Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dag 1

+12
Meester Lupus W. Tungsten
Frits
davy
Arkaios
Civ
Robinator
Georgette4
lidun
Meracy
bdzon
Lonneke
Tram Anh
16 plaatsers
Ga naar beneden
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Dag 1 Empty Dag 1

di 10 feb 2015, 20:39
Hallo allemaal, 

We hebben het geluk, deze nacht allemaal gespaard te zijn! 
Er is niemand dood gegaan, dus er zijn enkele opties: 

1. De wolven konden het niet eens worden
2. De schout/genezer heeft zijn/haar werk gedaan
3. De yeti heeft de acties gedwarsboomd 
4. De heks heeft een drankje gebruikt
5. De slet of de weerhamster waren mogelijk prooi van de weerwolven.

Zo veel opties mogelijk..

Second note: De klaagmuur, het berichtje over Niek is twijfelachtig gezien de wijziging van de spelregels door de Verteller.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 20:41
Ik ben betoverd! Leek me handig om te delen voor later in het spel
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 20:44
Ik ben ook betoverd!
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 21:17
Wat een opluchting dat wij allemaal nog leven! Ik was al bang dat er iets ergs gebeurd zou zijn toen ik die enorme pootafdrukken aantrof. Ik denk echter wel dat we op onze hoede moeten blijven. Er zouden zomaar weerwolven in ons dorp kunnen wonen!
Ik denk dat Tram Anh zo'n beetje alle opties heeft opgenoemd, om te verklaringen waarom iedereen nog leeft. Optie 3 lijkt me niet heel aannemelijk en optie 1 komt ook niet veel voor, tenzij er een geliefde onder de weerwolven is.
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 21:22
En nu is de vraag hoe komen we erachter wie die weerwolven dan zijn.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 21:40
Meestal is de 1e dag een beetje chaotisch, niemand heeft nog echt informatie. Door middel van logica en een beetje discussie zou men erachter kunnen komen Smile
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 21:49
En nu is het alleen maar lastiger, omdat iedereen nog leeft. Razz
Wordt weer mega random kiezen Wink
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 23:22
weerwolfjes ph weerwolfjes waar zijn jullie?
Robinator
Robinator
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 23:34
Kijk naar je avatar en gij zult vinden @Lidun!  Surprised
Civ
Civ
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 23:36
Niemand zal zeggen dat hij een weerwolf is, dus ... laten we random.org erbij pakken en iemand kiezen.
Robinator
Robinator
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 23:38
Supergrover heb ik in ieder geval gevonden! Rolling Eyes
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

di 10 feb 2015, 23:44
@Robinator een schamele troost
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 01:58
Ok nice dat iedereen nog leeft. Lijkt me inderdaad sterk dat de wolven het niet eens konden worden. Yeti zou kunnen maar niemand is daar erg enthousiast over dus die zal Arjo er wel niet in gedaan hebben. Manon's conclusie lijkt me dus best redelijk.
Wat betreft het berichtje over Niek, het lijkt me dat dat echt geen bluf hoeft te zijn. De ziener weet nog niet wat het resultaat van de nachtelijke actie is, maar weet natuurlijk al wel wie hij of zij gaat bekijken en het kan voordelig zijn om dat aan de rest te melden. Bovendien is de barbier een vrij natuurlijk startpunt voor de ziener, dus het zou heel goed kunnen dat Niek inderdaad bekeken is.
davy
davy
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 03:21
De wolfjes tja. Die zijn naar mijn mening toch wel makkelijk te vinden hoor. Hoe belangrijk vinden jullie de rol als burgemeester? Ik vrij belangrijk persoonlijk. Dan blijven er drie over die geen burgemeester wilden worden. Hoe onverstandig is het om een onvervaren iemand die dit spel nog nooit heeft gedaan burgemeester te laten worden? Daarbij, blijf je niet erg uit de picture als je niet voor het burgemeesterschap gaat? Maartje, Georgette en Trâm Anh, heel makkelijk om geen burgemeester te willen worden. Vooral van Trâm weet ik dat zij graag de touwtjes in handen wil hebben, ik geloof er niks van dat ze dit expres uit handen laat geven. Ik stem op haar. Het feit dat de drie dames zo makkelijk Boris burgemeester laten worden. Tja. Bij de Weerwolvenspelletjes die ik heb gespeeld duidt dit vaak op één ding. Niet gezien willen worden door de ziener, met andere woorden: Uit de picture willen blijven. En dit doe je maar om één ding... Of een belangrijke rol. Of wolf. Hap hap. Trâm ik laat jou lekker niet stemmen.

Overigens zal ik mij ook even voorstellen: Ik ben Davy, studeer Fiscaal Recht, ben 21 jaar en ben buurjongen van Trâm. Heb op dit moment een biertje te veel op maar kan nog wel helder denken. Daar bij té fanatiek supporter van een bepaalde voetbalclub. En zoals het plaatje doet vermoeden. Avatar! <3
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 07:06
Goed om te zien dat iedereen in ons mooie dorpje nog in leven is. Tram Ahn's opties lijken me inderdaad alles te bevatten, maar ik wil aan Meracy's lijstje van onwaarschijnlijke opties de heks toevoegen. Die zal waarschijnlijk het drankje nog niet hebben gebruikt tenzij de heks of de geliefde van de heks toevallig zou zijn opgegeten.
Hoewel davy's theorie plausibel klinkt klopt die niet aangezien de rollen volgens mij pas verdeeld waren nadat de burgemeester was gekozen. Dit zou niet iemands beslissing om wel of niet burgemeester te willen worden kunnen beïnvloeden, tenzij ik er qua verdelingstijd naast zit.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 11:58
Wie er wel/niet burgermeester wou worden, heeft er niet zo veel mee te maken.
Tenzij we de burgermeester op de brandstapel gooien en er een nieuwe moet worden gekozen. 

Maargoed, verder heb ik ook geen idee. Meestal als we irl weerwolven, overleeft de burgermeester de eerste dag niet. Dat klinkt wel als een plan toch? 

Het blijft toch altijd een gok voor de burgers
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 12:20
Dat vind ik geen goed plan. silent
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 12:45
@bdzon wat vreemd nou hahaha


Ik ben het met zowel Frits als Lonneke eens. De kans dat de heks nu al zijn of haar drankje heeft gebruikt is erg klein. En het viel mij ook op dat de burgemeester nogsteeds leeft. Tijdens het kiezen van de burgemeester was het meest gebruikte argument van de boerinnen om geen burgemeester te willen zijn, dat de burgemeester meestal gelijk dood is. En alle drie de boerinnen wilde iets langer in het spel zitten dan alleen de eerste dag.
davy
davy
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 13:02
Hmm, de rollen er na verdeeld pas. Dan heb ik niet goed gelezen Razz Is ook lastig kiezen dan. De theorie rondom Boris klinkt wel logisch.
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 13:06
Wat kan ik doen om te laten zien dat ik geen weerwolf ben?
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 13:52
De macarena dansen Wink
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 14:28
oeh dat wil ik wel eens zien  Very Happy
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 14:31
Haha, nee goed.
Niemand kan echt bewijzen dat hij/zij onschuldig is in dit stadium.
Het is een gok, maar het gevolg ervan zou ons meer info kunnen geven.
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 14:51
In karakter

"Ik begrijp dat gezien mijn leeftijd (30) er gerefereerd wordt naar een oude dansstijl. Echter in mijn tijd (toen de wereld nog zwart/wit was en de spatels van hout waren) danste ik een nijdige twist. Deze burgervader zal hierbij zijn ritmisch gevoel laten zien.

Want zoals Confucius ooit zei: Weervolven hebben geen ritme
En omdat het om een oosterse wijsheid gaat moet dit wel waar zijn.

Ter afsluiting: De argumentatie van Lonneke, Lidun en Davy om maar weer te beginnen met de burgemeester vind ik erg simplistisch puur op basis van voorgaande ervaringen. Een te makkelijke manier om de aandacht van hunzelf af te leiden

Zo, deze oude man is moe, tijd voor middagdutje
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 15:21
Goedemiddag, dorpsgenoten.

Laat ik beginnen, me aan de recente immigranten voor te stellen. Ik ben Lupus Wolfram Tungsten, ook wel bekend onder het pseudoniem Thomas, en ik houd me met vooral met meetkunde bezig. Hiervoor moet ik natuurlijk heel veel meten, en dat is ook de reden dat ik geen vaste verblijfplaats hier in Wakkerdam heb, maar daarentegen rondzwerf. Ik moet zeggen dat ik verheugd ben over jullie komst, want de aanwinst van een burgemeester, schoolmeester, en barbier zal ons mooie dorp goed doen.

Zolang we tenminste het wolvenprobleem kunnen oplossen. Ik moet zeggen dat ik nog geen idee heb, waar we zouden moeten beginnen met ons onderzoek.

Ik zie dat sommigen onze burgemeester verdacht vinden, enkel om het feit dat hij nog leeft en dus niet door de wolven opgegeten is. Dat kan natuurlijk betekenen dat hij een wolf is, maar dat hoeft absoluut niet. Er is vannacht überhaupt niemand opgegeten. Het lijkt mij dus waarschijnlijk dat de wolven ofwel iemand uitkozen die door de schout of genezer beschermd werd, ofwel de heks (of dier geliefde) uitkozen zodat die zichzelf moest redden. Het zou dus goed kunnen dat de wolven wel degelijk Bdzon op wilden eten, maar dat de schout of genezer dit voorzag.


Laatst aangepast door Lupus Wolfram Tungsten op wo 11 feb 2015, 15:28; in totaal 1 keer bewerkt
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 15:26
Lonneke schreef:De macarena dansen Wink

Dat heeft Trâm Anh kortgeleden ook nog gedaan op een feestje! Razz
Misschien werkt het Wink
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 16:48
Lupus Wolfram Tungsten schreef:Goedemiddag, dorpsgenoten.

(...)

Ik zie dat sommigen onze burgemeester verdacht vinden, enkel om het feit dat hij nog leeft en dus niet door de wolven opgegeten is. Dat kan natuurlijk betekenen dat hij een wolf is, maar dat hoeft absoluut niet. Er is vannacht überhaupt niemand opgegeten. Het lijkt mij dus waarschijnlijk dat de wolven ofwel iemand uitkozen die door de schout of genezer beschermd werd, ofwel de heks (of dier geliefde) uitkozen zodat die zichzelf moest redden. Het zou dus goed kunnen dat de wolven wel degelijk Bdzon op wilden eten, maar dat de schout of genezer dit voorzag.

Ik ben het wel eens met Thomas Wink  Er is vvolgens mij een best grote kans dat de schout de wacht heeft gehouden bij degene die wellicht dood moest, zodat de weerwolven geen kans hadden om het huisje binnen te vallen. Ook de genezer kan van tevoren beslist hebben dat een persoon niet vatbaar kon zijn voor een eventuele weerwolvenactie. Het wordt dus lastig kiezen voor de stemming Wink
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 19:50
Ik wil even kort concluderen: we weten niet zoveel.
De ziener heeft informatie, maar die wil diegene natuurlijk niet direct prijsgeven, wat goed is, aangezien deze persoon dan weleens het volgende doelwit (aangenomen dat de weerwolven afgelopen nacht ook een doelwit gehad hebben) zou kunnen worden.
Wat betreft de burgemeester: de rollen waren bij de verkiezing niet bekend, dus dit kan in geen enkel opzicht als argument worden beschouwd.
Wat ik graag nog zou willen horen van davy, voordat de discussie vordert, waarom hij Tram Anh een briefje laat halen.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 19:52
Er zijn onder ons mensen die wel weten wat de weerwolven hebben gedaan (afgezien van de wolven natuurlijk). De heks weet het met zekerheid, aangezien die volgens mij tegenwoordig altijd te weten krijgt wie dood zou zijn gegaan (hoewel ik daar misschien naast zit). De genezer en de schout hebben en een kans dat ze de juiste persoon weten, maar zullen het niet met zekerheid kunnen zeggen. Het zou natuurlijk wel onverstandig zijn als zij dat nu op het forum zouden zetten, maar misschien kunnen ze er iets mee.
Nieksashu
Nieksashu
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 20:01
Goeiemorgen allemaal! Ja, ik ben dus de barbier nu. Ik heb alvast de wolschaar van mijn broer, Niek de Boer, gepakt. Daarmee krijg ik al die afro kapsels van jullie wel klein.

Ik denk zelf dat het the schout/genezer was. Dat die wolven er niet uit komen lijkt me nogal... raar. Dan moet er wel heel weinig communicatie tussen hen plaatsvinden. Het is waarschijnlijk een vrij voorspelbaar doelwit geweest, anders had de schout/genezer het niet kunnen raden. Lijkt me nogal vreemd voor de yeti om op de eerste nacht zijn gave te gebruiken, of de heks op de eerste nacht. Misschien was het gewoon stom toeval dat iemand het doelwit beschermde.

Ja, en... over dat klaagmuur bericht. Tja. Wat de anderen zeggen.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 22:59
Huh wat is dit nou weer, waarom moet ik nablijven Sad,trouwens ik vind dat Thomas gelijk heeft met zijn redeneringen, heel logisch Smile . En ja, ik heb de macarena gedaan xD was leuk. Maar wat nu te stemmen?
Robinator
Robinator
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

wo 11 feb 2015, 23:50
Ik wil niemand dood stemmen, it just seems so cruel Sad
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 01:16
Er is een aantal mensen nog niet online geweest. Ik stel voor om hun reacties af te wachten en bij gebrek aan reactie dan maar te stemmen op iemand met 'desinteresse'? (= iemand die dus niks van zich heeft laten horen Wink) De keuze wordt hoe dan ook toch totally random gemaakt, omdat we geen aanwijzigen hebben of wat dan ook. Wink
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 01:17
Robinator schreef:Ik wil niemand dood stemmen, it just seems so cruel Sad

Ik wil het liefst ook geen mensjes doodstemmen... Sad Stomme vloek heerst er hier dan ook in Wakkerdam...
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 08:38
Ik heb ook geen redenering dat de burgermeester wolf is.
Maar het gevolg van hem doodstemen, zou ons meer info kunnen opleveren Wink
Tot nu toe ben ik de enige die een idee heeft aangedragen, dus als iemand nou ook eens wat bedenkt. Ipv dat we vrijdag allemaal ontzettend random stemmen...
bdzon
bdzon
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 12:48
Ik begrijp je redenering. Maar buiten het feit of ik nu wel of niet een weerwolf ben vind ik het eerlijker iemand te kiezen die nog niks van zich heeft laten horen.
Ik vind dat als je mee wil doen je dan ook actief mee moet doen in het spel. Degene die niet contribueren worden nu "beloond" als de burgemeester dood gaat puur om de reden dat iemand de burgemeester is.

Hopelijk nemen dit jullie mee in de stemming
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 14:32
Ik snap het Boris, ben persoonlijk ook voor het stemmen op een inactiever persoon. Het doodstemmen van de burgemeester kan later alsnog op de volgende dagen, mocht het nodig zijn.
Heb zelf niet echt een idee wie er weerwolf kan zijn, informatie is gewoon te beperkt nu.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 15:16
Momenteel hebben alleen Maartje Trompetter (boerin) en LucaB (kwakzalverin) niets van zich laten horen. Mocht dat zo blijven, dan stel ik voor om op Maartje te stemmen, want LucaB is vanwege haar beroep een beetje een risico.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 15:27
Trouwens, als we de klaagmuur mogen geloven, dan weet de ziener nu of Niek een wolf is.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 16:48
Kijk, nou komen we eens ergens! Wink
Ik vind het ook prima om op een inactieveling te stemmen. Maartje heeft idd nog niet veel gezegd, maar die heeft het ook heel druk gehad de afgelopen dagen. Dus ik wil haar nog wel een kans geven.
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 17:25
Sorry dat ik zo laat reageer jongens. Meestal ben ik wel actief, maar loop de maandag, dinsdag en woensdag stage. Dan maak ik echt lange dagen en ben ik daarna kapot en ga dus meteen slapen. Ik zou graag nog in het spel blijven. Ik hen mij voorgenomen de komende tijd in de trein opweg naar stage te reageren. Dat zal dus vroeg ik de ochtend zijn iedere keer. Mocht ik het vergeten, dan mogen jullie mij gerust ook helpen herinneren. Dan zal ik zo snel mogelijk reageren. Wat betreft het spel. Wij kunnen nog niet veel zeggen. Het wordt dus best een rondom keuze. Dat zal ik dan ook maar doen. Ik wacht nog even met mijn keuze, om te kijken of er morgen nog wat interessants gebeurt.
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 17:28
Bij deze geld het dus dat ik wat van mij heb laten horen en hoop ik dus dat er niet meer op mij gestemd gaat worden.
lidun
lidun
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 18:48
Dan blijft LucaB nog over van de inactieve mensen.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 18:59
Ik zie dat er niet heel veel meer interessante dingen zijn geplaatst de afgelopen dagen. De enige die nog niet gereageerd heeft is Luca. Het zou wel fijn zijn als zij nog een reactie achter zou kunnen laten. Ik ben het er op zich wel mee eens dat het eerlijker is om op een inactief persoon te stemmen. Het is een beetje riskant om voor Luca te gaan, zoals Lupus ook al heeft aangegeven. Echter, we hebben geen idee of ze te vertrouwen is en als ze inderdaad dood gestemd zal worden, zal er gewoon een zwerver haar positie krijgen, waarvan we ook niet weten of diegene een wolf is. Het is alleen een risico als ik dood zal gaan en niemand meer de rol van kwakzalver zou krijgen.
Ik zie dat er ook een paar mensen op bdzon wilden stemmen, omdat hij de burgemeester is. Zoals sommigen al hebben aangegeven zijn de rollen pas na het kiezen van de burgemeester verdeeld, dus ik vind het ook geen enkele aanleiding om vanwege deze reden bdzon of een van de boeren te verdenken.
Ik ga waarschijnlijk mijn keuze baseren op de reacties die hier zijn/worden achtergelaten.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 Empty Re: Dag 1

do 12 feb 2015, 22:55
Kan iemand die Luca kent anders een reminder sturen?
Aangezien ze nieuw is en misschien niet eens heeft meegekregen dat morgen deadlinetijd is en we nu kunnen overleggen.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 1 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 11:28
Hoewel het stemmen op een inactieveling natuurlijk niet echt ideaal is moeten we uiteindelijk toch iets en tot nu toe heb ik niet echt mensen die me echt verdacht lijken. Tenzij iets me nog opvalt zal ik was ook op luca stemmen.
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 1 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 13:53
Het stemmen op inactievelingen is misschien wel eerlijk, maar het levert nog minder informatie op dan stemmen op iemand die al wel iets gezegd heeft lijkt me. Ik heb LucaB gevraagd te reageren, en ik verwacht dat ze dat wel nog gaat doen vandaag. Ik denk dat het meer zaak is te kijken naar andere dingen, beroepen bijvoorbeeld.
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 1 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 13:58
Verder observeer ik dat Lonneke Maartje verdedigt, zonder dat Maartje iets gezegd had, al dan niet met een goede reden. Ik beschuldig niemand, ik wil alleen mijn observatie delen.
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 15:28
Ik weet echt niet op wie ik nu moet stemmen.....
Ik ben bang dat het een random keuze gaat worden voor mij
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Dag 1 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 15:29
en dan nog iets als lonneke en ik geliefden zouden zijn, dan is het wel knap dom om iemand zo openlijk te verdedigen. want daar doelde je toch op Duco?
Gesponsorde inhoud

Dag 1 Empty Re: Dag 1

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum