Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

boerentopic Empty boerentopic

vr 06 feb 2015, 16:40
Hier kunnen de boeren onderling uitmaken wie de burgemeester wordt. Als niemand wil dan wordt er willekeurig gekozen en wordt deze verteller heel boos, en dat wil je echt niet :twisted:.

Alleen de boeren mogen hier posten.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

boerentopic Empty Re: boerentopic

vr 06 feb 2015, 20:14
Hoi Maartje, Trâm Anh en Bdzon! Very Happy

Ik heb begrepen dat wij allemaal boeren zijn. Wat leuk! Nu mogen wij een burgermeester uitkiezen!

Misschien is het wel even leuk om ons even voor te stellen, in ieder geval aan Bdzon, omdat-ie een nieuwe speler is (en voor mij nog een onbekende). Smile

Mijn naam is Georgette Aleva en ik ben 22 jaar. Ik ben een vriendin van Trâm Anh, die je als het goed is dus goed kent ^^ Wink Verder studeer ik Frans (vertaalopleiding), vandaar mijn Franse onderschrift hier op het forum.

Om eerlijk te zijn, ben ik eigenlijk nog nooit boer geweest op het forum, dus daarmee dus ook nog nooit burgermeester. Meestal ben ik een zwerver, wat eigenlijk best wel fijn is. Je bent minder vatbaar voor anderen (zie rollen en beroepen) ^^ Smile.

Mijn vraag is voor jullie: zouden jullie eventueel burgermeester willen zijn? Ik weet het zelf nog niet precies. ^^  

Ik ben heel erg benieuwd! ^^

Groetjes, Georgette Smile
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

boerentopic Empty Re: boerentopic

vr 06 feb 2015, 20:53
Hallo allemaal,

Ik ben Boris Dzon en ik ben 30 jaar. Ik ben de vriend van Lisa die ook net is begonnen. Omdat Lisa de kamergenoot is van Tram ken ik Tram ook. Ikzelf heb vaak het spel gespeeld maar dan nog niet via het forum.
Op dit moment werk ik als assistent projectleider bij het MTI (onderzoekscentrum op het gebied van baggeren) wat past bij mijn opleiding aquatisch ecoloog gestudeerd bij de UVA.

Ik ga nu een gooi doen naar het burgemeesterschap en dat doe ik in de vorm van een karakter wat dus niet mijn echte mening is:

"Ik vind dat ik burgemeester moet zijn omdat ik als boer rationele beschikkingen kan nemen die de boerinnen niet kunnen nemen" Daarom kan er maar 1 de burgemeester zijn en dat moet een man zijn"
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

boerentopic Empty Re: boerentopic

vr 06 feb 2015, 21:00
Aaah, super tof! Ik bedacht me net dat ik Lisa (en eigenlijk Davy ook) ook eens ontmoet heb bij Trâm Anh thuis. Dus die ken ik een soort van ook al Smile Gave profielfoto trouwens Smile

En dank voor je 'kandidaatstelling'! Razz

Ik denk dat een burgermeester overwicht moet hebben in de groep en goed besluiten moet kunnen nemen. Ik ben zelf eerlijk gezegd te afwachtend, dus ik ben bang dat ik wat 'besluiteloos' over kan komen. Ik zie mijzelf niet echt als een kandidaat, maar ik zal mijn best doen om zo goed mogelijk een burgermeester te zijn, in het geval dat ik toch gekozen word. Wink
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

boerentopic Empty Re: boerentopic

za 07 feb 2015, 11:49
Hallo!
Jullie kennen mij allemaal al wel ^^ En nu ik boer ben is aan mij de keuze gegeven om me kandidaat te stellen of niet. Nou hebbik er voor gekozen om me niet kandidaat te stellen. Ik stem met alle liefde op iemand die dit graag wil doen Very Happy
Verteller
Verteller
Admin

boerentopic Empty Re: boerentopic

za 07 feb 2015, 12:45
Tot nu toe heeft alleen bdzon zich kandidaat gesteld en hebben Tram Anh en Georgette4 daarvan afgezien. Als Maartje Trompetter ook geen bezwaar heeft tegen bdzon als burgemeester, dan zal hij het ambt bekleden. Als ze wel burgemeester wil worden, dan moeten Georgette4 en Tram Anh bepalen wie van de twee het wordt.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

boerentopic Empty Re: boerentopic

za 07 feb 2015, 14:03
Ik ben zelf wel benieuwd naar de kwaliteiten van Bdzon Smile Wat mij betreft mag hij de rol van burgemeester toebedeeld krijgen xD Misschien is het écht een taak voor alleen maar mannen! Razz

Nu moet Maartje alleen nog even reageren! Razz
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

boerentopic Empty Re: boerentopic

za 07 feb 2015, 15:11
Hallo allemaal,
Ik ben Maartje Trompetter. Ik ben 22 jaar en studeer podotherapie in Eindhoven. Wat mij betreft mag bdson burgemeester worden. Ik wil graag wat langer van dit spel genieten dan een paar dagen en mijn ervaring is dat de burgemeester heel snel dood gaat. Dus ik ben heel blij dat bdson deze taak op zich wil nemen. Ik vind het moedig en ben je er dankbaar voor.
Verteller
Verteller
Admin

boerentopic Empty Re: boerentopic

za 07 feb 2015, 15:14
Nou, dan kan ik niet anders concluderen dan dat bdzon onze nieuwe burgervader is. Kennelijk zijn de vrouwen het roerend met hem eens dat zo'n zware functie alleen door mannen kan worden vervuld Razz.
Gesponsorde inhoud

boerentopic Empty Re: boerentopic

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum