Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Spel 12 Empty Spel 12

do 29 jan 2015, 14:02
Spel 12

Ik heb de volgende aanmeldingen inmiddels binnen voor spel 12 (groen). Iedereen die de vorige keer meespeelde maar zich nog niet heeft aangemeld staat in het rood.
Georgette4
Lonneke
Meracy
Frits
Lupus Wolfram Tungsten
Nieksashu
Arkaios
Civ
Robinator
Tram Anh
davy
Maartje Trompetter
lidun
Duco
LucaB
bdzon

Spelregels:
Ik houd de spelregels aan van het vorige spel. Dit betekent dat de kleine wilde weer mee zal spelen. Deze keer is er wel de mogelijkheid dat de witte weerwolf ook meespeelt.


Laatst aangepast door Verteller op vr 06 feb 2015, 19:01; in totaal 9 keer bewerkt
Verteller
Verteller
Admin

Spel 12 Empty Re: Spel 12

di 03 feb 2015, 22:53
Het spel zal beginnen op vrijdagavond om 20:00 uur. Iedereen die zich nog wil aanmelden moet dat doen voor vrijdag 6 februari 19:00 uur!

Iedereen die mee wil doen moet zich op het forum aanmelden (onder het forum Voorstellen). Misschien lijkt dit wat flauw, maar in het verleden is gebleken dat mensen die zich niet hier aanmelden inactief zullen worden.
Verteller
Verteller
Admin

Spel 12 Empty Re: Spel 12

vr 06 feb 2015, 19:02
De deadline is gesloten. Het spel begint dus vanavond om 20:00 uur. Voor iedereen die het wachten zat wordt:
Verteller
Verteller
Admin

Spel 12 Empty Re: Spel 12

za 07 feb 2015, 14:27
Spelregelwijziging:

-Ik heb nog nagedacht over het moment dat de ziener informatie doorkrijgt. In dit spel krijgt de ziener de informatie pas aan het einde van de nacht. Dus de informatie op de klaagmuur zegt niets over wat de ziener die nacht heeft gezien. Uiteraard kan de ziener wel informatie over eerdere nachten op de klaagmuur plaatsen.
Gesponsorde inhoud

Spel 12 Empty Re: Spel 12

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum