Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dag 2

+6
Arkaios
Civ
AJ
bdzon
lidun
Lonneke
10 plaatsers
Ga naar beneden
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 2 - Pagina 3 Empty Re: Dag 2

vr 27 maa 2015, 21:21
Arkaios kent zijn eigen rol en wij kennen die niet. Ik kan dus niet beoordelen wat een handige keuze is. Als hij liever maurienttje doodstemt dan -snijdt dan begrijp ik dat. Ik zal dan in ieder geval op haar stemmen. Voor zover ik begrijp zullen 3 anderen dat zeker ook doen.

Als maurienttje inderdaad een wolf is, dan is iedereen die niet op haar heeft gestemd natuurlijk onmiddellijk verdacht. Daarenboven willen de wolven vast wel een potentiële witte weerwolf eruit stemmen.

Kortom: ik ga niet tegen de keuze van Arkaios protesteren.
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 2 - Pagina 3 Empty Re: Dag 2

vr 27 maa 2015, 23:02
Ik weet niet of het mes gebruiken hier nou echt de omschrijving "het risisco niet nemen"  verdient.
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 2 - Pagina 3 Empty Re: Dag 2

vr 27 maa 2015, 23:03
Btw ik ga dus sowieso nog even wachten zodat Maureen een kans krijgt zich te verdedigen.
avatar
Arkaios
Zwerver
Zwerver

Dag 2 - Pagina 3 Empty Re: Dag 2

za 28 maa 2015, 13:32
Ok ik heb wat onhandig nieuws. Ik heb vanavond een familiediner en ik stap daarvoor over niet al te lange tijd op de trein. Ik weet niet hoe laat ik terug ben en of ik voor de deadline tijd en internet heb om te weerwolven. Maureen heeft nog niet gereageerd maar ik vind het toch een te groot risico om nu meteen het mes op haar te gebruiken. Daarom zal ik het volgende doen:

Omdat Manon actief heeft meegedaan zal ik haar voorlopig maar vertrouwen en op Maureen stemmen. Als we met zijn allen op haar stemmen en ze is inderdaad een wolf dan zouden we met genoeg moeten zijn om haar gewoon dood te stemmen. Als blijkt dat Manon wolf was en heeft gelogen dan kan de heks vannacht hopelijk iemand redden en snij ik de volgende ochtend Manon de keel door. Dan zijn er als het goed is nog steeds genoeg burgers om te winnen, en hebben we een stuk meer informatie. Ik zou dan ook alle burgers willen verzoeken om ook op Maureen te stemmen, zodat de wolven geen meerderheid kunnen kapen.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 2 - Pagina 3 Empty Re: Dag 2

za 28 maa 2015, 13:35
Okee duidelijk. Ik heb op haar gestemd. Als maurienttje inderdaad een weerwolf mocht zijn, dan is dit voor de andere weerwolven overigens een schone kans om een mogelijke witte weerwolf eruit te werken, just saying.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Dag 2 - Pagina 3 Empty Re: Dag 2

za 28 maa 2015, 19:28
Oke, jammer, maar ik kan me ook voorstellen dat het een risico is. Ik zal ook op Maureen gaan stemmen, zoals hopelijk in ieder geval alle burgers zullen doen en dan zullen jullie zien dat ik de waarheid spreek Smile
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Dag 2 - Pagina 3 Empty Re: Dag 2

za 28 maa 2015, 19:45
Ik hoop trouwens ook dat de schout vannacht een goede beslissing maakt. Die moet de heks, de ziener en een eventuele witte weerwolf niet hinderen. Het beste zou zijn als die de fluitspeler aanwijst en anders de dorpsoudste.
Gesponsorde inhoud

Dag 2 - Pagina 3 Empty Re: Dag 2

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum