Stemmingsronde dag 4
+3
Carianne
Fitzwilliam Darcy
David
7 plaatsers
Pagina 1 van 2 • 1, 2
- DavidDorpsgek
Stemmingsronde dag 4
ma 17 jan 2011, 11:12
Geachte Princess Trâm Anh. Het lijkt me wel duidelijk wie er de weerwolven zijn.
Arno noemde in zijn verdachtenlijstje Wouter op de tweede plaats én Wouter stemde
vorige ronde mee met weerwolf AJ.
De geliefden zijn er uit, dus ik zou geen onschuldigen beschuldigen én je hebt aan
de vorige ronde gezien dat ik gelijk had door weerwolf AJ te vermoorden. Ík ben dus
te vertrouwen.
Burgemeester, beschermer van ons dorp, hoogste der burgers, laat zien wat u waard
bent en roei deze lafhartige wezens die ons, burgers, in de nacht komen verslinden
uit! Ik vraag u: stem op Wouter en de onschuldigen zullen zegevieren!
Arno noemde in zijn verdachtenlijstje Wouter op de tweede plaats én Wouter stemde
vorige ronde mee met weerwolf AJ.
De geliefden zijn er uit, dus ik zou geen onschuldigen beschuldigen én je hebt aan
de vorige ronde gezien dat ik gelijk had door weerwolf AJ te vermoorden. Ík ben dus
te vertrouwen.
Burgemeester, beschermer van ons dorp, hoogste der burgers, laat zien wat u waard
bent en roei deze lafhartige wezens die ons, burgers, in de nacht komen verslinden
uit! Ik vraag u: stem op Wouter en de onschuldigen zullen zegevieren!
- DavidDorpsgek
Re: Stemmingsronde dag 4
ma 17 jan 2011, 13:07
* Op het bericht dat mij net ter ore is gekomen dat Wouter bij mij de biecht af heeft genomen *
O biechtvader Wouter, wat u ook zegt het was niet slim om bij mij de biecht af te nemen.
Ik ben op dit moment wel de onschuldigste der burgers. Het is mij ook niet duidelijk hoe
u de kracht zo snel, zonder zichtbaar overleg heeft gepleegd. Hoe wist u dat u uw kracht
terug zou krijgen? Wellicht heeft dit overleg wel degelijk plaatsgevonden, maar op het
forum dat alleen voor weerwolven toegankelijk is?
Oh zondige biechtvader, u kunt uzelf niet redden en u heeft de laatste weerwolf, Carianne
de kwakzalver verraden.
Princess, burgermoeder, laten wij hem voor deze onoverdachte daad straffen. Laten wij op
hem stemmen en zijn weerwolf-innerlijk aan het licht brengen!!
O biechtvader Wouter, wat u ook zegt het was niet slim om bij mij de biecht af te nemen.
Ik ben op dit moment wel de onschuldigste der burgers. Het is mij ook niet duidelijk hoe
u de kracht zo snel, zonder zichtbaar overleg heeft gepleegd. Hoe wist u dat u uw kracht
terug zou krijgen? Wellicht heeft dit overleg wel degelijk plaatsgevonden, maar op het
forum dat alleen voor weerwolven toegankelijk is?
Oh zondige biechtvader, u kunt uzelf niet redden en u heeft de laatste weerwolf, Carianne
de kwakzalver verraden.
Princess, burgermoeder, laten wij hem voor deze onoverdachte daad straffen. Laten wij op
hem stemmen en zijn weerwolf-innerlijk aan het licht brengen!!
- Fitzwilliam DarcyBurger
ma 17 jan 2011, 13:21
Ik wil niet vervelend zijn, maar David zit nu te liegen dat hij barst.
Niet ik, maar David is een weerwolf.
Trâm Anh, prinses, wees verstandig en stem David dood.
P.S. op school is mij door Frits verteld ddat ik mijn gave terughad, dus die heb ik toen ook gebeurt, niets geen weerwolvenforum, en jij zou beter moeten weten David.
Niet ik, maar David is een weerwolf.
Trâm Anh, prinses, wees verstandig en stem David dood.
P.S. op school is mij door Frits verteld ddat ik mijn gave terughad, dus die heb ik toen ook gebeurt, niets geen weerwolvenforum, en jij zou beter moeten weten David.
- CarianneBoer
ma 17 jan 2011, 13:52
Ik heb inderdaad tegen Frits gezegd dat Wouter zijn krachten terug kreeg want anders dan had ik ze helemaal niet gebruikt.
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 14:46
Davui, op dit moment, kan ik jou het meeste vertrouwen van alle burgers.
Ik stem op Wouter, de biechtvader.
Carianne is dus de andere wolf, neem ik aan.
Met mijn stem als burgemeester, knikkeren we Wouter uit het spel
Maar David... is er een heks in het spel, die ook wolf is, dan zijn we verloren -__-
Ik stem op Wouter, de biechtvader.
Carianne is dus de andere wolf, neem ik aan.
Met mijn stem als burgemeester, knikkeren we Wouter uit het spel
Maar David... is er een heks in het spel, die ook wolf is, dan zijn we verloren -__-
ma 17 jan 2011, 14:48
Tram Anh, er is slechts 1 rol per persoon.
Maar waarom kan je David het meest vertrouwen? Ik ben net zoals ik dat met Miki was eerlijk, ik heb bij David "gekeken" en gezien dat hij een wolf is.
Maar waarom kan je David het meest vertrouwen? Ik ben net zoals ik dat met Miki was eerlijk, ik heb bij David "gekeken" en gezien dat hij een wolf is.
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 14:51
Ik stem op jou Wouter, omdat je irritant bent (:
En omdat ik het gevoel heb dat jij wolf bent en David niet.
En omdat ik het gevoel heb dat jij wolf bent en David niet.
ma 17 jan 2011, 14:53
Ik weet dat ik irritant ben, maar dat zou geen reden moeten zijn om een onschuldige burger, die jullie wil helpen door te melden dat David een weerwolf is, te doden.
Ik wil alleen zeggen dat ik ook gelijk had met Miki.
Ik wil alleen zeggen dat ik ook gelijk had met Miki.
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 15:03
Wouter, mijn stem op jou staat voor 99,95% vast.
En jij kan natuurlijk liegen.
Kortom, ik vertrouw David.
En jij kan natuurlijk liegen.
Kortom, ik vertrouw David.
ma 17 jan 2011, 15:04
Wees dan verstandig en luister naar die 0,05%.
Natuurlijk kan ik liegen, maar dat kan David net zo goed, en ik heb toch gekeken bij David.
En ik heb ook niet gelogen bij Miki, dus waarom zou ik dat nu wel doen?
Natuurlijk kan ik liegen, maar dat kan David net zo goed, en ik heb toch gekeken bij David.
En ik heb ook niet gelogen bij Miki, dus waarom zou ik dat nu wel doen?
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 15:22
Omdat Miki onschuldig was en jij geen reden had om te liegen toen.
Nu wel, want je moet jezelf redden.
Nu wel, want je moet jezelf redden.
ma 17 jan 2011, 15:25
Ik hoef mezelf niet te redden, ik moet de burgers redden.
Ik heb toch bewijs tegen David, ik heb namelijk zijn kaartje gezien, wat voor bewijs heb jij?
P.S. hoe gaat het met wiskunde?
Ik heb toch bewijs tegen David, ik heb namelijk zijn kaartje gezien, wat voor bewijs heb jij?
P.S. hoe gaat het met wiskunde?
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 15:34
Wiskunde gaat redelijk, bij jou?
Jouw bewijs kan ook ongeldig zijn, en trouwens, jij hebt gestemd op alle mensen die zeker dood zijn gegaan waaronder Victor en Thomas samen met Arjo en Miki.
Ik neem aan dat dat geen coincidence is.
Jouw bewijs kan ook ongeldig zijn, en trouwens, jij hebt gestemd op alle mensen die zeker dood zijn gegaan waaronder Victor en Thomas samen met Arjo en Miki.
Ik neem aan dat dat geen coincidence is.
ma 17 jan 2011, 15:39
Ik heb gestemd op alle mensen die zeker dood zijn gegaan, dus dat betekent dat alle andere mensen geen weerwolf zijn?
Maar als jullie nog een onschuldige burger dood willen hebben, moeten jullie zeker op mij stemmen.
Als jullie nog een weerwolf dood willen hebben, moeten jullie op David stemmen.
Maar als jullie nog een onschuldige burger dood willen hebben, moeten jullie zeker op mij stemmen.
Als jullie nog een weerwolf dood willen hebben, moeten jullie op David stemmen.
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 15:40
Er zit idd nog een heks in het spel. Dat ben ik namelijk xD
En ik weet ook dat jij Eros bent, want die is ook nog niet dood ^^
Ik zeg dat Wouter en Carianne weerwolven zijn en zoals je
zelf als hebt gezegd ben ik het meest betrouwbaar, zoals je
hebt gezien in de vorige ronde toen ik stemde op weerwolf AJ.
En Wouter: je liegt dat je barst =D
En ik weet ook dat jij Eros bent, want die is ook nog niet dood ^^
Ik zeg dat Wouter en Carianne weerwolven zijn en zoals je
zelf als hebt gezegd ben ik het meest betrouwbaar, zoals je
hebt gezien in de vorige ronde toen ik stemde op weerwolf AJ.
En Wouter: je liegt dat je barst =D
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 15:42
Wouter, ik ga toch niet een medeweerwolf verraden? Ik heb op AJ gestemd de vorige
ronde, wat mijn onschuld onmiddelijk bewijst, net als die van Tram Anh en Arno (rest in peace)
ronde, wat mijn onschuld onmiddelijk bewijst, net als die van Tram Anh en Arno (rest in peace)
ma 17 jan 2011, 15:43
Maar waarom weet jij dit David, ik weet namelijk alleen dat jij een weerwolf bent, en dat ik dorpsoudste ben, van de rest weet ik niets.
ma 17 jan 2011, 15:45
David schreef:Wouter, ik ga toch niet een medeweerwolf verraden? Ik heb op AJ gestemd de vorige
Juist, en waarom zou je dat niet doen?
Als het niet zeker is of hij dood gaat, maar wel bijna, dan kan het tactiek zijn om op je medeweerwolf te stemmen.
Mocht je medeweerwolf het overleven is een onschuldige dood, en is dat niet jouw schuld.
Mocht je medeweerwolf het niet overleven, dan is de verdenking bij jouw weggehaald.
Ik blijf erbij dat David weerwolf is.
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 15:46
Wouter, Eros MOET er in zitten, want er waren geliefden.
De heks zit er in, want dat ben ik zelf.
Jij bent een weerwolf, anders had je wel op AJ gestemd de vorige ronde
Carianne is een weerwolf, anders had ze wel op AJ gestemd de vorige ronde
Ik heb mijn stem vast doorgegeven (op Wouter) en als we dat allemaal doen, zijn we eerder
klaar en kan de volgende ronde beginnen.
De heks zit er in, want dat ben ik zelf.
Ik heb mijn stem vast doorgegeven (op Wouter) en als we dat allemaal doen, zijn we eerder
klaar en kan de volgende ronde beginnen.
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 15:47
Mooi David, laten wij stemmen op Wouter en in de nacht Carianne een toverdrankje geven
Zodat wij winnen (: xD
Hoe weet jij het toch xD
Zodat wij winnen (: xD
Hoe weet jij het toch xD
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 15:48
Heinrich Emmanuël Nicolas schreef:David schreef:Wouter, ik ga toch niet een medeweerwolf verraden? Ik heb op AJ gestemd de vorige
Juist, en waarom zou je dat niet doen?
Als het niet zeker is of hij dood gaat, maar wel bijna, dan kan het tactiek zijn om op je medeweerwolf te stemmen.
Mocht je medeweerwolf het overleven is een onschuldige dood, en is dat niet jouw schuld.
Mocht je medeweerwolf het niet overleven, dan is de verdenking bij jouw weggehaald.
Ik blijf erbij dat David weerwolf is.
Ik zou dat niet doen, omdat ik het spel dan verlies o.O De weerwolf is met 0 stemmen verschil doodgegaan
Ik had toch gemakkelijker een onschuldige burger kunnen vermoorden? Ik had toch nooit zo fel een weerwolf
beschuldigd als er ook een onschuldig iemand dood had kunnen gaan?
ma 17 jan 2011, 15:49
David schreef:(...)
(...)
Dat slaat nergens op, want als iedereen op AJ had gestemd, was ik dan geen weerwolf?
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 15:50
Dan was het niet zo overduidelijk geweest nee ^^
- CarianneBoer
ma 17 jan 2011, 15:59
Arjo heeft ook op mij gestemd :S
Ik verdacht jou er toen al van om weerwolf te zijn.
Wouter had de vorige keer met Julia ook gelijk dat ze onschuldig was...
Ik zou Tram Anh toch vriendlijk willen verzoeken met mij mee te gaan.
Ik vertrouw namelijk David helemaal niet... (liet ik vorige ronde ook al merken...)
Ik verdacht jou er toen al van om weerwolf te zijn.
Wouter had de vorige keer met Julia ook gelijk dat ze onschuldig was...
Ik zou Tram Anh toch vriendlijk willen verzoeken met mij mee te gaan.
Ik vertrouw namelijk David helemaal niet... (liet ik vorige ronde ook al merken...)
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 16:08
De reden dat AJ en Wouter op jou hebben gestemd is om JOU niet verdacht te laten lijken.
Het zou nog steeds kunnen dat jij geen weerwolf bent. Als het spel nog doorgaat als Weerwolf Wouter dood is, weten we dat ook zeker.
Er is geen enkele reden om mij niet te vertrouwen, omdat door mij alle weerwolven worden uitgeroeid. Je kunt wel zeggen dat je me niet vertrouwt, maar dat komt omdat je bang bent. Je moet íets verzinnen om niet vermoord te worden. Wees gerust: deze ronde zul je niet doodgestemd worden en als je onschuldig bent, heb je dan automatisch gewonnen. Als je een weerwolf bent, zul je volgende ronde door burgemeester Tram Anh worden vermoord. Je krijgt dus sowieso je verdiende loon: je bent te vertrouwen en je wint, of je bent niet te vertrouwen en je verliest. Lijkt me eerlijk, toch?
Wouter had weliswaar gelijk met Julia, maar hij WIST dat zij onschuldig was, anders had hij haar in de nacht wel gezien. Hij wou zo vroeg mogelijk de verdenking van zichzelf afhalen.
Het zou nog steeds kunnen dat jij geen weerwolf bent. Als het spel nog doorgaat als Weerwolf Wouter dood is, weten we dat ook zeker.
Er is geen enkele reden om mij niet te vertrouwen, omdat door mij alle weerwolven worden uitgeroeid. Je kunt wel zeggen dat je me niet vertrouwt, maar dat komt omdat je bang bent. Je moet íets verzinnen om niet vermoord te worden. Wees gerust: deze ronde zul je niet doodgestemd worden en als je onschuldig bent, heb je dan automatisch gewonnen. Als je een weerwolf bent, zul je volgende ronde door burgemeester Tram Anh worden vermoord. Je krijgt dus sowieso je verdiende loon: je bent te vertrouwen en je wint, of je bent niet te vertrouwen en je verliest. Lijkt me eerlijk, toch?
Wouter had weliswaar gelijk met Julia, maar hij WIST dat zij onschuldig was, anders had hij haar in de nacht wel gezien. Hij wou zo vroeg mogelijk de verdenking van zichzelf afhalen.
ma 17 jan 2011, 16:10
Ik WEET dat jij schuldig bent, net zoals als ik WIST dat Julia onschuldig was.
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 16:13
Wouter, nadat jij je zo verdacht hebt gedragen, is het overduidelijk dat jij nu LIEGT dat ik schuldig ben. Puur en alleen om je eigen hachje te redden.
Je WIST na de eerste nacht namelijk al wie er schuldig en onschuldig waren, WEERWOLF!
Je WIST na de eerste nacht namelijk al wie er schuldig en onschuldig waren, WEERWOLF!
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 16:16
Er bestaat ook zoiets als:
weerwolven stemmen weerwolven dood om zelf niet verdacht te zijn.
Carianne is weerwolf. Wouter is ook weerwolf.
Ik zie niet waarom David verdacht moet zijn of weerwolf, Arno vertrouwde hem en hij was ziener.
Maar David, ik wil met jou overleven
Carianne is weerwolf. Wouter is ook weerwolf.
Ik zie niet waarom David verdacht moet zijn of weerwolf, Arno vertrouwde hem en hij was ziener.
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 16:21
Mooi, ik ook met jou, want het lijkt mij ook overduidelijk dat jij onschuldig bent.
Het plan is dus: we stemmen eerst op Wouter en als het spel dan nog doorgaat
stemmen we de volgende dag op Carianne. Deal?
We moeten namelijk wel op dezelfde persoon stemmen, anders hebben we niets
aan die doorslaggevende stem van jou.
Het plan is dus: we stemmen eerst op Wouter en als het spel dan nog doorgaat
stemmen we de volgende dag op Carianne. Deal?
We moeten namelijk wel op dezelfde persoon stemmen, anders hebben we niets
aan die doorslaggevende stem van jou.
- CarianneBoer
ma 17 jan 2011, 16:21
Maar David is ook heeeel erg de vermoedens van hem af aant gooien?
Trouwens, Arjo en Wouter stemden op mij. Maar als Julia niet vergeten was te stemmen ( =.= ) dan was ik mooi dood geweest XD
Op dit moment is David ZOOOO aan het zeggen dat hij ONSCHULDIG is dat ik hem alleen maar meer verdenk :S
Ik weet niet of Wouter een weerwolf is, echt niet, maar als we nu Wouter doodstemmen en David daarna een van ons opeet gaat hij winnen. Slimme tactiek om het zo te spelen...!!
Trouwens, Arjo en Wouter stemden op mij. Maar als Julia niet vergeten was te stemmen ( =.= ) dan was ik mooi dood geweest XD
Op dit moment is David ZOOOO aan het zeggen dat hij ONSCHULDIG is dat ik hem alleen maar meer verdenk :S
Ik weet niet of Wouter een weerwolf is, echt niet, maar als we nu Wouter doodstemmen en David daarna een van ons opeet gaat hij winnen. Slimme tactiek om het zo te spelen...!!
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 16:29
Carianne, ik HOEF geen vermoedens van me af te gooien, want ik word alleen door weerwolven verdacht. Die vermoeden niet dat ik onschuldig ben, die WETEN dat.
Bovendien doe ik nu een zeer schappelijk aanbod: je kunt degene die jou heeft proberen te vermoorden gisteren nu ook vermoorden en hij is nog wel een weerwolf! Twee in één zou je zeggen! Hij is toch veel verdachter dan ik? Hij heeft gestemd op onschuldige burgemeesters en toen zijn medeweerwolf in gevaar kwam, probeerde hij de verdenkingen van zich af te halen door op jou te stemmen ipv op mij. Je kunt nu wraak nemen!
Bovendien doe ik nu een zeer schappelijk aanbod: je kunt degene die jou heeft proberen te vermoorden gisteren nu ook vermoorden en hij is nog wel een weerwolf! Twee in één zou je zeggen! Hij is toch veel verdachter dan ik? Hij heeft gestemd op onschuldige burgemeesters en toen zijn medeweerwolf in gevaar kwam, probeerde hij de verdenkingen van zich af te halen door op jou te stemmen ipv op mij. Je kunt nu wraak nemen!
- CarianneBoer
ma 17 jan 2011, 16:31
Wouter gaat toch wel dood... Maar jij probeert gewoon te winnen door zo onschuldig te doen!
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 16:33
Ik doe onschuldig, omdat ik onschuldig BEN. En inderdaad, ik probeer te winnen. Voor de burgers!
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 16:39
Eens denken:
Scenario 1
David en ik stemmen Wouter dood, en stel Wouter is dorpsoudste, verliest David dus zijn krachten. Zo niet, dient david drankje toe aan mij (als Carianne me doodstemt) of een vergif aan Carianne.
of.
De nacht maar dan zonder krachten: Carianne kan dus of mij of David doden, als ik dood ben, wordt jij, David burgemeester, kan jij dan nog Carianne doodstemmen? Als burgemeester?
En hebben de burgers dan niet gewonnen?
En David heb je al gestemd? Dan stem ik nu ook.
Scenario 1
David en ik stemmen Wouter dood, en stel Wouter is dorpsoudste, verliest David dus zijn krachten. Zo niet, dient david drankje toe aan mij (als Carianne me doodstemt) of een vergif aan Carianne.
of.
De nacht maar dan zonder krachten: Carianne kan dus of mij of David doden, als ik dood ben, wordt jij, David burgemeester, kan jij dan nog Carianne doodstemmen? Als burgemeester?
En hebben de burgers dan niet gewonnen?
En David heb je al gestemd? Dan stem ik nu ook.
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 16:50
Ja, ik heb al gestemd en dan hebben volgens mij idd de burgers sowieso gewonnen =D
Want of jij blijft burgemeester óf ik word burgemeester =D
Want of jij blijft burgemeester óf ik word burgemeester =D
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 17:19
David, jij hebt op Wouter gestemd toch?
Dat heb ik zojuist gedaan xD namelijk
En hooray voor de burgers
Dat heb ik zojuist gedaan xD namelijk
En hooray voor de burgers
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 17:25
Yep =D
Oh yea, dan kunnen de burgers nu niet meer verliezen ^^
En aangezien Wouter en Carianne toch al verliezen, kunnen
ze er dan nu ook eindelijk voor uitkomen dat ze weerwolven zijn
Tram Anh en ik hebben toch al gestemd =D
Oh yea, dan kunnen de burgers nu niet meer verliezen ^^
En aangezien Wouter en Carianne toch al verliezen, kunnen
ze er dan nu ook eindelijk voor uitkomen dat ze weerwolven zijn
Tram Anh en ik hebben toch al gestemd =D
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 17:37
Ik wil nog wel ff zeggen dat iedereen het geniaal goed heeft gedaan, ook de weerwolven.
Was echt veel leuker dan ik had verwacht om het op 'n forum te spelen.
Was echt veel leuker dan ik had verwacht om het op 'n forum te spelen.
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 17:48
Ooh, ik heb het fout gedacht xD
Ik dacht dat Wouter 2 rollen had (:
Maar als het goed is, hebben wij David, inderdaad gewonnen
Heb je je toverdrankjes al gebruikt? De wolfjes kunnen nog 1 iemand doden. En als jij nou je toverdrankje gebruikt op de laatste wolf... en op mij als ik gedood word xD
Ik vind het ook wel leuk zo op het forum, maar ronde 2 graag na de toetsweek zo ongeveer op vrijdag
Ik dacht dat Wouter 2 rollen had (:
Maar als het goed is, hebben wij David, inderdaad gewonnen
Heb je je toverdrankjes al gebruikt? De wolfjes kunnen nog 1 iemand doden. En als jij nou je toverdrankje gebruikt op de laatste wolf... en op mij als ik gedood word xD
Ik vind het ook wel leuk zo op het forum, maar ronde 2 graag na de toetsweek zo ongeveer op vrijdag
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 18:08
Ja, ik heb per ongeluk mijn drankjes al gebruikt -.-
Ik was al een keer vermoord en toen heb ik ook iemand vermoord: Duco.
Echt heel dom achteraf, maar ik had een sterk vermoeden dat hij weerwolf
was op dat moment. Had dit natuurlijk niet te hard gezegd, want dan zou
ik verdacht worden als hij dood was en hij was onschuldig, maar dat kwam
dus door mij =S
Ik was al een keer vermoord en toen heb ik ook iemand vermoord: Duco.
Echt heel dom achteraf, maar ik had een sterk vermoeden dat hij weerwolf
was op dat moment. Had dit natuurlijk niet te hard gezegd, want dan zou
ik verdacht worden als hij dood was en hij was onschuldig, maar dat kwam
dus door mij =S
ma 17 jan 2011, 18:36
Princess Tram Anh schreef:
En wie stemde een weerwolf dood? Precies David stemde een weerwolf dood.
Maar wie zegt dat Arno David heeft bekeken, ik heb David bekeken en een weerwolf gezien
Ben jij soms ook een weerwolf?
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 19:33
Er is al gestemd, er kan niets meer veranderd worden.
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 20:42
Wouter, je bent al dood, je weet het alleen nog niet. Morgenochtend na de deadline, zullen wij zien dat jij een weerwolf bent en zullen de burgers zegevieren.
Je hoeft niet meer te doen alsof.
Je hoeft niet meer te doen alsof.
- DavidDorpsgek
ma 17 jan 2011, 20:43
Duco schreef:Ik mag niet posten hier, maar vanuit de dood: Grrrrrr
Hup burgers!!
xD Nogmaals sorry Duco!!
- Tram AnhBurger
ma 17 jan 2011, 23:20
Ben jij soms ook een weerwolf?[/quote]
Nee.
- Tram AnhBurger
di 18 jan 2011, 12:06
Congrats David =D
Jij hebt ons naar de overwinning geleid xD
Hooray!
Jij hebt ons naar de overwinning geleid xD
Hooray!
- DavidDorpsgek
di 18 jan 2011, 13:06
Oh yea! Goed gedaan iedereen, vond t echt geweldig zo.
Je hebt geen idee wie er liegt en wie niet eerst, waardoor de discussies echt super leuk zijn.
Echt een super opzet!
Ok, ik zal niet meer zeggen wat ik ben volgende keer. Je mag het wel met subtiele hints duidelijk maken, toch? (Voor dit spel maakte het verder niets uit)
Je hebt geen idee wie er liegt en wie niet eerst, waardoor de discussies echt super leuk zijn.
Echt een super opzet!
Ok, ik zal niet meer zeggen wat ik ben volgende keer. Je mag het wel met subtiele hints duidelijk maken, toch? (Voor dit spel maakte het verder niets uit)
- CarianneBoer
di 18 jan 2011, 13:11
Gefeliciteerd David!!
(Bedenk wel, dat wij hadden gewonnen als we niet zo dom waren geweest Arno op te eten XD )
Ook ik vind het een erg leuk spel!
Goed gedaan iedereen!
(Bedenk wel, dat wij hadden gewonnen als we niet zo dom waren geweest Arno op te eten XD )
Ook ik vind het een erg leuk spel!
Goed gedaan iedereen!
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Permissies van dit forum: