Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 21:49
Zoals ik jullie al op het dodenforum zei.

Ik ben fucked. Punt.

Maureen is de raaf en Georgette is de weerhamster. Als ik Maureen doodt, heeft Georgette de meerderheid. Als ik Georgette probeer te doden, gaat ze niet dood. Als ze toch doodgaat omdat ze om de een of andere vage reden niet doodkon de vorige nacht.

Toch zal ik strijden tot het einde, en hopen dat de burgers een hele stomme beslissing nemen. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren, dat hebben veel dode burgers voor mij al bewezen xD. 

Ik ga dus (als ik mij binnen een uur niet bedenk) Georgette proberen dood te maken. Ik had niet verwacht dat ik deze keuze zou maken, maar het is nou eenmaal niet anders, we kunnen niet beter eindigen dan dat.

Ik moet me wel realiseren dat Georgette en Maureen erg gevoelig voor mijn keuze waren, maar denk dat ik dat nu (mede door mijn achteraf verkeerde reactie op de vertellerswhatsapp) wel verspeeld heb. Anyway, als Georgette doodgaat ben ik burgemeester en verlies ik het van de raaf (tenzij die dus Georgette kiest). Ik hoop dus van harte dat de ravenbrief naar Georgette gaat (lijkt me vreemd).



AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH dit is zo moeilijk, ik post zo nog iets xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 21:52
Oh en trouwens, dat vergat ik nog:

Kudos voor Nicole, zij was werkelijk de enige die zich maar kon voorstellen dat er een jager in het spel zat, en ze heeft ons netjes in de val gelokt. Maureen en Georgette zijn nu door mij op het verkeerde been gezet dus dit zal waarschijnlijk zorgen voor de overwinning.

Ik ga ook nog iets met de klaagmuur doen. Ik denk dat ik iets moet met claimen dat ik de weerhamster ben. Het vervelende is dat ik niet honderd procent zeker weet of dit wel geoorloofd is (of hinten naar (verteller?))
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 21:54
@Nicole, ik vond ook al zo vreemd dat je je zo snel overgaf (en zei: succes met het vinden van de laatste WOLF (!) in ENKELVOUD :O), ik dacht echt effe dat je een hele domme fout maakte Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 21:55
Ik merk nu dat ik in mn eerste post een zin niet heb afgemaakt: Als ik Georgette probeer te doden, gaat ze niet dood. Als ze toch doodgaat omdat ze om de een of andere vage reden niet doodkon de vorige nacht, ben ik burgemeester maar kan de raaf er alsnog voor zorgen dat ik doodga, of de raaf moet dus op Georgette de keuze maken.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 21:58
Is het theoretisch mogelijk om van het opeten af te zien (verteller?)?
Verteller
Verteller
Admin

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 22:03
SilentScreamer (Jip) schreef:Is het theoretisch mogelijk om van het opeten af te zien (verteller?)?
Dat is een goeie vraag Razz ik ga even in overleg en laat het zo snel mogelijk weten.
Verteller
Verteller
Admin

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 22:11
SilentScreamer (Jip) schreef:Is het theoretisch mogelijk om van het opeten af te zien (verteller?)?
na overleg heb ik besloten dat het mag.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 22:12
en in het klaagmuur beweren dat ik de weerhamster ben met mijn naam eronder?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 22:20
Als ik het spel goed genoeg begrijp, komt de ravenbrief op hetzelfde moment binnen als de klaagmuur. Er is dus geen kans dat ik nog wat kan beïnvloeden. Zeker weet ik wel dat als ik de ravenbrief krijg (en die krijg ik) dat ik verloren ben. Als iemand anders hem krijg (Georgette) win ik sowieso. Ik moet heel slim redeneren nu, om ervoor te zorgen dat als er niemand doodgaat morgen (en dat gaat er niet) dat die meiden beide enorm op het verkeerde been staan.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

zo 08 jan 2017, 22:35
Dus:

Actiepuntje voor morgen (Sally komt zo thuis en die moet ik natuurlijk wel wat liefde geven (er staat nog een shitload aan afwas, en das vast mijn schuld xD)

- Klaagmuur sturend op Georgette
- Georgette afmaken (lukt wederom niet)
- Linksom of rechtsom duidelijk maken dat ik de enige boer ben op het forum (en dat is dus weerhamster ben, maar kennelijk Georgette dat niet doorheeft).
- Duidelijk maken dat Georgette toch echt een wolf is, die het ontzettend slim gespeeld heeft, door altijd mij te volgen en nooit zelf een keuze te maken
- Duidelijk maken dat mijn teleurstelling sloeg op het feit dat ik een burger heb doodgemaakt, en dus een stompzinnige fout gemaakt heb (maar hey, ik ben een burger).
- Duidelijk maken dat er geen dag voorbij gegaan is en dat Georgette is meegegaan met de meerderheid, en dat dat toevallig elke dag wel goed uitkwam.
- Georgette is de mol
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

ma 09 jan 2017, 13:36
Ik heb een nachtje geslapen en bedacht dat Maureen als valse wolf ook wel kan gebruiken (Georgette zal me op dit moment een stuk meer vertrouwen als Maureen). De vraag is alleen hoe hard ik dit kan maken... Ik denk namelijk van niet. Het word dus een gok.

Ik ga er nog even een tijdje voor zitten...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

ma 09 jan 2017, 13:51
Moet ook even zeggen dat Thomas me echt al heel lang aan probeert te vallen. En dat het door Nicole duidelijk is dat Thomas een wolf was en dat een wolf op dit deel van het spel niet zomaar een medewolf zou verlinken, dat zou erg stom zijn om de meerderheid te vinden.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 10:17
Proef klaagmuurbericht:

Wauw, gefeliciteerd Georgette met de overwinning! Obviously heb je vannacht Maureen doodgemaakt en dan sta je nu één op één met mij en kan je mij met je burgemeesterstem direct doodstemmen. Wat heb je het ontzettend slim gespeeld! Ik denk dat je de beste undercoverwolf bent die we ooit op het onlineforum hebben gehad, waar niemand gedurende het spel je actief heeft verdacht.

Dat ik weet dat je de wolf bent blijkt wel duidelijk uit het feit dat je niet wist wat de raaf was of deed en ik ben het niet. Maureen is de raaf. Maureen wist precies hoe of wat de raaf is en heeft van jullie twee veruit de meest wenselijke keuzes gemaakt. Ze heeft Arjo verdedigt terwijl Georgette juist al heel snel aangaf hem niet echt te vertrouwen. Later gaf ze zelfs aan dat ze Arjo wel ging vertrouwen maar dat het goed was om toch op hem te stemmen. Maureen heeft echter altijd door gehad dat er velen erg aan het sturen waren. Jij (Georgette) bent altijd met de kant meegegaan die voor de wolven het meest wenselijk was. Dat deed Thomas in principe ook, op het moment dat ik Nicole en hem ging beschuldigen ging hij daar in mee. Dat Thomas mij al die tijd aan loopt te vallen geeft wel aan dat hij zich bedreigd voelde omdat we hem doorkregen. Ik had alleen iets eerder door moeten krijgen dat toen Thomas ook Nicole ging beschuldigen dat ik niet had moeten volhouden dat Nicole ook een wolf was. Mijn tweede verdenking was eigenlijk al de heletijd Georgette, maar omdat ik er vanuit ging dat je burger was wou ik je graag meehebben om Nicole te beschuldigen. Nu ik dat al deed heb je geen moment getwijfeld en heb je Nicole er ook uit gewerkt. Georgette heeft nooit erg duidelijk een kant gekozen om maar op het einde van de dag met de meerderheid mee te gaan. De meerderheid had telkens het gevoel dat de verkeerde mensen alles drukten en zo ging het voor de wolven wel makkelijk.

Ikzelf heb in dit spel mijzelf verantwoordelijk gemaakt voor het doden van de laatste burger (sorry  Nicole Sad ), maar als je op dit moment geen keuze maakt dan hebben de wolven vrij spel. Net als Nicole heb ik als burger dan ook gewoon een stomme fout gemaakt. Ik baalde er erg van dat zij een burger was, want daarmee hebben de wolven nu de macht in handen. Gelukkig heeft Nicole nog wel Thomas doodgemaakt zodat de wolven niet met een enorme meerderheid winnen. Georgette heeft mijn rol uiteraard ook allang door (ze heeft op dag 1 wel duidelijk gemaakt dat ze het klaagmuurbericht over de weerhamster wel gelooft) en ik kan daarom niet dood. Ik heb altijd de klaagmuurberichten geschreven om de wolven te misleiden door te laten merken dat ik heel kwetsbaar ben, in de hoop dat ze mij op zouden proberen te eten. 

Georgette heeft het echt slim gespeeld met uitspraken als 'ik heb verder dan ook totaal geen mening' en 'ik ga met de meerderheid mee (meerdere keren)' waarna ik haar erop moest wijzen dat de wolven dat alleen maar willen. Achteraf gezien was dat natuurlijk slim van haar want met name op dag 2, was zij degene die al heel snel riep dat David erg sturend was op Duco en dat vertrouwde ze niet. Dat terwijl al snel bleek dat Duco niet te vertrouwen was. Ze heeft zich hier dus voor Duco proberen op te vangen samen met Arjo (die er ook nog eens naast zat) door daarmee de ziener dood te maken. Ik ben ook de fout in gegaan door haar soms met mij mee te laten denken om een kant te kiezen, omdat zij eeuwig 'geen mening' had. Ja en daar maakte ik soms ook de verkeerde keuzes, waarvan ik nu wel een beetje spijt krijg. De wolven hebben het uitstekend gedaan en denk dat Georgette daar het meest aan te danken heeft. Op dag 1 meestemmen op de kasteelheer, dan is er in ieder geval geen wolf dood, op dag 2 op David stemmen (dan is de ziener dood), op dag 3 op Arjo stemmen, dan is hij dood (zij had heus wel door dat Frits en Arjo een koppel waren, want zij had kennis van alle wolven, en normale burgers zullen elkaar niet zo hard verdedigen), op dag 4 moest Victor natuurlijk dood en op dag 5 meestemmen op Nicole, ze heeft niet eens echt overwogen of het misschien niet klopte. Het kwam erg goed uit. Dat Thomas mij en Nicole verdacht betekent nog eens te meer dat Georgette wel een wolf moet zijn (of Maureen, maar dat geloof ik niet), omdat in dit gedeelte van het spel je nooit een medewolf zou verlinken, dan verlies je namelijk je kansen op een meerderheid. Het is dan ook wel erg voordelig als je burgemeester bent. Daarnaast denk ik ook dat Victor expres op Georgette wou stemmen om ons te laten denken dat zij dus te vertrouwen is. Al met al dus prima gespeeld van de wolven. 

Helaas Maureen, we moeten het verlies maar accepteren. (en als uiteindelijk blijkt dat jij een wolf bent heb je het NOG slimmer gespeeld)

Zo, dat was nog eens echt klagen op de klaagmuur Wink

Groetjes,

SilentScreamer (Jip)


Laatst aangepast door SilentScreamer (Jip) op di 10 jan 2017, 11:18; in totaal 3 keer bewerkt
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 10:27
Nu alleen nog alle scenario's uitdenken of ik Georgette vermoordt of dat ik er vanaf zie.

Ik weet nagenoeg bijna 100% zeker dat Georgette de weerhamster is, maar stel dat het om een of andere reden toch een andere rol is, dan moet het nog wel goed uitkomen. Als ze gewoon doodgaat is het afhankelijk of de ravenbrief bij mij ligt of dat er geen is of dat die bij Georgette ligt. Als die bij mij ligt verlies ik, als die bij Georgette of niemand ligt win ik.

Als ik niemand doodmaak is het de vraag of Maureen me vertrouwd en of Georgette genoeg overtuigingskracht heeft. Ik denk dat Georgette niet echt hard kan maken dat ze een burger is, maar ik denk dat Maureen mij op dit moment al wel verdenkt vanwege mijn faal op Nicole. Ik denk dat dit wel het meer kansrijke scenario is. Toch vind ik het minder sportief om niet te eten dan wel te eten.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 11:03
Ik denk dat het op zich prima is om het bij dit klaagmuurbericht te houden, en niemand op te eten. Ik zal vanavond dit wel even doorgeven in PB als ik er helemaal tevreden over ben. Ik denk dat het prima is.

Ik moet wel even hard bezig voor mijn studie en dit forum houdt me enorm bezig...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 11:07
Wel echt kut, als ik de ravenbrief krijg heb ik al verloren Sad
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 11:07
Heb ik toch te hard mijn best gedaan op dit bericht...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 11:08
Dan maar hopen dat Maureen er vanaf ziet...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 11:24
Mijn laatste hoop is ingestuurd naar de verteller, ik eet niemand op, het bericht wordt geplaatst zoals hierboven staat vermeld.

We zullen zien.................................
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 11:39
Ik heb nog niet eens aangedacht dat de ravenbrief natuurlijk bij Georgette kan belanden, maar dat ze Maureen doodmaakt (als ze wolf was). Dan hadden we nog kunnen winnen... Maarja...
Verteller
Verteller
Admin

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 11:52
Dat word dus 1 hapje lucht deze nacht, staat genoteerd.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 11:57
Arme ik Sad
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 12:10
Ik was nog wel zo hongerig...........

Als ik de ravenbrief heb ben ik verloren...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 15:10
Tralalalala, uitstel van executie...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 15:13
gehaktdag
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 15:37
Wooooooooooooooooooo, shit, ik heb net een helder moment, met een nieuwe optie:

- Georgette is toch de raaf (dat bedacht ik me heel vroegah)
- Maureen heeft haar beschermd, terwijl ze dat echt niet had moeten doen, want zij is de schout.

Ik ben totaal afgeleid van deze optie omdat ik zo verbaasd was dat Nicole niet de schout was maar de de jager.....................

Ik behoud wel gewoon mijn keuze, ik heb die al toegezegd, maar ik ga echt huilen als ik hierdoor verlies.......
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 15:38
Oja, en dat klaagmuurbericht is een 'David-actie' geweest, dat een burger om enorm te verwarren het weerhamsterbericht heeft geplaatst, dat zijn vruchten afgeworpen heeft. David heeft namelijk al tweemaal als burger iets over me lopen verspreiden in eerdere spellen zonder dat dit iemand wat geholpen heeft. Kutkutkut.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 15:47
Dus doordat ik Georgette niet afmaak deze ronde verlies ik, want maakt niet uit wat de raaf doet in dat geval, dan hang ik....

Ik wil het denk ik toch wijzigen als ik deze nieuwe theorie bedenk..............
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 15:48
ik ga het denk ik toch maar wijzigen....................







ooooooooooooooooooooooooooh, de spanning stijgt.............
Verteller
Verteller
Admin

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 15:50
Je hebt tot 22.00 uur.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 15:58
Mja goed, duidelijk

het beste van beide theoriën is dat als Georgette de weerhamster is, dan gaat ze niet dood als ik op haar stem. Als ze geen weerhamster is zit er geen in het spel en dan is maureen de schout of genezer en heeft ze om een vage reden georgette beschermd. Als dat zo is maakt het niet uit wie de ravenbrief heeft, dan ben ik er sowieso bij. Ik ga haar dus toch maar afmaken. TOD ODER DIE GLADIOLEN! 1.29



Laatst aangepast door SilentScreamer (Jip) op di 10 jan 2017, 16:02; in totaal 1 keer bewerkt
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 16:00
Als ik hiermee verlies ga ik echt huilen....................
Verteller
Verteller
Admin

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 16:02
even voor de zekerheid, je wilt Georgette opeten?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 16:06
Ja, dat heb ik ook gepb't. Het klaagmuurbericht behoud ik tot hetzelfde.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 16:15
Mijn hart klopt in mijn keel gewoon.... al uren Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 16:56
Krijg steeds meer het idee dat ik een fout maak.... aargh wat is dit moeilijk
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:00
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK

HET KAN OOK NOG ANDERSOM ZIJNNNNNNNNNNNNNNN FUCKFUCKFUCKFUCKERDEFUCKFUCK
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:02
IM GETTING PARANOID!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:03
oh wacht dit kan niet... want dan zou georgette ooit wel dood zijn gegaan.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:06
oke laatmaar, sjors kan alleen overleven door weerhamster en bescherming. ik behoud mijn keuze.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:23
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:27
Ik voel me bekeken door de doden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:27
Ik weet namelijk zeker dat ik dit topic niet 145 keer zelf bekeken heb xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:29
Owee als jullie nu allemaal zeggen op het dodenforum dat ik domme keuzes maak xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:30
Pompompom verteller online
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:33
eeeeeeeeeeen de verteller is weer offline xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

di 10 jan 2017, 17:37
Daaaaarrrrrrrrrrrr issie weeeeeerrrrrrrr
Gesponsorde inhoud

Doodgaan 6 Empty Re: Doodgaan 6

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum