Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Klaagmuur

zo 18 mei 2014, 22:31
* alle weerwolven zijn schuldig!!!


* Geachte medeburgers,

leest mijn avontuur van vannacht, en huivert:
Zoals vele waarschijnlijk wel doorhadden, was het afgelopen nacht volle maan, hoewel dit in ons rustieke dorpje nooit een probleem was, lijkt het erop dat er de afgelopen maand bepaalde figuren naar ons dorp zijn getrokken, waardoor onze nachten opeens een stuk minder rustig zijn dan voorheen.
Zo liep ik deze nacht rustig door het bos, op zoek naar heerlijke vlierbessen, die helaas zeer hoog in de boom groeien. Maar toen ik eenmaal een plek vol met bomen die bijna omvielen door het gewicht van de vlierbossen had gevonden, ging ik razendsnel terug naar mijn huis om een vlierbessenplukmachine te ontwerpen. Omdat dit iets langer duurde dan verwacht, en er op het einde opeens een kip uit het niets verscheen die de vlierbessenplukmachine aanzette, waardoor ik genoodzaakt was deze te laten stoppen, wat helaas op geen enkele andere manier kon dan enkele essentiële onderdelen te blokkeren, waardoor de machine uit elkaar viel, kwam ik pas weer buiten toen de maan op haar hoogste punt was.
Gewapend met een stok waar op het uiteinde een V-vormig splitsing zat, mijn deluxe vlierbessenplukmachine, en een mand ging ik onverschrokken op weg naar mijn vlierbessenparadijs. Daar aangekomen verloor ik mij geheel in het plukken van de vlierbessen, dat hij mij toen nog niet was opgevallen dat er een spoor van bloed liep, vlak langs de plek waar ik stond te plukken. Echter, toen ik zeer enthousiast de laatste paar vlierbessen proberen te plukken, was ik te enthousiast, waardoor de vlierbessen een paar meter verderop neerkwamen. Toen ik daar heen liep, voelde ik een natte substantie onder mijn voeten, en in het schaarse maanlicht, het werd immers alweer bijna dag, zag ik dat het rood was. Mijn eerste gedachte was natuurlijk dat ik in mijn enthousiasme op de vlierbessen was gaan staan, maar toen mijn ogen aan het ochtendschemer gewend waren, zag ik de vlierbessen alweer liggen. Hierdoor kwam bij mij het besef dat ik zojuist in het bloed van iemand was gaan staan, en zag ik dat het een spoor vormde.
Gezien het alweer bijna dag was, leek het mij wel veilig dit spoor te volgen. Zodoende kwam ik allereerst uit op een hoopje kleding, in stukken gescheurd, en onder de modder. Dit deed mij beseffen dat er deze onheilspellende nacht een weerwolf ronddoolde in ons pittoreske dorpje. Om er achter te komen wie deze vervloekte ziel is, besloot ik het spoor tevens de andere kant op te volgen. Helaas liep dit spoor spoedig dood, en bevond ik mij ineens aan de rand van ons dorp, waar het bloedspoor ophield.
Dus weest allen gewaarschuwd, en let met volle maan extra goed op, want voor u het weet, bent u de volgende verloren ziel die door deze duivels wordt vermoord.
Opdat een rotsvast geloof in God u van het vagevuur moge behoeden!


* Heksheksheksheksheks


* Bestaan visloempias's?
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

zo 25 mei 2014, 23:28
* Er is een dorpsoudste in het spel


* vertrouw de burgemeester!


* Ons pyromaantje hield van brandjes stichten en zijn goede zweverige vriend vond dat prachtig, maar niets vonden ze zo mooi als die betoverende muziek die door het dorp gonsde.


* Zie je wel, Duco is een weerwolf!
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

zo 01 jun 2014, 23:03
* Duco is zowiezo schuldig!


* Misschien is het verstandig om eens te kijken of onze schoolmeester wel te vertrouwen is.
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

za 07 jun 2014, 23:41
* Dorpsgenoten! Hier spreekt uw plaatselijke heks. Frits is deze nacht getracht op gepeuzeld te worden. Als het inderdaad klopt wat ik denk, na alle afgelopen dagen geanalyseerd te hebben, dat hij de fluitspeler is, dan is het nu alleen nog maar de burgers tegen de wolven (hopelijk, anders hebben wij burgers, maar ook de wolven een probleem). Er zijn meer burgers dan wolven (waarschijnlijk 4 respectievelijk 3), dus ik stel voor om nu, omdat hij immers al gratie verleend heeft, met zn allen op AJ te stemmen. Die stemming moeten we winnen als we het collectief doen (de weerwolven zullen waarschijnlijk zelfs mee stemmen, want AJ was volgens Civ de Witte Weerwolf. Ik heb zelf al een lijstje met wie de potentiële wolven zijn, maar die wil ik nu nog niet prijsgeven.
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

wo 11 jun 2014, 22:09
* Helsheksheksheksheks is awesome!!


* Ik wil jullie er op wijzen dat Victor er hoe dan ook bij gebaat is om een witte weerwolf dood te krijgen, onschuldig of niet. En met Bart had hij een toevalstreffer, dus puur geluk.


* Na lange onenigheid is nu duidelijk dat Duco, Jip en Victor elkaar vertrouwen. Nu is de vraag: Maureen of Wouter? Het maakt eigenlijk niet uit, de burgers winnen toch wel. Hooray voor de hamburgers, bij wie iedereen zich thuis voelt (op fluitspelers, witte weerwolven en weerwolven na)!

Klaagmuur Hamburger-bed


* Als de dorpsoudste sterft vannacht zijn jullie allemaal stommerds!!!
Gesponsorde inhoud

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum