Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dag 3

+5
Fitzwilliam Darcy
SilentScreamer (Jip)
Frits
Arkaios
AJ
9 plaatsers
Ga naar beneden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 20:42
Als duco en frits ook zeggen op bart te gaan stemmen, dan kan bart eventueel zijn rol bekend maken om te verieiereren dat hij onschuldig is...
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 20:48
Jip is volgens mij even vergeten dat ik dankzij de schoolmeester niet mag stemmen. Wouter heeft nog niet verklaard dat hij op Victor zal stemmen. 
Als ik het goed begrijp zitten Maureen en Jip in kamp Victor (die dus op Bart stemmen). Wouter, Frits en Duco moeten nog besluiten op wie ze stemmen..
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 20:54
ik heb mijn keuze nog niet gemaakt AJ......
mannen .......
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 20:58
Ach, we hebben nog een uur bedenktijd.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 21:01
Ik weet niet of t handig is hoor, maar als iedereen nu online komt en bart claimt een belangrijke burgerrol en niemand claimt die, dan kan het zijn dat ik toch victor ga stemmen. Anders blijf ik bij mijn besluit.

Ik was idd vergeten dat arjo niet mag stemmen...
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 21:01
precies, ben jij er al uit Fitzwilliam??
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 21:10
Tja Maureen, je bent de enige overgebleven vrouw in dit dorp. Ik hoorde je zeggen dat je Victor vertrouwt, dus dan neem ik dan aan dat je niet op hem gaat stemmen (tenzij je zelf niet zo onschuldig bent uiteraard).

Jip creëert een nogal perverse prikkel bij Bart. Namelijk: zeg dat je de heks bent, dan stem ik je niet dood (vrijvertaald)... Goh, wat zou Bart dan toch gaan doen. Zelf als hij een burger is, is het slim om daarover te liegen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 21:12
Ik denk dat doodstemmen van de heks erger is Wink maar dan moet wel een 2e heks opstaan. Als de heks dan vannacht zijn drankjes opmaakt is er niks aan de hand...
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 21:24
Nee, ik ben er nog niet uit, maar het regent wel lekker hard, dus misschien dat dat helpt met kiezen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 21:53
Er komt geen discussie meer. Ik ga nu stemmen.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 21:55
Ik ook maar eens.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 21:59
Na lang dubben ben ik toch voor Victor gegaan. Dit heeft als reden dat er naar mijn idee meer informatie vrijkomt als Victor sterft dan wanneer Bart sterft.
Of dit de verstandigste keuze is weet ik niet, maar ik moest een keuze maken, tenzij ik blanco mag stemmen Razz.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 22:03
SPANNEND!!!!

wie er ook doodgaat, je kunt mij om vergiffenis smeken. Je moet wel goede argumenten aandragen en verklaren dat ik de charmantste kasteelheer ooit ben XD


Laatst aangepast door AJ op wo 04 jun 2014, 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 22:07
Sinds wanneer ben jij een kasteel?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 22:08
Kastelen de shit
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 22:13
haha, ik heb het maar even aangepast ik twijfelde tussen -heer of -bezitter. Ik houd het maar op dat eerste want van Tram Anh (vorige spel) win ik het toch niet..
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 22:17
Mits er geen uitstel van stemmen komt ben ik voor Arkaios gegaan. Dit komt simpelweg omdat ik AJ zoals ik al eerder heb gezegd niet meer vertrouw sinds zijn opmerkingen van de vorige dag.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 22:25
Oke bart is dood. Ben benieuwd naar zn smeekbede
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 22:59
Dooie boel ineens...
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 23:02
Ok Arjo, dit is je kans om het spel te redden. Als ik nu ter dood gebracht wordt hoeft Victor nog maar 2 mensen te betoveren, dan wint ie dus het spel tenzij de heks haar drankje gebruikt om hem te vermoorden, want ik denk niet dat de wolven zich dit kunnen veroorloven. zonder dat drankje kan het nog erg lastig worden. mocht Victor echter toch gewoon een burger zijn en ben je idd een wolf, dan heb je nog meer reden om mij redden. Dan is namelijk Maureen of Frits fluitspeler, wordt Victor wss vermoordt en wint de fluitspeler door jou en Duco te betoveren. Dus wat je rol in het spel ook is, als je nog kans wil maken om te winnen wil je mij redden. Verder wou ik even opmerken dat ik nog nooit een spelletje weerwolven met een charmantere kasteelheer heb gespeeld; echt duidelijk dat de rol van adel je perfect staat. Very Happy
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 23:15
Ik heb even gescant en ik heb niet het idee dat er een goede reden genoemd om hem te laten leven. Het hele verhaal is alleen maar gebaseerd op dat hij geen fluitspeler of heks is. 

Slijmen kan die wel. Als die geen heks is kunnen we het best lijden om hem kwijt te raken...
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 23:30
Het is een beleefdheidsregel dat andere spelers zich er niet mee bemoeien Razz 

Bart geeft impliciet aan niet de heks te zijn. Dat zou dan Wouter of Duco moeten zijn. Dan moet Victor wel zo ongeveer de fluitspeler zijn (of Bart zelf natuurlijk). Als Bart de fluitspeler is en ik rest hem, krijg ik sowieso een dosis vergif de komende nacht dus in dat geval zou ik hem moeten redden. Als Bart niet de fluitspeler is dan heeft hij waarschijnlijk mogelijkheden om Victor een kopje kleiner te maken. Ook dan lijkt het mij beter om hem niet te redden.

Ik concludeer dat het in beide gevallen beter is om Bart te redden. Wel wil ik daaraan toevoegen dat ik dan van hem verwacht dat meehelpt om Victor uit de weg te ruimen
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

wo 04 jun 2014, 23:32
Oh? Ik dacht dat als het dorp open is dat iedereen zn zegje mag doen. Ik vind het heel interessant wat er nu gebeurd. Ik zal niets zeggen verder, dan kan het dorp dicht.
Gesponsorde inhoud

Dag 3 - Pagina 3 Empty Re: Dag 3

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum