Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dag 3

+3
AJ
Arkaios
bdzon
7 plaatsers
Ga naar beneden
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 02 apr 2015, 23:36
Intussen loopt de tijd gewoon door en gebeurt er niks. En dat terwijl tijd het machtigste wapen is van zowel de fluitspeler als de weerwolven. 

Ik denk dat die biecht er dan maar moet komen. Ik had liever gezien dat het scheermes eerst werd gebruikt, want dan is de boel overzichtelijker, maargoed.

Zelf zie ik het meest in een biecht bij bdzon, omdat ik graag bevestigd wil zien of hij inderdaad een andere rol heeft dan uit het lijstje. Maar Trammie vind ik ook best, want zij kan ook nog heel goed de fluitspeler zijn.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 02 apr 2015, 23:40
Ik ben net begonnen alle berichten in deze thread terug te lezen en... het lijkt me steeds duidelijker dat Tram Anh een weerwolf is. Ze is door meerdere personen aangewezen als mogelijke weerwolf, maar ze heeft nog niet geprobeerd zichzelf te verdedigen (wat toch best slim is als je burger of fluitspeler bent) en ze probeert naar mijn idee wel heel erg de aandacht af te leiden naar de fluitspeler.

Als dit inderdaad het geval is, zou dit een goed teken zijn. Dan zal ik bij Bdzon of bij AJ biechten. Als ik de fluitspeler niet vind, dan weet ik haast wel zeker dat de ander een fluitspeler is ^^ Zouden mensen willen aangeven of ik beter bij AJ of bij Bdzon kan biechten? (Van AJ en Bdzon lijkt me duidelijk wie ze kiezen Razz) Of eventueel iemand anders, als je een betere optie hebt.


Laatst aangepast door Meracy op do 02 apr 2015, 23:42; in totaal 1 keer bewerkt
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 02 apr 2015, 23:41
Ik kan bevestigen dat ik een andere rol heb en ik weet bijna zeker dat tram een weerwolf is.

Meracy: ik denk dat als we willen winnen met de burgers dat we fluitspeler moeten ontmaskeren. Ik weet bijna zeker dat dit AJ moet zijn. Daarom, doe het juiste voor de burgers en neem bij AJ de biecht af.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

do 02 apr 2015, 23:54
Ik zie niet in waarom Tram Anh de fluitspeler niet kan zijn. Ze weet namelijk twee dingen:
 1: we willen de fluitspeler dood, 2: ze wordt verdacht als weerwolf. 

Kortom zolang ze zich op de vlakte houdt, zal niemand haar als potentiële fluitspeler zien en dus niet onder de bijl belanden. 

Ik vind nog steeds dat de stemming van dag 2 teveel gebruikt wordt als argument waarom iemand wel of geen weerwolf is. Bdzon blijft wel erg hard roepen dat de biecht bij mij moet worden afgenomen. Ik denk dat Meracy met al haar wijsheid dat zelf prima kan uitmaken. Zijn mening zal ongetwijfeld worden meegewogen.

bdzon schreef:Ik kan bevestigen dat ik een andere rol heb en ik weet bijna zeker dat tram een weerwolf is.
Hoe kun je dit zo bijna zeker weten. Ben je soms een hulpziener?
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 00:00
Oke, mensen. Ik ga nu slapen. Ik zal morgenochtend definitief de biecht afnemen. Als Arkaios op mijn biecht wil wachten, moet ik er ook niet al te lang over doen. Graag zie ik nog wat reacties bij wie ik zou moeten biechten. AJ en Bdzon zijn de enigen die duidelijk maken bij wie ik moet biechten, maar ik weet nu wel hoe ze erover denken Razz Als niemand meer reageert voor de middag, ga ik mijn eigen verstand gebruiken ^^
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 00:07
Ik denk dat in alle gevallen biechten bij AJ of bdzon het beste is. Als er inderdaad een schout in zit dan moet dit haast wel AJ zijn. Als AJ dus burger is is bdzon vrijwel zeker fluitspeler (of in het uiterste geval wolf), want dan is er geen plaats meer voor zijn rol. Natuurlijk kan het ook blijken dat AJ de fluitspeler is, en in dat geval neig ik ernaar bdzon te vertrouwen. Wat betreft het gebruiken van mijn kracht lijkt het trouwens alsof iedereen nogal haast heeft wat dat betreft, maar ik kan iedereen verzekeren dat ik er komende dag ook nog ben om dat te doen hoor.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 03:44
Ik vind het toch best wel eigenaardig dat bdzon hier een heuse tweestrijd van heeft gemaakt. Hij beweert dat alleen hijzelf of ik de fluitspeler kan zijn. Hij noemt geen enkel goed argument dat Tram dat niet ook kan zijn. Zij houdt zich redelijk op de vlakte en ontspringt de dans, wetende dat de weerwolfverdenking haar nu niet slecht uitkomt.

De rollen die bdzon kan hebben, als het klopt wat hij zegt, zijn: dorpsgek, zondebok, weerhamster of slet. Alle vier geen rollen waarmee je kan peilen of iemand weerwolf is.
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 05:43
AJ, ik denk nog steeds dat Tram een weerwolf is, gebaseerd op de verdenkingen van de andere spelers en het feit dat ze niet op maurientje gestemd heeft de vorige dag. (bewust of onbewust). Dan blijft er voor mij nog 1 keus over wie de fluitspeler moet zijn.

Dat is mijn argumentatie
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 10:55
Hoi!

Ik vind AJ en bzon beide raar doen. Alsof ze heel graag willen doen alsof ze niet in het zelfde team zitten.
Ik denk wel dat TA heel goed fluitspeler zou kunnen zijn, om de redenen die hierboven al zijn genoemd.
Biechten bij TA zou dus best een goede optie is, want ze wordt er zeer van verdacht niet bij het team burgers te horen. Dus ik denk dat dat het slimst is om te doen. Dan stemmen we op haar en legt Arkaios Civ om.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 10:55
En begrijp ik nou goed dat de deadline morgen om 7 uur 's ochtends is?
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 13:11
Ik had toch geen tijd in de ochtend om de biecht af te nemen en ik weet het nog steeds niet helemaal zeker. Ik ga nog even nadenken bij wie ik ga biechten, want nu is er ook weer voor Tram Anh gepleit. Dit is lastig mensen ^^"

En ja, de deadline is blijkbaar morgenochtend 7 uur, ik dacht dat het vanavond was. Goed dat je het zegt, Lonneke Smile
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 13:36
Oh, trouwens... Nog 1 ding waar ik de laatste paar dagen al bij had nagedacht... Meerdere mensen hebben gezegd dat Tram Anh het geen goed idee vond om bij Maureen te biechten. Ik heb echter meerdere keren de berichten van dag 2 teruggelezen en ik kan het niet vinden. Kan iemand het voor mij citeren? Het kan ook zijn dat ze het bericht verwijderd heeft, maar ik weet dus niet of het aan mij ligt. Als ze het verwijderd heeft, dan neig ik toch wel te denken dat ze een weerwolf is namelijk...
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 14:19
Ik kan me ook niet herinneren dat ik voor een biecht bij Maureen heb gepleit eigenlijk. Maargoed, stel, ik ben niet de fluitspeler en jullie leggen mij en civ om (wij zijn nog onbetoverd), dan wint de echte fluitspeler de komende nacht (2 onbetoverden over en voila, de burgers en weerwolven hebben verloren), ik kan begrijpen omdat ik nog niet betoverd ben en civ dat AJ de biecht bij mij wil doen (of bij bdzon), dan blijft hijzelf mooi buiten schot.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 14:24
Tram Anh schreef:Ik kan me ook niet herinneren dat ik voor een biecht bij Maureen heb gepleit eigenlijk. Maargoed, stel, ik ben niet de fluitspeler en jullie leggen mij en civ om (wij zijn nog onbetoverd), dan wint de echte fluitspeler de komende nacht (2 onbetoverden over en voila, de burgers en weerwolven hebben verloren), ik kan begrijpen omdat ik nog niet betoverd ben en civ dat AJ de biecht bij mij wil doen (of bij bdzon), dan blijft hijzelf mooi buiten schot.

Huh? Ik zei juist dat ik niet kan vinden dat je Maureen verdedigd had. Nu zeg je het tegenovergestelde? En zeg je trouwens nu zelf dat je een weerwolf bent? Je stelt namlijk dat in het geval uit de biecht blijkt dat je geen fluitspeler bent, dat we alsnog Civ en jou zouden omleggen....
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 14:33
Nee ik heb naar mijn idee helemaal niks concreets over een biecht gezegd, bij nader in zien was mijn zin een beetje vaag.En ik bedoelde hypothetisch, wanneer de burgers 1 foutje maken vandaag en de verkeerde mensen omleggen, de fluitspeler wint. het was niet mijn bedoeling om te insunueren dat ik een ww ben. Ikzelf denk dat de weerwolven niet meer kunnen winnen, 3 versus 5, waarvan er 2 al duidelijk zijn.
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 14:53
Ik denk dus nog steeds dat biechten bij TA ons minder oplevert dan biechten bij AJ of bdzon. Stel we biechten bij TA en het blijkt dat ze idd een wolf is, dan weten we nog steeds niks over bdzon en AJ. Als we echter bij een van hen biechten dan weten we ook meer over de andere. Ik denk dat deze methode ons de beste kans geeft om de fluitspeler te vinden.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 15:02
Ik blijf bij mijn punt dat ik denk dat Tram Anh een weerwolf is en ik ben het er mee eens dat ik inderdaad het beste bij Bdzon of bij AJ kan biechten. Maar bij wie? Als Bdzon de fluitspeler is, dan vind ik het raar dat hij iemand aanwijst die betoverd is. Dat zou hem dan minder kans geven om te winnen. Daarnaast... zou het handig zijn als hij meer mensen beschuldigd van fluitspelerij. Als ik namelijk bij AJ zou biechten en hij is niet de fluitspeler, dan zou Bdzon de fluitspeler moeten. Totaal niet handig... Ik denk dus eerder dat AJ de fluitspeler is, maar bij Bdzon biechten geeft me wel zijn rol... Bij wie kan ik nou beter biechten? :shock:
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 15:16
Tram Anh schreef:Hehe, heb weer eens wifi Dag 3 - Pagina 2 Icon_smile en god wat is met het dorp gebeurd Dag 3 - Pagina 2 Icon_sad de wolven kunnen al bijna winnen..als wij als burgers nu niet even ingrijpen! De biecht moet dan ook zeker gebeuren, ik heb zelf niet echt een idee bij wie en ben een beetje in een tweestrijd , voor nu staan mijn verdenkingen bij Arjo en Bdzon ( ze verdedigen elkaar wel heel erg en willen op Maurientje gaan) en op Maurientje (een burgemeester die nu nog leeft?!) Verder neig ik Arkaios opzich wel te vertrouwen, de veldwachter was immers onschuldig..maarja..die heeft als burger dan ook niet alle kennis...

Dit is een bericht waar je waarschijnlijk op doelt. Tram neemt het niet heel duidelijk op voor maurienttje, maar stelde dat bdzon en ik erg aan het bashen waren.


Tram Anh schreef:Ik kan me ook niet herinneren dat ik voor een biecht bij Maureen heb gepleit eigenlijk. Maargoed, stel, ik ben niet de fluitspeler en jullie leggen mij en civ om (wij zijn nog onbetoverd), dan wint de echte fluitspeler de komende nacht (2 onbetoverden over en voila, de burgers en weerwolven hebben verloren), ik kan begrijpen omdat ik nog niet betoverd ben en civ dat AJ de biecht bij mij wil doen (of bij bdzon), dan blijft hijzelf mooi buiten schot.
Wat is dit echt voor logica. Ik zie gewoon totaal geen reden waarom je de fluitspeler niet kan zijn en je laat je die weerwolf-verdenking wel erg aanleunen, omdat dat deze dag toch geen nare gevolgen zal hebben. Volgens mij ben jij juist degene die buiten schot blijft.
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 15:21
Wie van de twee beter is is inderdaad niet zo duidelijk. Ik weet niet of het heel belangrijk is dat bdzons  exacte rol bekend wordt, we hoeven alleen te weten in welk team hij zit. Ik zou dus neigen naar AJ, maar als je graag bdzons rol wil weten kan dat ook. Ik wou trouwens nog even opmerken dat het komende nacht misschien niet goed is als een van die 2 bekeken wordt door de ziener. Het zou kunnen dat de weerhamster er nog inzit, en het zou jammer zijn als die zo triest aan zijn einde zou komen.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 15:28
Arkaios schreef:Wie van de twee beter is is inderdaad niet zo duidelijk. Ik weet niet of het heel belangrijk is dat bdzons  exacte rol bekend wordt, we hoeven alleen te weten in welk team hij zit. Ik zou dus neigen naar AJ, maar als je graag bdzons rol wil weten kan dat ook. Ik wou trouwens nog even opmerken dat het komende nacht misschien niet goed is als een van die 2 bekeken wordt door de ziener. Het zou kunnen dat de weerhamster er nog inzit, en het zou jammer zijn als die zo triest aan zijn einde zou komen.

De weerhamster is voor mij ook een reden om Bdzon te laten biechten, maar ik heb toch liever dat ik de fluitspeler vind denk ik. Ik zal er rekening mee houden. Ik heb nu trouwens besloten om AJ te laten biechten. Anders gaat het ook veel te lang duren...
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 21:52
Haha ik wou net zeggen dat ik voor bij Arjo biechten ben :p
Wordt de deadline nouweer opgeschoven?
Ik kan niet voor 7 uur morgenochtend een naam doorgeven zondér de uitkomst te weten :p
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

vr 03 apr 2015, 21:57
Ik zit nog steeds op de uitkomst van mijn biecht te wachten :bounce: Ik denk wel dat de deadline wordt opgeschoven trouwens.
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 00:06
Ja dat mag ik hopen als we nu nog steeds geen uitslag hebben, ik ga echt niet om 7 uur opstaan hoor.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 00:54
Ik heb om uitstel verzocht. Ik moet overigens opmerken dat ik het vreemd vind dat alle acties pas op het laatste moment gebeuren. We hadden 3 dagen om te discussiëren. Ik hoop dus dat we niet weer oneindige verlenging krijgen, want het spel wordt onnodig vertraagd.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 06:50
Dus ik hoef nu (6:49) niks door te geven? :p
Het is inderdaad vervelend dat de acties van overdag zo lang wachten, maar ik snap ook wel dat ze er eerst goed over na willen denken. Wink
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 10:22
Well, well, well... De uitkomst van de biecht is binnen. Jullie mogen 3x raden wie de fluitspeler is ^^
Civ
Civ
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 11:58
Ikke!
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 12:01
Civ schreef:Ikke!

Hmm, interesting...
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 13:56
Aj?
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 14:55
Ja, even voor de duidelijkheid: het is AJ.

Ik hoop dat Arkaios nu zijn mes wil gebruiken op Civ en dan lijkt het me verstandig dat we op AJ stemmen. Ik vrees dat ik niet lang meer in leven zal blijven, dus ik zeg het nu maar alvast: Ik weet vrijwel zeker dat lidun en Tram Anh de overige twee wolven zijn Smile
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 16:02
Ik ga dan zeker op AJ stemmen. Ook ben ik er redelijk van overtuig dat Tram Lidun en Civ weerwolven zijn.
Hopelijk wil Arkaios 1 van die 3 de keel doorsnijden
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 16:13
Het is het beste als Arkaios Civ omlegt. Hij is de enige waarvan ik zeker weet dat hij een weerwolf is. Anders is het voor Arkaios ook enigszins een risico om iemand anders om te leggen.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 18:26
Alles leuk en aardig, maar als Arkaios niks doet dan moet je mij vooral dood stemmen, maar dan krijgen de weerwolven een meerderheid. 

Meracy moet de ziener wel zijn, dus als de weerwolven slim zijn is zij er morgen geweest. Arkaios is zeer waarschijnlijk de dorpsoudste. 

Ik zal op hem stemmen en wil alle wolven oproepen dat ook te doen. Als hij dan niks doet, is het onwaarschijnlijk dat de burgers nog winnen.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 18:57
Arjo's Laatste noodkreet.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 18:59
Ik zeg : Arjo de keel doorsnijden en alle burgers op Civ stemmen.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 19:16
Lonneke schreef:Ik zeg : Arjo de keel doorsnijden en alle burgers op Civ stemmen.

Nee! Wat zeg je nou? Dan gaat Arkaios dood :shock:
Je moet op AJ stemmen.
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 19:18
Nee arkaios moet civ de keel doorsnijden. En iedereen moet op aj stemmen
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 19:45
Goed, ik zal doorgeven dat ik Civ af wil maken en op AJ wil stemmen. Als toch blijkt dat Civ geen wolf is dan wil ik de wolven graag nog complimenteren op een uitstekende misleiding.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

za 04 apr 2015, 20:56
Haha ja, dat zou wel geniaal zijn xD
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

zo 05 apr 2015, 08:11
Hoppa, Civ was een weerwolf. Nu met zn allen op AJ stemmen
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

zo 05 apr 2015, 12:06
Ik heb mijn stem doorgegeven, AJ it is. 
Het wordt wel lastig om nog te winnen, maar een gelijke stand was toch onvermijdelijk. Maar nu wint de fluitspeler in ieder geval niet Wink
Tenzij er maar 4 wolven waren incl kleine wilde. Dan is er niks aan het handje Razz Die kans is alleen niet erg groot xD.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

zo 05 apr 2015, 13:25
Hoezo wordt het nog lastig om nog te winnen? Als het goed heeft AJ nu 4 stemmen gekregen en zal hij dus dood gaan. Dan blijven er nog 4 burgers en 2 weerwolven over. Komende nacht gaat -waarschijnlijk- een burger dood, dan zijn er nog 3 over. Gewoon zorgen dat je allemaal op dezelfde persoon stemt. Ik denk dat we het allemaal wel eens zijn dat lidun en Tram Anh de overige weerwolven zijn.
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

zo 05 apr 2015, 13:33
Jep
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

zo 05 apr 2015, 18:59
Ik begrijp dat ik geen overlevingskans heb. Ik wil wel graag opmerken dat ik de tweede nacht Bart en Thomas heb betoverd. Bij Bart ben ik vervolgens onderschept. Volgens mij moet er dan wel een schout in zitten. Het lijkt me niet ondenkbaar dat trammie de schout is en dat bdzon de boel aan het flessen is. Die rolverdeling die ik schetste moet wel kloppen. Doe je voordeel hiermee.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

zo 05 apr 2015, 20:50
Ohja, ik had verkeerd gerekend Wink we hebben nog best kans
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

zo 05 apr 2015, 23:09
Hahahaha leuk geprobeerd AJ. Ik denk dat niemand hierin trapt. Net als Meracy weet ik bijna vrijwel zeker dat Tram en Lidun weerwolven zijn
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

ma 06 apr 2015, 01:40
Tja, natuurlijk zul je dat niet gaan toegeven. Manon is morgen dood en niemand kan de waarheid achterhalen. 

Ik wil best het bericht laten zien dat ik onderschept ben in nacht 2. 

Ik wist in ieder geval al meteen dat je verhaal niet klopte. Je verzon het verhaal dat Trammie een weerwolf is, om te voorkomen dat zij de biecht kreeg. En dat jouw naam rol niet in de lijst stond. Maargoed, als je er een winst uit sleept voor de wolven, vind ik het geniaal
Gesponsorde inhoud

Dag 3 - Pagina 2 Empty Re: Dag 3

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum