Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Klaagmuur

wo 18 maa 2015, 22:07
Nacht 1

(arkaios) Pas op, er is een dorpsoudste

-----------------------------

(lidun) Happy hunting!

-----------------------------

(AJ) Bestaan er trends in tegels?

-----------------------------

(Lonneke) Vannachten aten de wolven Nieksashu op.
Hij is de barbier. Ik vind het verdacht dat ze niet voor de veldwachter gegaan zijn, dus ik denk dat de veldwachter een wolf is en ze graag een wolf als barbier willen hebben.

Ik vind jullie allemaal heeeeul lief.
Xoxo heks.
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

za 28 maa 2015, 22:19
Nacht 2

(lidun) Arkaios is een burger.

-------------------------------------

(Lonneke) De wolven kozen vannacht Georgette als prooi.
Zij steund de theorie dat de veldwachter wolf is en stemde ook op een ander dan davy.
Ik heb er voor gekozen om de veldwachter te vergiftigen vannacht.

Sorry orgie!

----------------------------------

(Meracy) Helaas heb ik in de eerste nacht Nieksashu bekeken,
de dag erop is zijn rol als pyromaan echter al gebleken.
Vannacht heb ik hopelijk wel een belangrijke daad verricht;
ik heb mijn derde oog namelijk op Meester Lupus W. Tungsten gericht.

--------------------------------

(Tram Anh) Beste bewoners van Wakkerdam,

De vorige nacht had ik Robinator gezien, en wat bleek? Onze veldwachter is een weerwolf!!
De heks had het ook al vernomen, en het is waar..
Ik hoop op het beste!

XIXIXIX

Ziener
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

za 11 apr 2015, 04:45
Leuk dat dit nu ook te lezen is.
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

za 11 apr 2015, 10:20
Nacht 4

(Meracy) Voor het geval dat ik dood ga schrijf ik nog maar een bericht. Ik geloof er niks van wat AJ heeft gezegd (dat hij Arkaios en Lupus de tweede nacht had betoverd). Ik weet vrijwel zeker dat lidun en Tram Anh weerwolven zijn. Het valt ook wel heel erg op dat beiden op mij hebben gestemd de afgelopen dag. Vooral Tram Anh had het er de hele tijd over dat we de fluitspeler moeten vinden en dan heeft ze alsnog op mij gestemd. Mijn rol was trouwens best wel overduidelijke (vooral toen Civ doodging), dus als burger zou je sowieso niet op mij stemmen. Ik blijf er ook bij dat het erg onwaarschijnlijk is dat bdzon een weerwolf is.
Daarnaast: als Tram Anh de schout was, dan wist ze meteen wel dat AJ de fluitspeler moest zijn. Wat AJ beweert is dat Tram Anh ofwel AJ ofwel Arkaios in de tweede nacht heeft aangewezen. Als ze AJ had aangewezen, dan had hij nooit betoverd kunnen zijn en als ze Arkaios had aangewezen, dan had AJ nooit samen met Lupus betoverd kunnen zijn. Kortom: als Tram Anh de schout was, dan moest ze vanaf het begin al weten dat AJ de fluitspeler was en zou ze dus op hem gestemd hebben.
Ik heb geen idee waarom AJ de weerwolven zou helpen (misschien om het spel interessanter te houden?), maar ik wil gewoon winnen ^^

Liefs, jullie ziener Very Happy
Gesponsorde inhoud

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum