Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dag 3

+5
Duco
Lonneke
David
Tram Anh
Meester Lupus W. Tungsten
9 plaatsers
Ga naar beneden
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 16:39
Resultaat van de biecht: thomas kan voor de bijl vandaag. Hij houdt zich snachts bezig met burgeronvrienselijke activiteiten...
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 16:43
Ik heb mijn stem doorgegeven
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 16:48
Zou je dat nou wel doen, Lonneke? Ik zou me dan toch wel gedwongen voelen om de gratie te gebruiken. En als je dan 's nachts opgegeten wordt? Dan is het morgen 4 tegen 3. Dat zou niet zo fijn zijn voor de burgers. Als jullie een wolf als Tram Anh zouden veroordelen zou ik die neiging niet zo hebben.
David
David
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 16:51
Hij verleent toch wel gratie aan een van de wolven. Laten we inderdaad maar op Thomas stemmen dan weten we in ieder geval dat team wolf en sterke kracht minder heeft. Sorry dat ik je eerst niet geloofde Tramsie!
davy
davy
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 16:55
Duidelijk, ook stem ingeleverd.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 16:55
Aan team wolven misschien, maar niet aan de witte wolf. Denk je niet dat je een grotere kans had als er nu een wolf doodging en de heks mij vergiftigde?
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 16:59
Huh, dat verandert de zaak. Ik moet even nadenken over wat ik doe, maar mijn belofte dat ik Tram Anh geen gratie verleen blijft staan. Edit: hee, het bericht waarop ik reageerde is weg.
David
David
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 17:01
Haha Thomas. Fijn dat je in ieder geval toegeeft dat je een wolf bent. Ik wil niet riskeren dat we per ongeluk een burger dood maken.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 17:06
David schreef:Haha Thomas. Fijn dat je in ieder geval toegeeft dat je een wolf bent. Ik wil niet riskeren dat we per ongeluk een burger dood maken.

Ik geef helemaal niet toe dat ik een wolf ben. Ik wil gewoon de gratie niet op mij gebruiken want zonder de drankjes van de heks kunnen wij burgers niet meer winnen. Daarom probeer ik de gratie nu te gebruiken om jullie er alsnog toe toe te bewegen dat de wolf Tram Anh doodgestemd wordt, dan zien we morgen wel weer verder.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 17:28
jammer dat thomas nu niet doodgaat
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 17:30
Dag 3 - Pagina 2 X51mqg
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 17:33
Seriously duco xD.maar ergens heeft thomas de wolf wel gelijk hij zal zichzelf gratie verlenen waardoor hij niet doodgaat en er vannacht nog een burger opgegeten kan worden. En dan is het 4 tegen 3
Nicole
Nicole
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 17:52
Via mobiel vanuit de bioscoop daar ben ik weer!
Je hebt wel een punt. Thomas is een wolf en de manier waarop hij Tram Anh aanvalt betekent dat zij een burger is die hij heel graag dood wilt hebben (maar waarom dan per se zij en viel hij bijv niet Maureen aan die volgens mij meer verdacht werd dan Tram Anh tot vandaag?) of de witte weerwolf die hij wilde uitschakelen met zn wanhopige klaagmuur bericht. 
Als we (nou ja, jullie, want ik mag niet stemmen) op Thomas stemmen gaat er sowieso niemand dood en zijn de wolven morgen mogelijk in de meerderheid. Het is misschien nuttiger om de heks vanavond zijn/haar werk te laten doen op Thomas en nu een andere wolf proberen te pakken.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 19:05
Dus welke wolf stelt zich beschikbaar
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 20:54
Misschien dat duco nou eindelijk wil toegeven dat hij ook beestachtig is
David
David
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 21:38
Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar de heks heeft haar drankjes al gebruikt... De wolven weten dit ongetwijfeld, dus het is beter als de burgers het ook weten lijkt me.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 27 okt 2016, 23:25
Hoe weet jij dit dan david?
Verteller
Verteller
Admin

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 00:01
Het klopt dat David dit inderdaad mag vertellen.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 00:26
Verteller dat vraag ik niet... ik vraag mij af hoe david dit kan weten? Waar heeft hij deze informatie vandaan?
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 02:05
Misschien heeft de heks een postduif gestuurd
Nicole
Nicole
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 08:24
Oké als wat David zegt waar is (dan is hij dus de heks? Of een wolf? ) dan gooit dit wel roet in het eten. Ten eerste zou dat betekenen dat de heks 1 van afgelopen nachten blijkbaar een burger heeft gedood in de nacht óf dat ze iemand probeerde te doden die weerhamster of slet is toch?
Maar belangrijker, het betekent ook dat Thomas alleen nog maar dood kan met stemmen. Moeten we dan toch maar vandaag op hem stemmen en morgen weer? Het grootste risico hierbij is dat als de wolven vannacht een burger doden we niet eens meer een meerderheid hebben om morgen Thomas dood te stemmen...
Is het daarom misschien verstandiger om een gok te wagen en proberen een andere wolf dood te stemmen? 
Ik vertrouw Lonneke en Davy, dus dat zijn dan 3 niet-wolven, Thomas zeker wel als wolf en verder een aantal twijfel gevallen. Aangezien ik alleen van Lonneke en Davy zeker denk te weten dat ze burgers zijn die vandaag kunnen stemmen hoop ik dat zij een goede keuze kunnen maken wie van die twijfel gevallen het meest waarschijnlijk wolf is en vandaag mag sterven. Zelf zou ik voor Duco gaan (die ik dag 2 het meest verdacht vond) of toch voor Tram Anh omdat Thomas de wolf zegt dat ze wit is en ik geen andere reden kan bedenken waarom hij haar per se wilt aanvallen... Maar goed, ik kan niet stemmen en tussen de stemmers zit minimaal 1 zo niet 2 wolven dus dit wordt een spannende uitslag!
David
David
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 08:38
Als we voor Thomas gaan is de witte weerwolf bijna gedwongen om vannacht een wolf op te eten. Dus dan sterft er alsnog een wolf. Als we overdag en wolf doden, hoeft hij dit niet per se te doen. Ik zou voor de veiligheid gewoon voor Thomas gaan.
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 11:24
Ik ben het met David eens (ik mag dan niet stemmen), maar anders gebruikt hij een andere dag zijn gave, hij gebruikt hem toch ooit, dus dat is geen argument om niet op hem te stemmen.

Verder Nicole, hoezo vond je mij dag 2 het verdachtste? En áls ik geliefd zou zijn met Davy, dan stem je er met mij ook een burger uit. Stel al zou ik weerwolf zijn, dan werk je er ook gelijk het 'team geliefden' uit, die nota bene momenteel ook tegen de weerwolven zou zijn. Als ik géén weerwolf ben (maar dus hypothetisch wel geliefd), dán werk je er door op mij te stemmen gelijk 2 burgers uit. Hoe je het ook wendt of keert, op mij stemmen is de domste zet die de burgers nu zouden kunnen doen (aangenomen dat ik dan geliefd zou zijn met Davy. Cupido zal wel weten of dat klopt of niet Wink ).

Daarom zou ik alsnog voor Thomas gaan (gegarandeerd weerwolf, gebruikt zijn kracht tóch vroeg of laat)
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 12:01
Ja, ik ben het met Duco en David eens Smile ik vind het best verdacht dat je steeds voor Thomas opkomt, Nicole, al helemaal als je nu ook naar Thomas zijn berichten kijkt, dan valt het op dat hij jou als enige niet heeft genoemd voor de biecht.

Maar dat terzijde, het zou onverstandig zijn om nu een gok te wagen. We hebben nu een zekerheidje dat Thomas weerwolf is. Ik wil dan ook de overige burgers verzoeken op hem te stemmen.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 13:13
Eens, graag allemaal op thomas stemmen. Dan gaat ie morgen echt dood. Intussen kunnen we de reacties analyseren...
Ik begrijp dat ik dat ook niet zo goed uit de verf kom, maar ik vertrouw erop dat ik inmiddels genoeg vertrouwd wordt om te weten dat ik geen wolf ben Wink
Nu alleen nog hopen dat eros vannacht een hint gaat geven voor de geliefden, ik had dat inmiddels wel verwacht...
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 28 okt 2016, 14:44
Tram Anh schreef:Ja, ik ben het met Duco en David eens Smile ik vind het best verdacht dat je steeds voor Thomas opkomt, Nicole, al helemaal als je nu ook naar Thomas zijn berichten kijkt, dan valt het op dat hij jou als enige niet heeft genoemd voor de biecht.

Ik wilde de biecht ook niet op Duco en Maureen overwoog ik maar even samen met David nadat duidelijk werd dat jij een wolf bent, maar daarna niet meer. Ik neem aan dat je dat inmiddels wel weet aangezien ik het meerdere keren gezegd heb.
Gesponsorde inhoud

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum