Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

Maaltje 2 Empty Maaltje 2

di 08 feb 2011, 08:36
Ok allemaal,

David wordt vertrouwd door Tram Anh. Dit vind ik erg verdacht.
Mijn voorstel is één van de twee te vermoorden, omdat ze lijken samen te spelen.
Ik kan weten hoe uber machtig dat is van het vorige potje, dus we moeten de samenwerkende mensen zien uit te roeien.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 08:37
lol, allebei onderwerp gemaakt.

Toitoi

Ik heb wel erge honger gekregen nu we afgelopen nacht zo weinig hebben gegeten. Op dit moment worden David, Crox en Civ verdacht dus die hoeven we niet op te eten. We kunnen het plan om een zwerver op te eten nogmaals proberen uit te voeren oftewel AJ, of we kunnen proberen een beroep te veroveren. Kasteelheer/vrouw of boer(in) is dan wss de beste optie.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 08:38
Oke, Aran tram ahn speelt helemaal niet mee, dus ik neem aan dat je iemand anders bedoeld.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 08:39
Ehm, toch even kijken wie de kasteelvrouw is dan.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 08:40
Petrarca is de kasteelvrouw, die wil ik best vermoorden hoor, zie ook mijn eerdere bericht Razz
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 08:44
Alleen jammer dat deze kasteelheer dan geen powers meer heeft.
We weten ook niet wie de kasteelheer gaat worden natuurlijk.
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 09:28
AJ speelt inderdaad slim, maar ik kan met volgende brandstapel eventueel ook zeggen dat ik hem te veel naar anderen vind wijzen met zijn logica-theorieën (helemaal omdat ik niet bekend ben met hoe er gewoonlijk door hem word gespeeld of hoe hij overdag is.)

Petrarca en David zijn ook makkelijk overdag te beschuldigen, aangezien Petrarca het voor David opnam. Natuurlijk zal ze een medeweerwolf redden! Een andere optie is juist David opeten en de mensen die op hem hebben gestemd de schuld in de schoenen proberen te schuiven.. Maar dat kan vermoedelijk 'morgen' ook.

Daarnaast is Civ voor morgen ook weer een kanshebber op de brandstapel, waardoor de burgermeester vrij zou kunnen komen. Degene die dat dan word (ik of een andere boer) heeft een grotere kans dat een ziener oid die bespioneerd, en daardoor voel ik er, nu in ieder geval, nog weinig voor om die rol op mij te nemen.. Al weet ik deze theorie niet zeker.


Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 09:34
Het gaat tot nu eigenlijk gewoon goed, er is dan nog niemand dood maar alleen niet wolven worden op dit moment verdacht, we moeten ervoor zorgen dat de verdenkeningen blijven waar ze zijn en zorgen dat mensen niet teveel gaan samenwerken. Een optie is dan ook om een minder actieve speler op te eten, bijvoorbeeld Leanne. Dit zal de verdenkingen wss niet verschuiven en dan kunnen we morgen goed peilen wie erg aan het samenwerken zijn
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 09:54
Dat vind ik trouwens ook wel een goede oplossing. En doordat Leanne wel heeft gestemd is er weinig kans haar door desintresse te verliezen. Miki Breyll is de andere die nog niet heel actief is, maar wel heeft gestemd. Wat mij betreft zou het dus een van die twee zijn.

vooral @ Aran, ik ben net trouwens nog weer even regels ingedoken, de zwerver die de kasteelheer rol overneemt zou ook de al gebruikte krachten weerkrijgen, enkel wie dit zou worden zou dan inderdaad nog even lastig kunnen zijn...
Verteller
Verteller
Admin

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 10:08
Even 1 opmerking:
Ik weet dat de deadline voor woensdagavond 21:00 uur staat,
maar ik zou het (als het kan) van jullie iets eerder willen weten in verband met de heks.
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 10:26
ik vermoed dat dat moet lukken.

Zowel Miki Breyll als Leanne zijn boeren, dus op het beroep kunnen we die keuze niet maken. Wie stellen jullie voor?
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 10:36
@Totem: wel chill dat wij dan ook weer kasteelheer powers zouden krijgen.
Maar ik vind het best hoor, om een niet-actieve speler te vermoorden.
Dus doe Leanne maar.
Wel wil ik zeggen dat we op tijd gevaarlijke actieve spelers dood moeten hebben.
David en AJ spelen vaak slim, en als ze ons doorhebben kunnen ze zo de andere burgers overtuigen. Uiteraard zijn ze nu zelf nog verdacht, dus kunnen we het even zo laten.
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 11:39
Okay, nu dus drie van de vier stemmen voor Leanne? Dus als Andromeda in kan stemmen met onze theorie en ons smakelijke maal (en wellicht Frits ook nog even wil bevestigen dat ook hij het liefst Leanne opeet en het niet slechts een voorbeeld was) zijn we eruit, geloof ik.


ik ben het met je eens Aran, de gevaarlijke spelers op tijd uitroeien Very Happy maar ik denk dat als we dat nu snachts zouden doen we juist zelf te makkelijk en snel verdachten worden en nog erger, de onschuld bewijzen van David en AJ!

Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 15:01
Ik vind het best dat we als non-actieve speler leanne verslinden. Wel jammer dat we dan nog steeds geen goed beroep zullen hebben, maar ja we kunnen de kasteelvrouw altijd later nog verslinden.
Andromeda
Andromeda
Zwerver
Zwerver

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 19:53
Ik stem ook voor Leanne Smile
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

di 08 feb 2011, 19:57
Oke iedereen is voor Leanne, tenzij iemand toch de kasteelvrouw wil opeten en dat machtige beroep wil bemachtigen
Gesponsorde inhoud

Maaltje 2 Empty Re: Maaltje 2

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum