Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


De tweede dag

+9
Andromeda
Totem
AJ
Fitzwilliam Darcy
Civ
Verteller
Miki Breyll
Tram Anh
Aran The Angel
13 plaatsers
Ga naar beneden
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty De tweede dag

ma 28 maa 2011, 19:23
Noooo! Niet David.
het lijkt er op dat de wolven de actieve spelers aan het uitroeien zijn. Daarom denk ik dat de beste gok is om te gaan voor één van de mensen die de vorige dag op Frits heeft gestemd. Deze mensen hebben namelijk niets gepost op het dorpsforum, en het is wel heel toevallig dat ze dan alledrie op dezelfde persoon stemmen.

Totem, Andromeda, en Duco

Graag wil ik ze wel de gelegenheid geven hun keuze toe te lichten.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 19:41
Nee!!
David en Frits waren juist inderdaad een van de meer actievere spelers Sad
Zonder actieve spelers is het spel minder leuk.
En juist David en Frits waren onschuldig..
Graag wacht ik ook af op de verklaringen van Totem, Andromeda en Duco...
Het is inderdaad vrij opvallend.
Miki Breyll
Miki Breyll
Zwerver
Zwerver

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 19:51
Inderdaad! Het begint niet echt heel erg positief voor de dorpsbewoners...
Verteller
Verteller
Admin

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 19:54
Voor ik het vergeet, de veldwachter (Duco) moet nog iemand een boerderij toekennen. De zwervers zijn Aran the Angel, Suzanna Katharina, en Carianne.

Bovendien moet Wouter twee mensen aanwijzen, die niet stemmen mogen (net als hijzelf).
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 19:55
Oh eh, wat zei ik, ik beschuldig natuurlijk alleen Andromeda en Totem (@Duco: geen eigenbelang hoor) Very Happy


Laatst aangepast door Aran The Angel op ma 28 maa 2011, 19:56; in totaal 1 keer bewerkt
Civ
Civ
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 19:56
Eerst onze kippenboer en liefdesengel, en nu ook al dorpsgek. Snik... Hoeveel moeten er nog lijden, totdat de wolven tevreden zijn. Ik wil graag een monument oprichten voor alle oorlogsslachtoffers van deze verschrikkelijk oorlog. Jawel, OORLOG. Zijn het niet terroristen, dan zijn het de weerwolven.
De tweede dag Steen
zie hier het prachtige monument.
Verteller
Verteller
Admin

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 19:57
Aran The Angel schreef:Oh eh, wat zei ik, ik beschuldig natuurlijk alleen Andromeda en Totem (@Duco: geen eigenbelang hoor) Very Happy

Wiens brood men eet ... :lol:
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 20:11
@Vic
Het monument ziet er heel erg zen uit, *steekt wierook op*.
En Arno, jouw keuze is te begrijpen XD jij wil natuurlijk ook een huis xD.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 20:12
Thomas, wat is mijn deadline voor het verhinderen van mensen die mogen stemmen?
Ik twijfel nog tussen Totem, Andromeda en Duco.
Verteller
Verteller
Admin

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 20:14
Half tien. Een uur moet voldoende zijn.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 21:12
Dan laat ik http://www.random.org/integer-sets/?sets=1&num=2&min=1&max=3&seqnos=on&commas=on&sort=on&order=index&format=html&rnd=new]kosmische ruis zijn werking maar doen:
Duco: 1
Andromeda: 2
Totem: 3

Duco en Totem mogen vandaag niet stemmen aldus de kosmische ruis.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 23:21
Ik wil graag bij iemand de biecht afnemen, maar ik wil eerst een toezegging van Andromeda dat ik dan mijn gave weer terugkrijg...
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

ma 28 maa 2011, 23:46
Dat ik vandaag niet mag stemmen begrijp ik helemaal (en eigenlijk scheelt dat ook. Morgenavond twee enorme(=understatement) deadlines op mijn (out of character) werk...)

ik was 'gisteren' nogal erg druk met het onverwacht voorbereiden van een lezing over het scheren nadat ik hiervan een verzoek had ontvangen van de jaarlijkse Wakkerlandse kappers en barbiers conferentie. (OC: ik was langer dan verwacht nodig op het werk...) Waarbij ik Aran's wijsheid volgde over het niet uitbrengen van een blanco stem. Enkele van de latere discussiepunten heb ik dus niet kunnen lezen...

Het stemmen op boer Frits, niets persoonlijks, dat vooropgesteld, had ik gedaan met in mijn achterhoofd de gedachte dat het kippenhok vast normaal gesproken op slot werd gedaan, en dat een ander dus niet zomaar bij Henriette en de andere kippen kon komen. Daaruit trok ik dus de verkeerde conclusie dat hij wellicht zelf zijn lieve kip in een hysterische bui wat aangedaan had. Helemaal nu de boer Frits niet meer is voel ik mijn bezwaard om deze gedachtegang uit te leggen. En wellicht had boer Frits juist die nacht het kippenhok niet op slot gedaan of wist een ander waar het sleuteltje hing...

Natuurlijk beweer ik onschuldig te zijn, en wanneer AJ mij zal vragen bij hem in de kathedraal te komen zal ik mijn ware zelf aan hem opbiechten.

AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 08:58
Ach. Zo erg is het ook weer niet. Je had net als ik geen idee wie de weerwolven zijn. Frits heeft tenslotte de vorige ronde de kluit belazerd (net als David) dus hij heeft het er ook wel een beetje naar gemaakt.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 09:29
Nu hebben we nog steeds niks van Duco en Andromeda gehoord over hun reden voor het stemmen op Frits, en Duco heeft nog steeds niemand een huis gegeven. Tenzij iemand betere informatie heeft, denk ik dat we toch voor één van de Frits-stemmers moeten gaan.
Op dit moment ben ik zelf voor het stemmen op Andromeda, maar dat is redelijk random
Andromeda
Andromeda
Zwerver
Zwerver

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 12:06
Ik schenk bij deze AJ zijn gave terug
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 12:40
Ik, als burgemeester, denk ook dat jullie er verstandig aan doen om te stemmen op degene die de vorige dag de onschuldige Frits hebben doodgestemd. Waarom is Duco zo stil deze ronde?
Carianne
Carianne
Boer
Boer

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 14:00
Ik vertrouw Duco en Totem eerlijk gezegd wel!
Van Andromeda kan ik niet zoveel zeggen. Maar ik heb met Duco over gehad op wie we moesten stemmen en in de eerste ronde is het erg moeilijk om iemand te beschuldigen.
Frits heeft de vorige ronde nogal wat mensen belazerd dus was het niet zo gek om voor hem te kiezen omdat we (zelfs ik) hem moeilijk weer konden vertrouwen.
Ik ga denk ik op Andromeda stemmen.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 15:17
Misschien kan AJ eerst Andromeda bekijken? Zij heeft al toegezegd dat AJ daarna zijn beroep zal terugkrijgen.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 15:42
Hmm, lastige keuze, als Duco wordt gedood dan kunnen de misschien wel onschuldige zwervers geen huis krijgen, dus ik denk dat ik Duco deze ronde passeer.
Dan nog Andromeda of Totem..
Het wordt denk ik maar een random keuze tussen deze 2 en hopelijk stem ik goed.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 16:28
Ik heb de biecht bij iemand afgenomen bij een van degenen die op Frits heeft gestemd... Ik hoop dat ik mijn gave dan terugkrijg..
Verteller
Verteller
Admin

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 18:59
AJ heeft de biecht afgenomen bij Duco. De deadline is een dag verplaatst. Het is mogelijk, je stem terug te trekken en een nieuwe stem uit te brengen (zonder bericht reken ik de oude stem gewoon mee).
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 19:06
En, AJ, wat is het oordeel?
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 19:07
En ik kan jullie bij deze mededelen dat Duco, ondanks zijn stem op Frits, onschuldig is.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 19:08
Ah ok, nu maar hopen dat Andromeda je de biechtkracht teruggeeft
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 19:17
ja, inderdaad, maar ik heb er goed vertrouwen in.
Carianne
Carianne
Boer
Boer

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 19:41
Ik vertrouwde Duco toch al...
Ik ga nog steeds op Andromeda stemmen denk ik...
Verteller
Verteller
Admin

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 19:44
Andromeda heeft AJ zijn kracht teruggegeven,
en AJ heeft de biecht afgenomen bij Andromeda.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 19:50
Als Andromeda onschuldig blijkt, is het in haar eigen belang geweest.
Als Andromeda onschuldig is, ga ik nu voor Totem, vooral omdat we niet echt verdere aanwijzingen hebben.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 20:53
En Andromeda is inderdaad onschuldig.
Maar dan vraag ik me toch af of de weerwolven niet gewoon expres allemaal niet gestemd hebben.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 20:56
Ik vind het wel apart dat ze allebei geen wolven zijn.
Misschien was het dan toch toeval dat ze alledrie op Frits stemden?
Ik ga denk ik nu voor Totem, omdat we nog niet zoveel meer weten.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 21:02
Hoewel AJ natuurlijk wel gelijk kan hebben in dat de wolven voor het gemak niet hebben gestemd.
Maar bij de niet-stemmers zitten sowieso ook mensen die blanco wilden stemmen omdat ze het niet wisten.
Wat dat betreft ben ik het er wel mee eens dat niet stemmen in het vervolg als desinteresse wordt aangerekend.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 21:15
Ik denk nu dat er een grote kans is dat het gewoon toeval is, dat juist zij op Frits hebben gestemd, aangezien 2 van de drie onschuldig zijn, Frits had namelijk vorige ronde het spel vrij goed gespeeld en misschien roept dat bij sommige mensen nog steeds wantrouwen op, waardoor zij dachten dat Frits weer de weerwolf zou zijn.
Maar goed, het is maar een vermoeden.
En Arno, ik ga met je mee met het stemmen op Totem, we weten nog te weinig, maar hopelijk is dit een goede gok!
Carianne
Carianne
Boer
Boer

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 21:43
Nee, ik verdenk Totem echt niet. Ik heb tijdens wandelen al discussies gehad over op wie we moesten stemmen en ik weet bijna zeker dat Totem geen wolf is! (Ikzelf ben stemmen vergeten door koorrepetitie..)

Het was dus volgens mij echt toeval dat ze alledrie op Frits hebben gestemd.
Nu weet ik echt niet meer op wie ik moet stemmen.

Welke mensen hebben het minst gepost?
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

di 29 maa 2011, 22:02
Uhm ik :oops: schaam me diep!
Maar beloof vanaf nu braaf mee te discussieren.

Frits is blijkbaar random gestorven, en David... ook? Zijn er verder totaal geen aanwijzingen?
Carianne
Carianne
Boer
Boer

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 14:33
Ik weet verder geen aanwijzingen, behalve dat het me nu uiterst slecht lijkt om op Totem te stemmen...

Wat weten we van Wouter? Hij liet Duco en Totem niet stemmen terwijl Duco onschuldig is en ik Totem onschuldig acht. Jaja, kosmische ruis... tzal wel...
En Victor?? Hij is best stil vinden jullie niet?
Civ
Civ
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 14:40
hebben we niet al moeten stemmen dan? @ Car, ik ben altijd stil, dat weet je toch Wink
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 14:57
Carianne, Wouter heeft voordat Arjo de biecht had afgenomen bij Duco al Duco zijn stemrecht afgenomen. Het kan gewoon dom toeval zijn.
En waarom is het slecht om op Totem te stemmen?
Carianne
Carianne
Boer
Boer

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 15:25
Ik heb dikke discussie met haar gehad op wie we moesten stemmen, en daaruit kon ik wel opmaken dat ze geen wolf is! Geloof mij nou maar, anders zijn we nóg een burger kwijt :S
Echt jammer dat de biecht niet bij Lianne is afgenomen :S

En Victor? Ik weet het echt niet. Maar ik vind niet dat we, aangezien we niets weten, dan maar op Totem moeten stemmen. Dan beter op iemand die meer kans maakt om een wolf te zijn.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 15:29
Ik verander mijn stem niet. Ik ben wel benieuwd wat er uitkomt als Lianne sterft, zeker omdat Carianne haar zo fel verdedigt.
Misschien medewolf en/of geliefden?
Dat ze logische dingen zegt in een discussie over op wie te stemmen is een onzin-argument. Dat was ook de reden waarom ongeveer iedereen Frits en David volgde in de vorige ronde. Iedereen volgde ze omdat ze logische argumenten hadden, maar uiteindelijk gingen ze er zelf met de winst vandoor.
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 17:20
Dan maar stemmen op Totem, bij gebrek aan andere verdenkingen en aanwijzingen Sad Hopelijk doen we daar goed aan en hebben we dan vast 1 weerwolfje verbrand Very Happy
Civ
Civ
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 19:23
Ik stem random, ik wil geen dood desinteresses.
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 19:39
Dood desinteresses?
Carianne
Carianne
Boer
Boer

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 19:49
Jongens, geloof mij nou. Het is niet verstandig om op Lianne te stemmen...
Laten we dan stemmen op Victor. Handig dat hij random stemt. Is ie weer niet verdacht en Lianne gaat sowieso dood (zijn genoeg mensen die op haar stemmen...)

Ik weet dus niet of Victor verdacht is, maar ik ga er iig van uit dat Lianne onschuldig is!
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 20:55
Ik mag niet stemmen, maar ik vertrouw Totem en Aran the Angel (en alles wat hij zegt).
Ik mag zelf niet stemmen, dus ik zie Wouter automatisch als vijand, en ik wil iedereen ook aansporen op hem te stemmen. Ook weet ik natuurlijk dat ik zelf onschuldig ben Smile
avatar
Totem
Zwerver
Zwerver

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 21:13
Okay jongens, ik heb sinds dinsdagochtend half 8 amper slaap meer gehad. (misschien 3 kwartier op een bank toen ik vanmiddag echt instortte...) ik ben dus eventjes niet zo heel scherp, maar over 2/3 dagen ben ik weer volop op t forum.

Maar zoals ik aangaf had ik het niet erg gevonden als de biecht bij mij werd afgenomen. Graag zelfs! Dat zou wel dé manier zijn om mijn onschuld te bewijzen. Als jullie op mij stemmen kan ik jullie verzekeren dat dat wel de manier is om nog meer onschuldigen te doden, en dat terwijl we juist de wolven moeten vinden. Dat is iets waarin jullie mij zullen moeten vertrouwen. En ook kunnen vertrouwen, vind ik.

(en voor wie vind dat ik fel reageer op de beschuldigingen; niemand ziet het vooruitzicht op de brandstapel graag. Helemaal niet wanneer je moe bent en hyperactief bent van de cafeïne en suiker)
Carianne
Carianne
Boer
Boer

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 21:15
Aangezien ook ik het even niet meer weet, stem ik op Wouter.

Ik vraag iedereen met mij mee te gaan! Ik weet niet (helemaal niet) zeker dat Wouter een weerwolf is, maar het lijkt mij op dit moment een reële kans!

Please, neem een goede beslissing allemaal!
Civ
Civ
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 22:08
Iedereen is vrij om te kiezen. Ik stem Arjo, dat vind ik een even grote kans.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 22:12
Waarom zou ik een weerwolf zijn, enkel omdat mijn rol mensen verbied te stemmen.
En over Duco, Andromeda en Totem niet laten stemmen, als we Arjo mogen geloven, zijn Duco en Andromeda beide onschuldig, terwijl iedereen zei dat zij waarschijnlijk weerwolf zijn toen ik moest beslissen.
Maar ik heb naar jullie geluisterd, en Andromeda, die onschuldig is, mag stemmen, en Totem, die misschien schuldig is, mag niet stemmen.
Dus ik denk dat ik met deze informatie de beste keuze heb gemaakt.
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

wo 30 maa 2011, 22:21
Dik pleidooi van Totem. Ik denk nu wel dat ze onschuldig is eigenlijk.
Gek dat Civ op Arjo stemt, terwijl Arjo er juist voor zorgde dat Duco en Andromeda onschuldig bleken.
Duco en Aran trekken wel erg naar elkaar toe. Geliefden?
Tram Anh lijkt een en al onschuldigheid, net als Carianne, en Wouter lijkt me ook niet echt schuldig..
Daarom maar op Civ stemmen? Sorry Civ Sad
Gesponsorde inhoud

De tweede dag Empty Re: De tweede dag

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum