Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Klaagmuur

di 20 sep 2016, 18:11
Nacht 1

Wees ervan bewust dat er een Yeti meespeelt, 50% kans op mislukkingen van iedere rol. Verder ben ik wel een schattige burger, dus houd me heel alsjeblieft. Vannacht niets ingezet, leek me een beetje zinloos zonder discussie

------------------------------------------------------------------------------------

Jip is heks. Dood hem niet.

------------------------------------------------------------------------------------

Al die wolven,
met vlijmscherpe nagels.
Met ferme pootslagen
halen ze ons door het slijk.
 
Op zoek naar wolven, 
wolven die ook nu nog gekleed in schaapskleren leven
en die zich voortbewegen in iedere schaduw om ons heen, 
net zolang totdat de bol breekt.
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

zo 25 sep 2016, 18:23
Nacht 2

Ik de ziener van Wakkerdam, heb gezien dat Meracy weerwolf is

------------------------------------------------------------------------------------

Frits je bent een held! Wederom gebruikt de Yeti zijn krachten niet, gezien er waarschijnlijk nog drankjes en ziener in het spel zijn, lijkt me het verstandiger niet te gebruiken.

------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben bang,
bang voor de juf.
Ze kijkt met hongerige ogen naar mij,
en dat maakt me echt niet blij.
Ik vind het eng bij haar,
en die scherpe tanden zijn zo raar.
Ze heeft me nog niets gedaan,
maar zo kunnen we niet verdergaan.

------------------------------------------------------------------------------------

De maan schijnt, voor jou.

------------------------------------------------------------------------------------

Jip liegt! Hij heeft niet dat bericht over hem zelf op de klaagmuur gezet. Dat was ik! Is hij een weerwolf?
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

vr 30 sep 2016, 20:04
Nacht 3
De Yeti voert deze nacht weer niets uit. De Yeti lijkt daarmee wel heel saai, en misschien wel gewoon een luie slaapkop. Echter lijkt het de Yeti verstandig om met een meerderheid van burgers met macht, ten opzichte van het aantal weerwolven (ik gok op twee weerwolven) om niets te doen, dat zou statistisch gezien een grotere kans verzorgen dat de weerwolven meer succes hebben

------------------------------------------------------------------------------------

Ik kan de grote vogel in de kleine boom niet meer zien

------------------------------------------------------------------------------------

Vanacht heb ik onze boer David maar eens bekeken
en wat is er nou gebleken?
David zat rustig te slapen
bij al zijn lieve schapen.
Iemand die zo onschuldig is zoals jij
maakt de ziener en de burgers van wakkerdam erg blij.

------------------------------------------------------------------------------------

Wij liggen allemaal te slapen in de nacht,
's nachts staat ook iemand op wacht.
Ze zegt dat ze ons probeert te bewaken,
maar dat is ze toch wel echt aan het verzaken.

Op wacht midden in de velden,
wolven vangt ze maar zelden.
Ze verdedigd zelfs haar harige maatje,
dat blijkt wel uit haar praatje.

------------------------------------------------------------------------------------

Ik zou het best leuk vinden als de weerwolven en keertje langskomen, maar de ziener heb ik liever niet binnen... Wel bedankt voor je rijmpjes Ziener!

------------------------------------------------------------------------------------

Een wolf gedood.
Maar we zijn nog steeds in nood.
Een wolf was leerkracht,
de ander verschuilt achter de gracht.

Hij die ons beschermen zou,
haalt uit met zijn klauw.
Wij zijn aan zijn gratie overgeleverd,
maar hij had zijn ziel al ingeleverd.
Verteller
Verteller
Admin

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

ma 03 okt 2016, 22:04
Nacht 4
Met al dat wantrouwen hier in ons dorp,
doe je soms een rare worp.
Soms heb je het dan bij het juiste eind,
wat het wantrouwen weer verkleind.

Soms heb je het juist verkeerd,
wat ons dan weer verteerd.
Maar zelfs dan moeten we weer vooruit,
want aan dit hebben we geen fluit.

------------------------------------------------------------------------------------

Gaat Ron dood? Gaat Harry dood? Gaat Perkamentus dood? Die is al dood! Oh lul, zegde nou, da wisde ik nog himmaal nie. Waha... Gaat Voldemort dood? Gaat Hermelien dood? Ja wie gaat er dood? Dat is natuurlijk de vraag bij de nieuwe, HERRIE POTTER! Volgens mij spelt die het verkeerd. Volgens mij nie. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Ah fuck man, Harry, godverdomme. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

------------------------------------------------------------------------------------

Het spijt me, mijn geliefde! Ik was in de war, maar ik hoop het zo goed gemaakt te hebben

------------------------------------------------------------------------------------

Laten we de laatste weerwolf vermoorden. Ziener, help je ons? Oh btw: als de Ziener me heeft bekeken en gedood, haat ik degene die dat bericht over mij heeft geplaatst voor eeuwig.

------------------------------------------------------------------------------------

Yeti, ben je aan het bluffen?

------------------------------------------------------------------------------------

Vannacht wordt onze schoolmeester bewaakt door de schout.
Als hij een wolf is betekent dat alleen de heks vannacht iemand kan doden.
Als hij geen wolf is dan zal hopelijk de heks de juiste wolf doden.
En zo niet, dan vermoed ik dat ik er geweest ben...

------------------------------------------------------------------------------------

Ons dorp vooruit,
de wolven laffer en laffer.
Zwijgzaam houden ze hun snuit,
monddood door de wolvenstraffer.

Zelfs in de maanlichte nachten,
laten ze het gehuil achterwege.
En wij in 't dorp?
Wij vieren zege.
Gesponsorde inhoud

Klaagmuur Empty Re: Klaagmuur

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum