Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Boerentopic Empty Boerentopic

zo 10 apr 2011, 18:50
Hier kunnen de boeren overleggen wie de burgemeester wordt
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

zo 10 apr 2011, 19:38
Uiteraard bied ik me aan als kandidaat voor het burgemeesterschap. Met mijn medische kennis kan ik zo een gevalletje 'lupus ambiguus' herkennen. Helaas is het enige middel daartegen de brandstapel. Dit moeten we echter trotseren, anders zal deze plaag de gehele bevolking van Wakkerdam uitroeien. Dus medeburgers, kies voor het groter belang, kies Aran The Angel!!!!
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

zo 10 apr 2011, 20:04
Ik wil zelf geen burgemeester worden, veel te veel verantwoordelijkheid, ik blijf bij mijn boerenbestaan, beetje werken, beetje plezier maken, beetje uitslapen, in plaats van veel werken, geen plezier maken en geen nachtrust.
Civ
Civ
Burger
Burger

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

zo 10 apr 2011, 20:07
Ik wil ook graag burgemeester worden. Ik wil de weerwolven vangen door middel van allerlei vernuftige apparatuur zoals de befaamde weerwolvendetector, het bekende bio-wapen weerwolfiggas, wat weerwolven doet kreperen , en uiteraard de Viccinator, een zelfstandig werkende humanoïde robot, die alle weerwolven tot stof doet vergaan. Deze robot herkent weerwolven met de eerder genoemde weerwolvendetector en doodt ze met een pre-ignited flamethrower. Ik hoop dat ik hiermee de mensen van Wakkerdam genoeg bescherming kan bieden en dat ze daarom op mij zullen stemmen.

PS: Voor nadere uitleg van de genoemde apparatuur moet men contact met mij opnoemen of anders een brief sturen naar Vic & Co ©
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

zo 10 apr 2011, 22:03
Ik hoef geen burgemeester te worden, en mijn stem gaat bij deze uit naar de heer Civ.
Dit vanwege zijn zeer geavanceerde weerwolvenbestrijdingsmiddelen (alleen ben ik geen groot voorstander van het bio-wapen weerwolfiggas, omdat hier het woord bio in voorkomt.)
Er heerst bij mij wel enige twijfel of deze middelen wel werken, aangezien ze door (nu nog wel) boer Civ gemaakt zijn, en ik uit zéér betrouwbare bron heb vernomen dat dit niet de intelligentste is van de mensen. Toch juich ik Civ toe vanwege zijn pre-ignited flamethrower, die weerwolven- (maar helaas ook mensen-) dodend zal zijn.
Alles wat mij nog rest is het succes wensen van Civ met zijn verder burgemeestercampagne, én natuurlijk zijn geavanceerde bestrijdingsapparatuur.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

ma 11 apr 2011, 00:07
Ik zelf ben een grotere fan van Aran, dit vanwege zijn grote medische kennis, wat ook van pas kan komen als er nog iemand gered kan worden na een vreselijke nacht.
Verteller
Verteller
Admin

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

ma 11 apr 2011, 00:14
Ik constateer dat de stemming 2-2 is (onder de aanname dat niemand op zichzelf stemt en dat er alleen wordt gestemd op geïnteresseerden)
Lekker handig, een even aantal boeren.
Er moet echter wel een burgemeester komen en daar moeten jullie ook zelf uitkomen (anders telt het als des en ik denk niet dat jullie dat willen). Misschien is het een idee om het middels een loting te beslissen.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

ma 11 apr 2011, 17:46
Loting is een goed idee. Arjo, misschien kun je een munt ofzo opgooien om te bepalen wie het wordt.
Verteller
Verteller
Admin

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

ma 11 apr 2011, 17:59
Oké ik heb via loting bepaald wie de burgemeester wordt. Alleen wil ik van Civ ook nog horen dat hij het daarmee eens is.
Verteller
Verteller
Admin

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

ma 11 apr 2011, 18:04
Civ heeft ermee ingestemd, dus dan zal ik de uitslag bekendmaken.

De Burgemeester van Wakkerdam is:

Aran the Angel
Gesponsorde inhoud

Boerentopic Empty Re: Boerentopic

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum