Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


De tweede dag

+9
Andromeda
Totem
AJ
Fitzwilliam Darcy
Civ
Verteller
Miki Breyll
Tram Anh
Aran The Angel
13 plaatsers
Ga naar beneden
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

vr 01 apr 2011, 15:32
Oké de stemming is dus ongeldig en moet worden overgedaan. Persoonlijk vind ik dat Miki wel erg weinig van zich laat horen. De weerwolven lachen nu natuurlijk in hun vuistje, want de burgers lijken elkaar gewoon uit te moorden. Als er nu geen weerwolf wordt doodgestemd kunnen we het als burgers wel vergeten denk ik. Dus ik denk dat we er allemaal goed over na moeten denken. @verteller, ik neem mijn woorden terug dat ik het spel wil staken, maar ik wil wel dat er nu verbetering komt. Want anders wordt het voor ons saai. En moeten de doden een eeuwigheid wachten voordat er eindelijk weer een spel komt.
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

vr 01 apr 2011, 15:44
Maar waar zitten die weerwolven nou? Als we AJ geloven zijn Duco en Andromeda onschuldig. Ik geloof wel dat hij de waarheid daarin spreekt. Zonder verdere informatie denk ik dat we nu het beste voor Wouter kunnen gaan, vanwege zijn rol. Die wordt namelijk wel heel gevaarlijk naar het einde van het spel toe.
Edit: Als burger zou hij ook een aanwinst kunnen zijn, maar het wordt wel riskant.
Edit 2: Als iemand andere suggesties of ideeen heeft hoor ik die graag, zoals AJ die Miki verdenkt.
@ AJ: vorige ronde stemde je op Rozemarijn. Is daar nog een reden voor?
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

vr 01 apr 2011, 15:49
misschien kunnen we ook kijken naar wolven die er graag gebruik van maken dat anderen een onschuldig burger willen vermoorden en mee gaan stemmen.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

vr 01 apr 2011, 18:46
Jazeker had ik een reden om op rozemarijn te stemmen. Ze had zich namelijk wel erg afzijdig gehouden bij de discussie. Een burgemeester hoort dat toch eigenlijk niet te doen tenzij die wil dat alles vaag blijft, zoals een weerwolf..
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

za 02 apr 2011, 11:33
Ja dat klopt Razz Gelukkig was ik vanaf donderdag weer in de gelegenheid om actief mee te discussiëren.
Nu AJ op mij heeft gestemd, is er beetje een wederzijds wantrouwen ontstaan, zoals je begrijpt..
Verder zou ik graag meer horen van Andromeda en Duco, omdat ik me nu niet echt een beeld kan vormen van wat zij zouden zijn..
Aran The Angel
Aran The Angel
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

za 02 apr 2011, 12:24
Ik heb zo het idee dat óf Rozemarijn, óf AJ een wolf is. Wie weet ik nog niet zo. Daarom ga ik nu voor een minder actieve speler: Miki Breyll
Petrucci
Petrucci
Dorpsgek
Dorpsgek

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

za 02 apr 2011, 12:38
Als je zou moeten stemmen op een van ons beiden, kan ik je verzekeren dat het beter is om op AJ te stemmen. Hij hoeft niet per se onschuldig te zijn, omdat hij de biecht had afgenomen bij Duco en Andromeda. Als hij dat niet zou hebben gedaan, nee dan pas zou hij sowieso verdacht worden. Verder heb ik niet echt argumenten om op hem te stemmen, maar het is gewoon gek dat er op mij is gestemd, daarom stem ik vandaag op AJ.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

za 02 apr 2011, 13:55
Ik ga de komende dagen minder op het forum komen,de moeiijkere toetsen komen deze week,vind het wel opvallend dat er al heel veel burgers gestorven zijn en geen enkele weerwolf. Ik hoor zelf heel erg weimig van miki en duco,ben erg benieuwd naar wat ze zouden zijn, misschien wolfjes, die zo min mogelijk willen opvallen? maar aan de andere kant de duco is onschuldig volgens aj ._.lijkt me misschien slim om deze ronde voor miki te gaan.. als ze een ww is dan is dat perfect Very Happy En als dat niet zo is hebben wij een groot probleem...
Kan aj niet nog een keer biecht afnemen?
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

za 02 apr 2011, 14:05
Nee want de kwakzalver is haar gave al kwijt. Ik denk dat ik het met arno eens ben. Miki breyll laat erg weinig van zich horen... Daarnaast moet ik toch even kwijt dat Petrarca en miki zich de eerste ronde van stemming hebben onthouden. Volgen mij kan het niet anders dan dat er weerwolven zijn die bewust niet gestemd hebben om zo minder verdacht te lijken. Wouter en TA die konden niet stemmen.
Miki Breyll
Miki Breyll
Zwerver
Zwerver

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

za 02 apr 2011, 15:58
Hoi allemaal, het spijt me dat ik bijna niks van me laat horen, maar ik heb het erg druk op het moment (met toetsweek, boeken lezen en werk etc.) dus ik heb er gewoon niet zoveel tijd voor... ik zal proberen wat vaker op het forum te komen, maar verwacht er niet teveel van lol. Ik heb al gestemd voor vanavond, want ik moet vanavond werken. En AJ het klopt dat ik niet had gestemd bij de eerste ronde, maar ik had echt toch nog geen idee op wie ik anders moest stemmen. Het lijkt me altijd een beetje zonde dat je er in de eerste ronde willekeurig eruit word geschopt, maar met een spel is dat ook eigenlijk niet anders..
Gesponsorde inhoud

De tweede dag - Pagina 3 Empty Re: De tweede dag

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum