Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

kasteelheerbericht Empty kasteelheerbericht

zo 25 dec 2016, 09:11
Soms loopt het spel niet zoals je verwacht dat het loopt. Doordat Frits als zondebok stierf had ik geen mogelijkheid meer om om gratie te smeken. En dat terwijl ik nog speciaal de tijd had genomen om een smeekbede op te stellen aan mezelf. Maar niettemin wil ik deze graag alsnog met jullie delen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Geachte hoogwelgeboren kasteelheer AJ,

Ik ben ter dood veroordeel vanwege onze leugenachtige biechtvader Civ. Laat u mij alstublieft leven, want ik zweer u plechtig dat ik geen harig monster ben. Ik zal uw hele kasteel poetsen als u mij redt.

Met nederige groet,
AJ
 

Beste AJ,

Ik geloof inderdaad niet dat jij een harig monster bent. Ik heb jou namelijk de afgelopen nachten nauwlettend in de gaten gehouden. En tot mijn schok kwam ik erachter dat jij in die tijd vreemd bent gegaan. En dat terwijl je een geliefde hebt. Wat bezielt je om zoiets te doen? Jouw geliefde is sowieso al het zwarte schaap van Wakkerdam. Jij hebt hem diep gekwetst door met iemand anders het bed te delen. Je hebt weinig berouw getoond van je daad en daarom kan ik helaas niet anders concluderen dan dat jij alleen maar voor verdriet en ellende zorgt. Je bent een waardeloze geliefde en jouw geliefde verdient vele malen beter. Ik houd niet van overhaaste besluiten, dus ik zal er nog heel even over denken, maar zoals het er nu uitziet, hoef je niet op mijn gratie te rekenen.

Met vriendelijke groet,

AJ
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

kasteelheerbericht Empty Re: kasteelheerbericht

zo 25 dec 2016, 14:14
Waarom zou je jezelf niet redden?
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

kasteelheerbericht Empty Re: kasteelheerbericht

di 27 dec 2016, 00:04
Omdat ik dan sowieso weer dood zou worden gestemd. Dus dan waren de burgers van de regen in de drup geraakt.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

kasteelheerbericht Empty Re: kasteelheerbericht

di 10 jan 2017, 19:08
Goed bedacht, jammer dat dit mis voor je liep.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

kasteelheerbericht Empty Re: kasteelheerbericht

wo 11 jan 2017, 00:00
Haha! Very Happy

Leuk dat je hier ook nog wat voor bedacht had Wink
Gesponsorde inhoud

kasteelheerbericht Empty Re: kasteelheerbericht

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum