Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Nabespreking

+3
Aran The Angel
Frits
Verteller
7 plaatsers
Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Nabespreking Empty Nabespreking

di 08 maa 2011, 21:20
Voor al uw praatjes over het afgelopen spel
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

di 08 maa 2011, 21:23
Ik wil graag Eros bedanken voor het koppelen van mij en David. Onze liefde heeft voor de overwinning gezorgd. Toch moet ik u allen meedelen dat ik hem ga verlaten. Na al de nachtelijke bezoekjes van de Slet is mijn hart toch door haar veroverd en hou ik van haar (ook al is ze dood) Sorry David xd

Even serieus: Ik vond het heel leuk om mee te doen, het was hartstikke spannend (vooral op het begin) en gezellig. Ook is het natuurlijk leuk dat ik heb gewonnen samen met David

PS: De Slet was Carianne, ook al staat dit niet bij het spelverloop (al zal dat er zo mss wel staan Razz)
PPS: Naast deze kleine fout vindt ik dat de Verteller het natuurlijk ook goed heeft gedaan
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

di 08 maa 2011, 21:41
Tsss, een beetje je medeweerwolven vermoorden :p
Maar serieus, jullie hebben het supergoed gedaan, iedereen deed precies wat jullie wilden. Dat noem ik een goed staaltje manipuleren. petje af!
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

di 08 maa 2011, 21:47
Ik wil graag bedankt worden voor het onbewust meewerken, gewoon uit mijn eigen aardigheid xD
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

di 08 maa 2011, 23:14
Die moet je maar bij David of Frits halen, ik wil graag door de rest bedankt worden voor het proberen te vergiftigen van David, wat helaas niet is gelukt, maar ik heb het ten minste geprobeerd.
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

di 08 maa 2011, 23:58
Dankje Wouter Very Happy
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

wo 09 maa 2011, 12:02
Zo Frits, Carianne blijkt een slet te zijn en jij hebt onmiddelijk een ander Rolling Eyes XD
David
David
Dorpsgek
Dorpsgek

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

wo 09 maa 2011, 13:42
Ohjah Rooz! Nog heel erg bedankt dat je me de eerste dag hebt gered!
Als ik jou ooit eens kan redden doe ik dat natuurlijk Smile
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

wo 09 maa 2011, 16:53
Word ik ook nog bedankt wegens het ten onrechte vertrouwen van jou, David (wat dus de laatste keer is geweest..)?
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

za 12 maa 2011, 15:58
@ Petrarca: Dankjewel voor het redden van de liefde van m'n leven totdat de Slet langskwam Razz
@ AJ: Ja, dat is mss een beetje gemeen, maar ik heb m'n fout ingezien en David verlaten Razz
Gesponsorde inhoud

Nabespreking Empty Re: Nabespreking

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum