:Graag zou ik trouwens nog, voordat hij ter dood veroordeeld wordt, van Arjo vernemen waarom hij Bart gered heeft. Zelfs als wolf werkt dat in je nadeel, of was het puur om verwarring te zaaien? En kom alstjeblieft niet met dat het een vergissing was XD

Dit is toch duidelijk? Puur om verwarring te zaaien. Hij moest zoveel mogelijk non-burgers erin houden, anders wordt hij overspoeld.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 13:42
Civ schreef:Jip, Arjo kletst maar wat. Maureen is sarcastisch (hoop ik). We stemmen allemaal op AJ en dan is het klaar Smile
woehoe xD ik heb allang gestemd hahaha
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 15:06
Ik wil Duco's verhaal toch tegenspreken. De grootste klets die de wereld gekend heeft is niet mijn verhaal. Dat zou pas zijn als ik erbij zeg dat Google privacy als een belangrijk niet te miskennen recht voor allen beschouwt. Dat doe ik niet...

De reden dat ik Bart heb gered was omdat ik dacht dat hij de raaf was. Aan de hand van stemming was dat logisch geweest.

Ik heb trouwens nog wel even om uitstel van stemming gevraagd.. ik wil er toch nog even goed over na kunnen denken. Twee dagen lijken mij dan toch wel redelijk.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 15:27
Ik wil protesteren tegen het uitstel. Je mag nog best even nadenken, maar de stemming zal toch niets uitmaken. Het wordt hoe dan ook 4 tegen 1. Als je nog iets wilt meegeven omdat je onschuldig bent, doe dat dan, dan kan ik de info gebruiken om de echte wolf uit te schakelen!
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 23:29
Om het wachten aangenamer te maken kun je deze misschien 24 keer achter elkaar afspelen:
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 23:39
Hahahahaha nice arjo! Ik wacht t af... Spanning en sensatie!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 5 Empty Re: Dag 5

do 12 jun 2014, 23:51
Heb je wel gestemd arjo?
Gesponsorde inhoud

Dag 5 Empty Re: Dag 5

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum