Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty We're screwed

do 06 maa 2014, 16:57
Damn, we waren er bijna, helaas is Thomas dorpsoudste.

Geniaal dat Frits nog overtuigd werd ook! Nooit gedacht, verhaal van thomas stond als een huis.

Ik heb wel een tactiek om een einde te maken aan dit spel, alleen is er echt een hele hele hele kleine kans dat we nog winnen. Ik ben sowieso al te verdacht nu, en doordat de heks nog in het spel is en die door thomas te goed geintroduceerd is (maartje is de heks zeer waarschijnlijk) zullen we sowieso snel eindigen.

We moeten gebruik maken van jouw onschuldigheid. 

Ik zoek het later uit, eerst ff naar huis, ik zal je vanavond mijn tactiek geven. Als jij een goede tactiek weet geef die alsjeblieft Smile
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 17:10
Thomas mag niet meer stemmen.en identiteit is bekend.
Zowel Frits als Maartje kunnen de Heks zijn.
 ik heb nog geen idee.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 17:32
Thomas heeft geen stemrecht maar is niet dood. Hij mag zich nog wel bemoeien in het dorp (wat sterk in ons nadeel werkt), want hij gaat sowieso frits en maartje bewerken dat ik doodmoet. Maartje is burgemeester en moet dus dood om in ons voordeel te kunnen werken. Het is bekend dat er een heks en een onbekende rol zijn. Frits heeft zich niet verdacht gemaakt als Heks en maartje speelt zeer wss, zoals door thomas gezegd, domme heks. De heks zal voor bijna honderd procent haar drankjes gebruiken. Er wordt iemand gered en iemand moet dood. Als de heks de superdomme fout maakt om de overige burger te doden zijn we binnen. Echter is dat niet realistisch. Grootste kans is dus. Maartje gaat dood door ons, die gebruikt haar drankjes als heks en maakt mij dood. Dan moet jij jezelf gaan verdedigen wat je door tegenstand toch niet lukt (3 versus 1 waarvan een burgemeester en iemand zonder stemrecht). Dus maartje moet dood en hopen dat ze frits vergiftigd. Is mijn eerste gedachte. Nog niet stemmen, moet nog even overstappen en dit plan herzien Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 17:46
Frits is vast een jager. Als we hem doodmaken is de kans groot dat die mij neerhaalt. Desalniettemin ben ik verbaasd dat die met mij meeging en snap ik niet wat daar het nut van was. Thomas denkt wss dat frits en ik wolven zijn. Frits is niet berekenbaar, daarvoor zegt die te weinig. Frits kan ook een burger zijn. Als frits geen heks is, wat die waarschijnlijk niet is, en we stemmen hem dood, dan weet de heks (maartje) meteen dat wij wolven zijn en hij onschuldig. Dan is sowieso een van ons de lul (ikke). Dus als maartje en heks is en ze luistert naar thomas (dat zal ze doen) is de enige manier om te winnen haar doodstemmen, en hopen dat ze frits vergiftigd... Een andere uitweg zie ik zo snel even niet...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 17:53
Als frits toch de heks blijkt te zijn en we stemmen maartje zijn we ook de lul. Mocht de heks alleen iemand redden maar niemand vergiftigen zijn we ook screwed, want we zijn dan in de minderheid omdat we geen burgemeester zijn. Zij spreken dan af op wie ze stemmen dus winnen ze ook.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 17:54
Als de heks niks doet winnen wij, maar dat zou oliedom zijn.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 17:56
Kunnen de doden dit lezen? Zo ja, zeg dan hoi
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 18:01
Feit blijft, wat de heks doet is in deze ronde beslissend, want dat geeft aan of wij in de meerderheid komen en de laatste zonder moeite kunnen doodstemmen. Als we een jager doden kan het zijn dat het 1 1 wordt en verlies je in het dorp...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 18:09
Waarom is david eigenlijk blij dat maartje burgemeester is? Zijn genezers stiekem verliefd op maartje ofzo? Raar bericht van de verteller...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 18:19
Ben benieuwd naar jouw ideeen maureen :p
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 18:20
Frits zal zichzelf nu wel voor zn kop aan het slaan zijn xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 19:24
Feit blijft, als ik doodga, moet je er alles aan doen om de burgemeester te worden, anders ga je nooit winnen...
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 19:42
hmmm de fluitspeler zit er niet in toch?
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 19:43
Als dat zo is , dan denk ik dat frits de Heks is en Maartje de fluitspeler
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 19:48
We moeten sowieso niet te snel stemmen, want dan brengt de verteller het verhaal naar buiten en dan is het like duidelijk dat wij het zijn want ik zit sowieso best veel op het forum. Valt teveel op
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 19:52
Als ik het vragen forum zo lees is er sowieso een fluitspeler in. Ik denk dat Maartje een fluitspeler is.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 20:34
Hmm ik vraag me sterk af of we aan het vragenforum conclusies moeten verlenen... Ik zal me gaan verdiepen wat de fluitspeler is...
Verteller
Verteller
Admin

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 20:38
SilentScreamer (Jip) schreef:Kunnen de doden dit lezen? Zo ja, zeg dan hoi

Ze kunnen dit inderdaad lezen, maar hier niet posten, dus ook geen hoi zeggen...

SilentScreamer (Jip) schreef:Waarom is david eigenlijk blij dat maartje burgemeester is? Zijn genezers stiekem verliefd op maartje ofzo? Raar bericht van de verteller...

Omdat David in eerste instantie op Maartje als burgemeester gestemd had.

Maurienttje schreef:We moeten sowieso niet te snel stemmen, want dan brengt de verteller het verhaal naar buiten en dan is het like duidelijk dat wij het zijn want ik zit sowieso best veel op het forum. Valt teveel op

Daar houd ik ook rekening mee. Bijvoorbeeld Arjo in de eerste nacht als Eros was ook heel snel met zijn beslissing, maar dat heb ik ook later naar buiten gebracht.
Dus als jullie zeker zijn, laat het dan vooral snel weten.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 20:43
Bedankt verteller. Ik ben nog niet zeker. Ik heb nog geen winnende tactiek, dus ik stel voor om de tijd te nemen Want deze keuze wordt cruciaal. 

Ik moet twee dingen weten van maureen.

Waaruit concludeer jij dat er een fluitspeler is?

En waaruit concludeer jij dat frits heks is en maartje fluitspeler?
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 21:41
De keus van thomas om  maartje te kiezen , dus leek mij wel iets voor de fluitspeler.
en thomas is de dorpsgek , dus is Frits de Heks denk ik .
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 22:06
Huh? Hoezo zou je als thomas de burgemeester aan een fluitspeler geven (wat thomas absoluut Niet kan weten als dorpsgek). Je moet het veel simpeler zien. Thomas wist niks. Maartje stemde op arno in de eerste ronde dus vertrouwd haar. Daarom heeft maartje nu de burgemeesterkaart. 

Als frits heks is, verklaart dat wel waarom die op thomas heeft gestemd. Maar als die slim was had die daar wel wat duidelijker aangegeven richting de overige burgers... Desalniettemin zou het niet zo gek zijn als frits toch de heks is...

Fuck nu twijfel ik. Het maakt geen sikkepit uit wat de 2e rol is, De heks moet dood... Ik moet er nog een nachtje over slapen denk ik, en even alle posts teruglezen. Want ik ga ervanuit dat de heks wel zo slim is dat als we de overige burger doden hij weet hoe die het spel naar zijn hand kan zetten en dus winnen. Dat moeten we echt voorkomen...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 22:25
Ik heb frits dingen doorgelezen.

Conclusies dag 1. Zijn vermoeden was niet dat arno en david geliefd waren (dat was wel zo). Verder verdachtte die Arno en thomas, en stemde die dood.

Conclusies dag 2. Hij vertrouwde Thomas nog steeds niet. Hij wou zichzelf per se niet doden. Als hij heks is is dat logisch. Als hij burger is of een andere rol heb ik geen verklaring. Hij stemde wederom thomas dood.

Nu zal ik de lat eens langs maartje leggen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 22:52
Maartje conclusies dag 1. Ze had geen idee. Ze vond met name mensen irritanr en iedereen verdacht. Niks Wat leidt naar haar rol.

Conclusies dag 2. Ze heeft meteen haar ziel verkocht aan thomas. Ze moest uiteindelijk wel omdat ze geopereerd moet worden. Ze stelt wel erg veel vragen over de heks, waarvan een (hoe kon de heks weten dat arjo een burger was (geloof ik, zoek hem zo nog ff op) die erop zou kunnen wijzen dat zij het idee wil geven niet de heks te zijn... Anderzijds kan het zijn dat ze zelf dingen niet snapt als heks en zo dom (of juist slim) is om die vragen publiekelijk te stellen.

Ben er nog niet helemaal uit, maar na deze analyse wordt logischer dat het frits is. Als we frits doodstemmen is onze enige kans dat als hij de heks is, hij maartje vergiftigd... Dus we moeten die kleine kans zien te pakken, maar als dat niet lukt winnen we sowieso niet... Maargoed, er zijn Vast scenarios die ik niet overzie, dus we moeten hopen op een zegen van onze duivel :p
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 22:57
Ik denk inderdaad dat we moeten hopen dat ze ons niet verdenken, maartje gaat mij sowieso verdenken denk ik .
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 23:10
Ik begin overtuigd te raken Dat frits wel de heks moet zijn. Laten we even dat scenario schetsen: frits gebruikt als heks per definitie zijn drankjes gebruiken. Als hij maartje vermoord winnen wij, maar dan moet zij geen jager zijn. Als hij een van ons vermoord zijn we screwed. Dan moeten we in het dorp frits overtuigen dat maartje dood moet op de een of andere manier. Anders kunnen we frits verdacht maken. Misschien kunnen we maartje dan zo bewerken dat Ze voor zichzelf gaat spelen ipv burgers. We kunnen ook in dat geval claimen dat je de heks bent, je doodgestemd bent en daarom de ander wolf (ikbzou dus zeggen dat ik jou als heks gedood heb, en jij zou dan moeten zeggen dat jij mij als heks gedood hebt. Dan krijg je maartje met gemak mee, zolang je maar eerder reageert als frits Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 23:12
Oke die tekst was krom. Ik zal binnenkort het beter neerzetten als je me niet snapt
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 23:20
ik denk dat ik het wel snap
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 23:23
Dus jij frits en maartje leven nog. Jij roept: ik weet als heks dat maartje werd doodgestemd. Daarom heb ik jip doodgemaakt. Nu hoeven we alleen nog maar frits eruit te stemmen en klaar....

Ah kut dat werkt niet, maartje is burgemeester dus dat win je toch niet...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 23:24
Vergeet dat, dat wordt niks... We moeten ons eerst focussen op wie er heks moet zijn
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

do 06 maa 2014, 23:54
Ik ga er nog een nachtje over slapen... Geen overhaaste beslissingen nemen... Het scenario dat ik doodga is heel erg goed denkbaar. Daarom moeten we wellicht een hele andere tactiek gebruiken, die uitgaat van het feit dat we moeten overleven. Helaas is het bijna niet te doen om de tweede rol te voorspellen... Tot zover en tot morgen. Hoop dat jij ook nog tot goede inzichten komt!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 00:06
Ik moet trouwens wel vermelden dat maartje en frits ons nooit verdacht hebben... Jij bent uberhaupt nog nooit als verdachte gezien
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 16:02
Ík heb vandaag nog eens beetje zitten nadenken tussen het werken door maar het lijkt mij nog de enige kans die we hebben om de overwinning te pakken is dat we de heks doden (ervanuitgaande dat de andere 2 zeker weten dat er 2 wolven in het spel zitten). Het meest waarschijnlijke is dat Frits het is, vanwege de vragen die Maartje stelde en dat Frits niet zichzelf had doodgestemd. Dan is de enige kans die we hebben is dat Frits Maartje doodmaakt, en dat zij geen jager is. Dan hebben wij gewonnen, want dan maken we haar dood in het dorp en klaar. Als zij 1 persoon van ons doden moeten we overtuigen dat de overige persoon dood moet. Vervolgens kan je dan in de nacht de overige persoon doodmaken en heb je als laatste wolf alle burgers gedood. Ik denk dat het zo moet. 

Die overtuiging als je als ene wolf overblijft welke je moet gebruiken is dat jij heks bent en dat er op frits gestemd moet worden. Die zal dit ook beweren alleen heeft net zo weinig overtuigingskracht als wij. Het zou namelijk best kunnen dat Maartje Frits verdenkt Smile

Denk dat dit hem moet worden...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 16:07
Dan zeg je dus. Ik heb vannacht gezien dat Maartje gedood werd, en daarom heb ik Maureen/Jip vergiftigd. Dat betekent dus dat Frits de laatste wolf is.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 18:03
En in de nacht erna maak je dan de burgemeester dood
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 18:26
Wat vind jij? Als je andere ideeen hebt hoor ik die graag!
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 19:57
helemaal mee eens , dus frits moet dood?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 20:21
Laten we t maar doen... Ik pm duco nu.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 20:23
Duco is gepmt
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

vr 07 maa 2014, 20:34
Nu jij nog Smile
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

We're screwed Empty Re: We're screwed

za 08 maa 2014, 11:27
Ik heb Duucs ook gepm't
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

za 08 maa 2014, 15:15
Spannend :p nu maar hopen dat de heks snel de verkeerde beslissing mag nemen :p
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

We're screwed Empty Re: We're screwed

zo 09 maa 2014, 22:06
Kan nie meer wachten.... Ik kan nie slapen straks hahahaha
Gesponsorde inhoud

We're screwed Empty Re: We're screwed

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum