Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Nacht 1 Empty Nacht 1

zo 18 sep 2016, 21:45
aawoeeeeeeee
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 22:07
Laten we eens kijken wat handig is om te doen voor deze nacht Very Happy Ik ben schooljuffrouw en Lidun is veldwachter! Superberoepen, wat mooi is. Georgette is zwerver, wat handig kan zijn als er een tof beroep vrijkomt, dan kan Lidun dat beroep aan Georgette geven Smile. Eens zien, wie zullen we doodmaken, wat beroepsgewijs wellicht handig is voor ons en weinig verdenking oplevert? 

Ik dacht iets in de trant van misschien iemand met een leuk (maar ongevaarlijk) beroep doodmaken, Thomas dat beroep geven, vervolgens de kasteelheer doodmaken en dat beroep dan aan Georgette geven. De verdenkingen zijn dan minder? Wat vinden jullie ervan?
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 22:19
Klinkt goed
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 22:24
Hallooooo! Very Happy Ojee, meteen in het eerste potje sinds tijden weer een weerwolf zijn. Wel super chill trouwens dat ik een zwerver ben, dan heb ik overdag niet zoveel te zeggen of te doen, haha! Very Happy Wat het idee betreft, ik ben op zich wel voor! Ik moet alleen wel weer wat inkomen in het spel, merk ik (A) xD
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 22:26
Wie zullen we opeten vanavond? Hebben jullie goede suggesties?
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 22:30
Ai, ik moet nog even goed de boel bekijken. Iemand killen die een chill beroep heeft, of een soort van nobody? Razz
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 22:34
Een beetje een combinatie Smile
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 22:55
Ik denk dat we Nicole en David nog wel een tijdje kunnen laten leven. die moeten ook nog in het spel komen en wennen aan de regels en tactieken. Ik denk dat lupus en daarna frits wel een goed idee is.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 23:13
Noooh, Thomas killen zou jammer zijn (Lupus dus, het is altijd leuk namelijk om hem te verdenken als wolf, omdat hij altijd zo goed speelt xD)... Ik kijk ook nog wel even in het lijstje door en dan kom ik ook nog wel even met een suggestie xD
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

zo 18 sep 2016, 23:18
Anders David? Very Happy
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 08:56
oke, I'm in.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 12:50
Okidoki Smile
Verteller
Verteller
Admin

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 13:10
Okee, dan zal ik één gebraden David voor jullie gaan bereiden.

Dit forum zal de rest van de nacht nog open blijven zodat jullie hier nog tactiek kunnen bespreken. Bijvoorbeeld wat jullie de komende dag gaan doen.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 14:14
Goed, wat zullen we doen op het forum?
Allemaal op verschillende mensen stemmen en zo de verdenking van ons afhouden? En nadat David dood gaat (mocht hij niet gered worden of zelf de heks zijn), maken we Thomas dus een boer Smile
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 14:35
Okie, top! @Verteller: we hoeven niet helemaal nog een persoonlijk bericht te sturen, omdat we het allemaal eens zijn met elkaar?

Wat het tactisch plan van Tram Anh betreft, dat lijkt me op zich wel een goed idee. Wordt nog leuk straks, dat liegen overdag Razz Ik vind het inderdaad wel slim om niet allemaal op dezelfde persoon te stemmen, dan creëren we wat meer verdeeldheid onderling Smile
Verteller
Verteller
Admin

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 14:45
Nee, het is duidelijk genoeg. En bovendien mocht het ook (dus David is niet geliefd met een van jullie). De heks is inmiddels ingelicht.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 14:48
Okidoki, helemaal prima! Very Happy
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 17:10
Moeten we nu al bespreken wie op wie gaat stemmen overdag dan?
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 21:11
Bij de eerste dag gaat het nogal moeilijk Smile Een tip voor de discussie, houd je een beetje op de achtergrond en naief en probeer niet iemand meteen te verdenken. Meestal wordt er random gestemd de eerste dag. Als eens van ons wordt verdacht en je merkt dat de meerderheid daarin meegaat, stem dan met de meerderheid mee. De tweede nacht kunnen we een uitgebreidere strategie bespreken op wie we gaan. Ik kan als schooljuffrouw stemrecht ontnemen, lijkt het jullie verstandig als ik stemrecht van een van ons ontneem om de verdenking af te leiden?
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 21:13
Aan de andere kant, kan stemrecht ontnemen ook averechts werken -.-
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 21:59
ik denk dat je met stemrecht ontnemen beter nog een dag kunt wachten. nu is het meer verdacht dan nuttig.
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 22:00
Weten jullie of ik elke dag opnieuw huizen moet aanwijzen of blijft een zwerver in een huis als ik het eenmaal heb aangewezen?
Verteller
Verteller
Admin

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

ma 19 sep 2016, 22:32
Het ontnemen van stemrecht door de schooljuffrouw is geen eenmalige gave, maar eentje die je elke dag opnieuw kunt gebruiken. Overigens mag je er wel bewust vanaf zien.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

di 20 sep 2016, 13:24
Je kan alleen zwervers (dus Thomas of Georgette) een huis toewijzen, mocht David daadwerkelijk doodgaan deze nacht, dan kan je het beste Thomas zijn beroep geven denk ik. Je hoeft maar 1x iemand een huis toe te wijzen.  Ik zal me dan op de vlakte houden en niemand komende dag zijn/haar stemrecht ontnemen:)
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

di 20 sep 2016, 15:34
Thanks.

Goed idee
Gesponsorde inhoud

Nacht 1 Empty Re: Nacht 1

Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum