Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dag 1

+12
Meester Lupus W. Tungsten
Frits
davy
Arkaios
Civ
Robinator
Georgette4
lidun
Meracy
bdzon
Lonneke
Tram Anh
16 plaatsers
Ga naar beneden
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 16:35
Nou, zo openlijk was het niet, en het hoeft niet als geliefden te zijn, een andere relatie/band zou ook mogelijk kunnen zijn. Het is te weinig om op grond hiervan jullie te beschuldigen.
LucaB
LucaB
Zwerver
Zwerver

Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 17:33
Sorry dat ik zo laat pas reageer, deze week is school weer begonnen en bovendien heb ik het nog niet zo vaak gespeeld waardoor ik het moeilijk vind te reageren.
Ik kan jullie dan nu ook nog niet zo veel informatie of speculaties geven. 
Ik zal jullie de volgende keren proberen van meer informatie te voorzien, als jullie mij tenminste nog een kans geven. 
Ik hoop dat jullie ook denken aan de krachten die ik nog terug kan geven aan mensen.
LucaB
LucaB
Zwerver
Zwerver

Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 19:56
Nog één dingetje, Maartje ging meteen tegen de observatie van Duco in, terwijl hij erbij vermeldde dat het enkel een observatie was. 
Misschien zegt dat meer over de relatie tussen Lonneke en Maartje dan dat Lonneke, Maartje verdedigde.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 20:29
Ik verdedig haar niet, maar wou gewoon even zeggen dat ze het erg druk heeft gehad, voor degenen die dat niet wisten Wink

Ik ga vanavond toch op de burgergmeesten stemmen, om de informatie die het kan opleveren. 
En niet op LucaB, omdat ik toen ik net nieuw was ook graag wat langer dan 1 dag in het spel wou blijven.

Ik ga mn stem nu doorgeven Wink
Civ
Civ
Burger
Burger

Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 21:42
Duco schreef:Verder observeer ik dat Lonneke Maartje verdedigt, zonder dat Maartje iets gezegd had, al dan niet met een goede reden. Ik beschuldig niemand, ik wil alleen mijn observatie delen.

Wat ben je toch een heerlijk subtiele jongen, Duco. <3 Ik ga op Lonneke óf Maartje stemmen. Gevoel, no clue why, don't ask, gevoelsmens ftw!
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Dag 1

vr 13 feb 2015, 22:09
Ik voel een subtiele samenwerking tussen victor en duco. Maar ja, het is maar een observatie Wink
Gesponsorde inhoud

Dag 1 - Pagina 2 Empty Re: Dag 1

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum