Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Jip zijn gedachtes tijdens het spel

+5
Meracy
Verteller
Fitzwilliam Darcy
SilentScreamer (Jip)
Maartje Trompetter
9 plaatsers
Ga naar beneden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 28 maa 2014, 01:23
STELLETJE EIKELS! IK BEN DOOD!

Nu heb ik weinig zin om de komende weken alles bij te houden, maar ik zie wel hoe het loopt.

Desalniettemin geef ik de wolven wel gelijk, het was de beste optie mij te doden. Wel heeft dit als neveneffect dat ik de volgende keer geen burgemeester wil zijn, dit werkt te snel in je nadeel. Random.org zal deze keuze dan moeten maken. Het is nu gewoon een offer...

Ik vind dat de wolven al erg ver waren met hun gedachten en geef ze een hoge winkans. De geliefden kunnen voordeel hebben beide wolf te zijn. Het is obvious dat de witte weerwolf nu totaal geen zin heeft en georgette meteen normale weerwolf wordt en moet proberen thomas buiten schot te houden... 

Ik heb expres 2 zwervers gekozen omdat ik wou dat de geliefden niet te machtig zou worden. Ik koos expres een erg analytisch iemand en een minder ervaren iemand, om zo de kans op doodslag te versnellen. Achteraf hebben de geliefden aardig geluk gehad, ze moeten gewoon niet verdacht worden in het dorp. Dus niemand verdedigen etc. 

Burgers succes, ik hoop echt dat jullie deze sterke clan aankunnen!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 28 maa 2014, 01:44
Wel eenzaam hier in de hemel, wellicht dat God (verteller) nog meeleest, maar verder is het wel saai om geen respons te krijgen xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 30 maa 2014, 17:15
Het lijkt erop alsof de burgers met gemak in het valletje van thomas vallen...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 31 maa 2014, 18:22
Het is opvalland dat geen enkele wolf of geliefde een verdenking krijgt. De wolven spelen de eerste ronde goed uit!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 31 maa 2014, 22:15
Overtuigende smeekbede van Maartje:


Tram Anh wil je me alsjeblieft laten leven. Ik ben onschuldig
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 31 maa 2014, 22:15
Ik denk dat de kans ernstig groot is dat ze het gaat redden
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 01:18
Wauw jip.  Je hebt gewoon alles opgeschreven. Wat goed
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 01:19
Het verbaast me niets dat Maureen ziener is. Maar ze heeft me wel in een lastig pakket gebracht. Maar het is wel aardig.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 01:20
Sowieso, dat maakt het interessant om beeld te vormen voor anderen hoe fanatiek ik ben in dood zijn. Ik wil heel graag winnen, alhoewel dit rondje het me een beetje aan mn reet zal roesten omdat ik praktisch geen invloed heb gehad...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 01:21
Maureen word nu per definitie gesloopt door de wolven. De ziener uitschakelen is verstandig, en ze hebben nu zeker door dat maureen ziener is. De genezer doet er goed aan om haar te genezen, of de heks om haar te redden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 01:31
Het is wel voordelig dat arjo nu een afkeer heeft tegen thomas, dat kan ervoor zorgen dat thomas de ravenbrief krijgt. Dat kan in het voordeel van de burgers werken
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 11:50
Ja klopt.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 18:28
Thomas heeft dezelfde gedachte, maar is daarom van plan niet maureen te vermoorden, dat is slim
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 21:26
Ja. Met hem zal ik in vervolg rekening moeten houden.  Hij is geraffineerd.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 21:29
Nouja, door thomas heb je vorig spel kunnen winnen. De laatste slag heb jij heel goed bedacht! Thomas is naar mijn mening de slimste speler in het spel. 

Ik hoop ook echt dat ik het spel voor mijn verjaardag krijg, hij moet bij mij in de kast!

Verder denk ik dat ze een slimme keuze maken victor te doden, alhoewel t ze wss niet zal lukken omdat het een slet is...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 01 apr 2014, 23:02
Alles lijkt er naar te wijzen dat ze Victor willen doden. Ik hoop dat hij deze keer zijn deadline niet mist zodat hij safe is (volgens mij is die dat sowieso omdat anders random.org bepaald waar die slaapt). Op die manier zullen de wolven geen idee meer hebben hoe dat kan (slet, genezer helpt of heks redt) dat er niemand dood is.

Op die manier is er al snel meer hoop voor de burgers. Ik hoop dat Thomas de biecht moet afnemen en dat iedereen Thomas dood. Op die manier zijn er twee wolven dood!
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 02 apr 2014, 17:14
Ja dat hoop ik ook. Dus eigenlijk is het helemaal zo slecht nog niet dat ze voor Victor kiezen. Er is nog hoop voor de burgers
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 02 apr 2014, 17:38
Ik raak met die andere namen soms wel kwijt wie nou wie is. Wie is Meracy nou bv?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 02 apr 2014, 18:03
Meracy is manon. Duco heeft de echte namen bij het spelverloop gevoegd in het vertellersforum Smile kan je alles nakijken. Het enige wat jullie aan mijn burgemeesterschap hebben gehad xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 02 apr 2014, 21:46
Fuck, de rest vertrouwd victor ook niet. Wel knap dat tram anh door heeft dat ze op victor gaan stemmen. Das knap. Dan kan ze de volgende keer maureen redden. Kans is groot dat de slet (victor) in het dorp gedood wordt.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 03 apr 2014, 00:40
Kans is heeeeeel klein dat frits iemand vergiftigd. Daar is nu het wachten op.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 03 apr 2014, 18:20
Hopelijk vergiftigd die thomas. Kans is klein, masr frits mag nog lang niet dood!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 03 apr 2014, 21:29
Ben benieuwd wat frits gedaan heeft, waarschijnlijk niets. Ik gok dat de wolven dan denken dat victor de heks is Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 03 apr 2014, 22:29
Dood zijn is saai!!!
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 04 apr 2014, 23:38
Sorry.  Heb het druk gehad
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 04 apr 2014, 23:40
En Ja ik denk ook dat de weerwolven denken dat Victor de heks is.
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 04 apr 2014, 23:40
En bedankt voor de tip van de namen
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

za 05 apr 2014, 14:56
Ik begrijp niet waarom arjo zo onder vuur ligt. Daarnaast begrijp ik niet waarom hij voor de biecht pleit. Hij kan toch ook zijn rol uitleggen met zijn tactiek? Of is dit te simpel gedacht?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

za 05 apr 2014, 14:56
In ieder geval zou maureen nu arjo moeten beschermen! Zij is de enige die weet dat arjo onschuldig is Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

za 05 apr 2014, 17:30
Lijkt de goede kant op te gaan, redenatie van wouter begint scheef te lopen
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 06 apr 2014, 11:27
Arjo lijkt het verknald te hebben, de wolven beginnen veel kans te krijgen. Voor de biecht bij wouter heeft hij een beetje draagvlak, maar weinig kans. De biechtvader heeft als enige echt invloed, en als slet heeft die een hele sterke positie door alle haat naar zich te krijgen zonder dood te gaan, tenzij die overdag gedood wordt... Als victor slim is neemt die de biecht bij wouter, want als die bij arjo de biecht afneemt en zegt dat die onschuldig is, vertrouwt niemand victor meer...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 06 apr 2014, 19:27
Het lijkt erop dat frits arjo en arno zich richting wouter richten. Arjo mag daarvoor niet stemmen. ook maureen en wouter mogen niet stemmen. Dus 6 stemmers, waarvan 2 op wouter. De kans is klein dat thomas ook op wouter stemt, alhoewel die wel deed alsof die die niet vertrouwd. Tram anh is tegen arjo. Manon georgette cindy en victor hebben geen mening gegeven. Manon en georgette zullen wel op arjo stemmen, dus cindy en victor zijn dan bepalend voor de stemming. De biecht afnemen zal dus een wereld van verschil geven. Ik ben retebenieuwd of victor zich nog met het spel gaat bemoeien, ik vind hem erg afwezig helaas Sad
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 06 apr 2014, 19:55
Dus, 1 voor arjo, 2 voor wouter. Bij gelijk aantal gaat niemand dood, wat ideaal is voor de wolven. Om dat te behalen zullen alle wolven wel kleur moeten bekennen. Tenzij cindy en victor de fout ingaan door arjo te wantrouwen... Ik vergat trouwens dat victor Ook 2 stemmen tegen heeft. Ik weet zeker dat arjo baalt dat die niet wouter heeft gekozen Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 06 apr 2014, 22:19
WOOHOO, Victor neemt de biecht af bij Wouter. Dat betekent dat Victor sowieso ook voor Wouter gaat. Dat is 3 voor Wouter. De kans is groot dat de rest dan meegaat op Wouter Smile Daarna gaat die de biecht afnemen op Arjo. Dat kan alleen maar voor Arjo gaat pleitten. Ben wel benieuwd wie vervolgens door de Wolven opgegeten gaat worden Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 06 apr 2014, 22:20
Het mooiste is. Als Wouter doodgestemd wordt en het blijkt dat die een wolf is gaat vertrouwd iedereen Victor. Victor wordt hiermee vrijgepleit en zullen de wolven alsnog proberen hem te doden. Dat zal wederom mislukken, en weten ze de volgende dag dat Arjo te vertrouwen is. Dan wordt het heel lastig voor zowel de wolven als geliefden als fluitspeler Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 06 apr 2014, 22:38
Thomas doet een verdomd slimme zet door te zeggen dat Wouter eerst dood moet voor Arjo. Ten eerst zodat hij niet van wolverij verdacht wordt, maar op die manier toch de kracht van Wouter zo snel mogelijk op te strijken. Wouter zou op korte termijn toch doodgaan en nu kan Thomas snel de kracht van juf Wouter redden. Die vervolgens aan Georgette of Manon schenken en zo mensen kleineren Smile Wat speelt die man het spel toch verdomd goed Very Happy
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 07 apr 2014, 00:27
Ik zit wel te denken: Als de wolven samenspannen, kunnen ze met gemak Victor doodmaken. 2 wolven hoeven dit maar te doen om 2 tegen victor te stemmen. Het enige nadeel is dat ze de volgende rondes natgaan. Vooral voor de geliefden is dit risicovol. Daarom denk ik dat Thomas ook gewoon op Wouter stemt en Wouter te gebruiken als offer voor zijn eigen onschuld. 

Ik baal wel een beetje dat inactiviteit in het spel parten speelt. Victor is weinig actief, alleen wel voldoende om zijn rol en beroep goed uit te voeren. Cindy en Georgette doen helemaal niet mee aan de discussie, waardoor ze buiten schot blijven. In het forum is het zonde dat mensen die niks zeggen ook geen aanleiding tot verdenken hebben. De actieve spelers vechten elkaar snel de pan uit waardoor het einde van het spel (het beslissende deel) doods wordt in het dorp Sad
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 07 apr 2014, 19:15
De hele dag is er gewoon niks te doen geweest Sad
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 07 apr 2014, 19:27
Mja ligt ook wel aan t feit dat victor moet wachten op duco...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 07 apr 2014, 21:31
Ik begrijp niet waarom manon nu zo pleit voor niet meteen de biecht van arjo afnemen. Ik snap dat ze wil laten merken dat ze onschuldig is maar volgens mij hoeft ze geen ontwijkend gedrag te vertonen. Er is nog geen aanleiding voor.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 07 apr 2014, 21:38
Ik vat ook niet waarom victor zijn post zo vormgeeft. Als slet hoeft de genezer hem niet eens te genezen. Daarnaast geeft die met stem op wouter niet weer dat die een wolf is, dat geeft aan dat victor ook niet te vertrouwen is, terwijl die dat wel is... Gok dat het hem de kop kost...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 07 apr 2014, 21:44
Gelukkig is er wel draagvlak om wouter te doden nu
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 07 apr 2014, 21:56
De discussie veranderd waardoor de wolven alle kans hebben te draaien en met goede redenen arjo of victor dood te stemmen
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 07 apr 2014, 23:14
3 stemmen voor wouter: arno frits en victor
2 stemmen voor victor: raaf


Voorlopig nog geen wantrouwen naar victor, ik ben benieuwd Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 14:39
wooohoo, eindelijk aandacht voor cindy en georgette, 2 toch wel essentiële rollen!!!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 15:51
3 voor wouter en 3 voor victor nu. Tram anh en thomas gaan nu veel duidelijk maken. Ik denk dat de wolven ook op civ gaan stemmen, excl thomas. Dan is de winst van het spel afhankelijk van tram anh, of die civ verdedigd. Ik denk dat het genezen van civ aangeeft vertrouwen in hem te hebben
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 16:40
Wauw Jip.  Je bent druk bezig geweest.  Moet je zeggen dat ik het niet zo gevolgd heb.  Maar na jou berichten te hebben gelezen ben ik weer helemaal up to date.  Best makkelijk.
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 16:43
Dus jij denkt dat tram ahn op wouter gaat stemmen?  Ik hoop het wel. Dan gaat het voor de burgers de goede kant op.
Maartje Trompetter
Maartje Trompetter
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 16:45
Ik ben wel benieuwd wat georgette gaat doen als witte weerwolf later in het spel. Leuke combinatie trouwens een witte weerwolf en een weerwolf als geliefd stelletje.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 16:50
hahahahaha, mooi bijverschijnsel idd!

Ik hoop dat we snel Wouter mogen verwelkomen in de hemel/hel!

Wouter probeert nog mensen te bewerken:

Overzicht op dit moment

Victor: Raaf x2
Wouter: Arno, Frits en Victor

Nog bekendmaken op wie ze stemmen: Thomas, Georgette, Cindy, Tram Anh, Manon

Niet mogelijk tot stemmen: Maureen Arjo en Wouter

Conclusie: De Wolven hebben de macht om Victor te doden omdat zij samen tot 5 stemmen kunnen komen. De Fluitspeler (Cindy) heeft belang dat betoverde Wouter in leven blijft, van haar mag Victor dus wel dood. Tram Anh weet ik niet, enige wat ik weet is dat ze op Arjo wil stemmen.

De wolven hebben dus in principe genoeg macht om tot 5 stemmen te komen. Als cindy en tram anh op wouter stemmen gaat er niemand dood, maar gaan wel alle wolven nat en kunnen ze zorgvuldig doodgestemd worden. 

Ik ben benieuwd naar de stemming. Tram anh zal vervolgens eventueel wouter kunnen vergeven, maar dit zou een heel domme keuze zijn. Victor vergeven is geen domme keuze uiteraard. Als er niemand dood gaat schat ik de winkans voor de burgers ook niet hoog in...
Gesponsorde inhoud

Jip zijn gedachtes tijdens het spel Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum