Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Discussie

+5
Meester Lupus W. Tungsten
SilentScreamer (Jip)
Georgette4
Verteller
Tram Anh
9 plaatsers
Ga naar beneden
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

ma 03 okt 2016, 23:38
Ik heet Manon trouwens haha Surprised
Nicole
Nicole
Zwerver
Zwerver

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

ma 03 okt 2016, 23:38
Meester Lupus W. Tungsten schreef:Pffft, ik wist dat jullie geliefden waren maar ik had dit dus nooit ontcijferd he. "Overigens" voor "Ik bewaak hem vannacht". :shock:
 Het moest subtiel hè, de wolven mochten niks door hebben Wink

Slim trouwens om 2 zulke sterke burger rollen aan elkaar te koppelen Eros! Nu bleken we een vet sterk stel voor de burgers. En zodra je  ons verdacht wist je dat je je maar op 1 van ons hoefde te focussen om eruit te werken om ons allebei te laten gaan!
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

ma 03 okt 2016, 23:38
Wow, vet stoer! Very Happy Echt heel origineel Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

ma 03 okt 2016, 23:41
Het is inderdaad een koningszet om twee sterke beroepen te koppelen, dit geeft heel veel informatie. Smile
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

ma 03 okt 2016, 23:46
Ik vond de codewoorden en -zinnen bedenken echt superleuk xD Het was toch nog heel handig!

De codewoorden die we gebruikt hadden zijn inderdaad allemaal opgenoemd. Er was nog wel één dingetje. Ik wist dat de wolven Nicole wilde opeten de tweede nacht en vermoedde dat ze haar kozen omdat ze de biechtmoeder was en bang waren ontmaskerd te worden. (Bleek ook nog dat de veldwachter en een zwerver weerwolf waren, kwam hen ook wel goed uit!) Dus ik wilde meteen dat de biecht op dag 2 gebruikt werd, hoewel ik al wel overtuigd was dat Tram Anh een weerwolf was (ik was dat zelf immers niet). Met de biecht verspild hadden de weerwolven wellicht geen reden meer om Nicole op te eten Wink

En mijn gedicht voor David was gewoon faal van mijn kant xD Hoewel ik blijkbaar overtuigend genoeg was om mensen aan het twijfelen te brengen Cool
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

di 04 okt 2016, 00:01
Ja we hebben als burgers ook mazzel gehad dat de biecht meteen gedaan is! Stel dat de heks en schout meteen dood waren gegaan, dat was een ramp geweest (als we gestemd hadden op Manon dus he)

En die overpeinzingen van Georgette in nacht 4, geweldig! Goed bezig Very Happy Jammer dat wij er eigelijk al uit waren dat jij het wel moest zijn (of David)
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

di 04 okt 2016, 00:03
SilentScreamer (Jip) schreef:Ja we hebben als burgers ook mazzel gehad dat de biecht meteen gedaan is! Stel dat de heks en schout meteen dood waren gegaan, dat was een ramp geweest (als we gestemd hadden op Manon dus he)

En die overpeinzingen van Georgette in nacht 4, geweldig! Goed bezig Very Happy Jammer dat wij er eigelijk al uit waren dat jij het wel moest zijn (of David)

Hihi, ik weet het xD Het was ook zo moeilijk... Razz Sad Maar dank! :flower:
Nicole
Nicole
Zwerver
Zwerver

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

di 04 okt 2016, 00:14
Meracy schreef:Ik vond de codewoorden en -zinnen bedenken echt superleuk xD Het was toch nog heel handig!

De codewoorden die we gebruikt hadden zijn inderdaad allemaal opgenoemd. Er was nog wel één dingetje. Ik wist dat de wolven Nicole wilde opeten de tweede nacht en vermoedde dat ze haar kozen omdat ze de biechtmoeder was en bang waren ontmaskerd te worden. (Bleek ook nog dat de veldwachter en een zwerver weerwolf waren, kwam hen ook wel goed uit!) Dus ik wilde meteen dat de biecht op dag 2 gebruikt werd, hoewel ik al wel overtuigd was dat Tram Anh een weerwolf was (ik was dat zelf immers niet). Met de biecht verspild hadden de weerwolven wellicht geen reden meer om Nicole op te eten Wink

En mijn gedicht voor David was gewoon faal van mijn kant xD Hoewel ik blijkbaar overtuigend genoeg was om mensen aan het twijfelen te brengen Cool
Dit is inderdaad precies waarom ik mijn biecht gebruikt heb dag 2! Ik moest het minder aantrekkelijk maken om mij aan te vallen en meer aantrekkelijk om Manon (ik kan het wel typen!) aan  te vallen. Dit door mezelf minder schadelijk te maken + door Manon super onverdacht te maken (dan zouden niet alleen de burgers haar met rust laten, maar de wolven zouden allicht ook iemand willen doden die door niemand verdacht werd én bovendien 2 stemmen heeft)
Verteller
Verteller
Admin

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

di 04 okt 2016, 01:10
Haha, jullie hebben erg leuk en creatief gespeeld. Dat wist ik eigenlijk al toen jullie de klaagmuurberichten doorgeven. Ik had ook al beredeneerd dat jullie rollencombinatie supersterk was als jullie het goed speelden Cool

En @Georgette. Mijn gratis tip zou zijn: laat het never nooit niet over je kant gaan als iemand je als verdacht aanmerkt. Tenzij het echt compleet obvious is. Mensen kunnen altijd mogelijkheden over het hoofd zien.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

di 04 okt 2016, 06:30
Hurray!!!!

Wauw, ik heb nooit doorgehad wie de geliefden waren. Het idee van codetaal op de klaagmuur is echt super Smile.

En sorry David, ik dacht dat je de slet was aan de hand van je bericht, maar ik vertrouwde je niet genoeg om niet te kijken. Ik had er totaal niet aan gedacht dat de weerhamster erin kon zitten.
David
David
Dorpsgek
Dorpsgek

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

di 04 okt 2016, 07:11
Sad Ik probeerde nog zo duidelijk te laten weten aan de Ziener dat ik de weerhamster was. Helaas mislukt. Maar zonder dat bericht van Manon was er waarschijnlijk helemaal geen burger overleden. Ach ja... Ik had ook dat bericht over Jip geplaatst de eerste nacht, dus dat is wel een beetje hetzelfde.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

di 04 okt 2016, 16:25
Maar waarom, David :p
Gesponsorde inhoud

Discussie  - Pagina 2 Empty Re: Discussie

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum