Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


derde stemronde

+7
Tram Anh
Meester Lupus W. Tungsten
Frits
Meracy
Georgette4
AJ
maurienttje
11 plaatsers
Ga naar beneden
Civ
Civ
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:26
Goede redenering. Ik zal Maureen doorlichten.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:27
Oké... dan wacht ik de uitkomst af
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:28
Ik denk niet dat het zin heeft om ook maar bij iemand de biecht af te nemen.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:28
AJ dat is nou is echt bullshit......
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:29
Civ ik wil het je zo ook wel vertellen wie ik ben, verspil die laatste kans niet. AJ je bent sowieso de fluitspeler.....
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:30
of het is Civ, natuurlijk. Ik denk dat ik wel kan veronderstellen dat mijn rol überhaupt gaan geheim meer is voor het dorp.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:33
nou biechtvader vertel maar is wat voor boeiends je van mij weet -.-"
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:35
of heb je liever dat ik het zelf zeg.......
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:36
Als je onschuldig bent, dan ben vast blij dat Victor dat voor iedereen wil bevestigen. En in dat geval vind ik jouw eerdere uitspraken ook zwaarwegend voor mijn stemkeuze. Het feit dat de biecht niet van harte gaat, geeft meestal aan dat die zinvol is.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:39
AJ het komt jou anders ook wel heel goed uit dat de laatste biechtkans verspeeld is niet???
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:40
Ik vind het heel dom dat we niet iemand anders gekozen hebben waar we nog zo weinig over wisten, zoals abubu, georgette4 of tram anh.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:41
Dan zal ik er nog maar een theorie tegen aan gooien, als Civ de fluitspeler is heb je hem nu wel de ideale dekmantel gegeven.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:44
maurienttje schreef:Dan zal ik er nog maar een theorie tegen aan gooien, als Civ de fluitspeler is heb je hem nu wel de ideale dekmantel gegeven.

In welk opzicht?
Civ
Civ
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:45
Okay, ik vertrouw Maureen met heel mijn hart nu. Alles wat zij zegt over weerwolven is waar! Red haar, houd haar in leven, weet ik veel wat, doe wat nodig! Ik ga verder op Georgette stemmen, omdat ik vermoed dat ze iets met de fluitspeler te maken heeft.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:46
Civ hoeft de waarheid niet tegen ons te zeggen, hij kan ook zeggen dat ik de fluitspeler ben.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:47
oja, dat was ook nog een optie dat civ gewoon de waarheid spreekt xD
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:48
Ik vind het heel raar dat AJ en Civ nu zó de biecht verspillen. Als er één persoon was van wie we zeker wisten dat ze te vertrouwen is, dan is het onze burgemeesteres wel. Over de rest weten we nauwelijks wat, maar nee hoor, we moeten zonodig dubbele informatie verzamelen. Zijn AJ en Civ soms geliefd? Is één van hen zélf de fluitspeler, die niet gepakt wilde worden?

Maar zelfs in dat geval zouden ze nog prima kunnen besluiten, bij Tram Anh, Abubu, of Georgette te kijken. Of Aran of Frits, of wie dan ook. Het móet dus haast wel dat één van beide een wolf is. En dat moet dan dus Civ zijn, want van AJ wisten we al dat hij geen wolf is. Misschien is AJ de fluitspeler en Civ de wolf? Ik weet het even niet meer ...
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:48
Volgens mij wordt het sowieso een lastig verhaal als Victor de fluitspeler is. Mijn theorie is allerminst waterdicht en dat zal ik nooit beweren. Echter, volgens mij leidt dit naar de fluitspeler of naar een weerwolf. De dreiging van de fluitspeler is iets minder omdat één betoverde speler sowieso dood is.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:50
Als fluitspeler zou je sowieso niet hoeven te liegen, maar het maakt mij niet meer uit.
Ik heb nu zóveel redenen waarom Civ de fluitspeler is. Het maakt me niet meer zoveel uit wat er hier gezegd wordt, ik heb mezelf al overtuigd.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:50
Civ schreef:Okay, ik vertrouw Maureen met heel mijn hart nu. Alles wat zij zegt over weerwolven is waar! Red haar, houd haar in leven, weet ik veel wat, doe wat nodig! Ik ga verder op Georgette stemmen, omdat ik vermoed dat ze iets met de fluitspeler te maken heeft.

Ja hoor. Als je toch vermoedt dat Georgette iets met de fluitspeler te maken heeft (wat betekent dat überhaupt?), dan had je toch zeker bij háár de biecht afgenomen?
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:54
Lupus Wolfram Tungsten schreef:
Civ schreef:Okay, ik vertrouw Maureen met heel mijn hart nu. Alles wat zij zegt over weerwolven is waar! Red haar, houd haar in leven, weet ik veel wat, doe wat nodig! Ik ga verder op Georgette stemmen, omdat ik vermoed dat ze iets met de fluitspeler te maken heeft.

Ja hoor. Als je toch vermoedt dat ze iets met de fluitspeler te maken heeft (wat betekent dat überhaupt?), dan had je toch zeker bij háár de biecht afgenomen?

Daarnaast viel het mij ook op dat hij telkens zei: het maakt me niet uit bij wie we de biecht afnemen, Tram Anh vond hij goed, maar deed het niet. En op het laatste moment vindt hij het ineens belangrijk bij wie de biecht afgenomen wordt en doet hij het meteen nadat AJ zijn redenering stuurt, die niet eens zeker wist of Maureen de fluitspeler was.
Civ
Civ
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:56
Ik ben geen fluitspeler XD But, oh well, ik heb mijn kracht nu al gebruikt, dus ik kan wel dood. Ik weet in ieder geval wie er nog meer betoverd is, naast mij (Surprised confession!), vandaar dat ik die naam net noemde.

Verder heb ik niet gelogen over Maureen. Zelfs al zou ik over haar liegen, dan ben ik de stemronde daarna toch dood! Maureen kan jij niet zeggen wie er in ieder geval te vertrouwen zijn (en dus geen weerwolf zijn)?

Dat ik Arjo zonet volgde, was omdat ik het gevoel had dat hij erover had nagedacht en Maureen veel info zou geven (ze heeft al eerder mensen beschuldigd). 

Verder vind ik het ook prima om op Arjo te stemmen, zodat jullie kunnen zien dat we niet geliefd zijn (sterker nog, niemand houdt van mij! Ik mag op iedereen stemmen).
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 21:57
Volgens mij heeft Maureen beweerd dat de raaf vannacht goed gekozen heeft eerder deze dag. Ik beschouw dit nu als onomstotelijk waar, dus ik zal met de raaf mee stemmen.
Als Meracy de stemming niet overleeft dan kan Georgette geen huis meer krijgen en aldus immuniteit vwb de raaf en de schoolmeester behouden. Daar ben ik me van bewust, maar ik denk dat dat voor haar niet extreem nuttig noch lastig is. Ze kan ook geen ander beroep krijgen op die manier.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 22:00
Nog één ding trouwens: ik neem aan dat het niet de bedoeling is om te laten blijken wat je rol is en ook niet of je betoverd bent.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 22:03
Civ schreef:Ik ben geen fluitspeler XD But, oh well, ik heb mijn kracht nu al gebruikt, dus ik kan wel dood. Ik weet in ieder geval wie er nog meer betoverd is, naast mij (Surprised confession!), vandaar dat ik die naam net noemde.

Ik geloof dat ik je hier niet helemaal volg. Welke naam noemde je net? Je noemde twee namen; Maureen en Georgette. Als je weet dat Maureen betoverd was, dan wist je dus al vóór de biecht dat ze geen fluitspeler is (iets wat iedereen al kon bedenken trouwens), en had je bij haar geen biecht hoeven afnemen. Als je weet dat Georgette betoverd is, waarom zou je dan op haar stemmen?! Dat betekent juist dat je al weet dat ze geen fluitspeler is, dus dat slaat óók al nergens op ...
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 22:13
AJ schreef:Volgens mij heeft Maureen beweerd dat de raaf vannacht goed gekozen heeft eerder deze dag. Ik beschouw dit nu als onomstotelijk waar, dus ik zal met de raaf mee stemmen.
Als Meracy de stemming niet overleeft dan kan Georgette geen huis meer krijgen en aldus immuniteit vwb de raaf en de schoolmeester behouden. Daar ben ik me van bewust, maar ik denk dat dat voor haar niet extreem nuttig noch lastig is. Ze kan ook geen ander beroep krijgen op die manier.

Iedereen weet al dat het onomstotelijk waar is dat Meracy een weerwolf is. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Meracy zelf, dat weet iederéén. Haar hébben we dus al te pakken. En we kunnen dit natuurlijk direct verzilveren door op haar te stemmen, maar het idee was juist dat we eerst naar de fluitspeler zouden zoeken aangezien die momenteel het grootste gevaar vormt. Door nu al Meracy definitief te ontmaskeren winnen we niets wat we al hadden; we verliezen alleen wéér een dag t.o.v. de fluitspeler. Bovendien, zoals je al zegt, als we Meracy nog één dag in leven zouden houden konden we Georgette ook nog een huis laten bewonen.

Hoewel het met deze nutteloze biechtverspilling misschien onze enige realistische alternatief is, toch maar gewoon direct Meracy to doden ... we weten immers niks beters. Aan de andere kant, het probleem is dat dat de volgende rondes ook niet zal komen. Niet t.a.v. de fluitspeler althans.
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 22:14
En nu heb ik er spijt van dat ik Victor zijn kracht heb teruggegeven...
De burgemeester was zo'n beetje de meest nutteloze persoon om de biecht bij af te nemen. Het is ook wel heel apart dat Victor in 1 keer met AJ's theorie meeging terwijl je eerst nog bij Tram Ahn de biecht wou afnemen. Maarja wat gebeurd is is gebeurd en het maakt weinig voor mijn stem van vandaag, want die ging al naar Meracy.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 22:30
Waaat waarom is er bij Maureen de biecht afgenomen -.- Het is overduidelijk dat zij geen weerwolf is, ik vind dit echt een verspilling van de biecht, er is geen nieuwe informatie ingewonnen, had het dan bij mij afgenomen..
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 22:38
Ik vraag me toch af waarom iedereen zo zeker is van het feit dat Meracy een weerwolf is. Ze heeft dan wel Wouter schoolmeester gemaakt, maar zo gigantisch goed is dat nou ook weer niet want hij raakte daarmee zijn stemrecht zelf ook kwijt. Bovendien wist ze van Tungsten, Wouter en Georgette even weinig. 
De raaf heeft voor haar gekozen, maar dat zegt ook niet alles. Die zat er bij Maartje ook naast.
Ik ben er ook van overtuigd dat Manon een weerwolf is, maar dat was ik nog niet helemaal. Maureen kon prima de fluitspeler zijn en een niet betoverd iemand eruit willen werken.
Verder wil ik graag nog zeggen over de biecht: het heeft mij en Civ in ieder geval duidelijkheid gegeven. Als iemand het onterecht vond moet je mij blamen en niet Civ. Maar bij biechten is er nu eenmaal een kans dat je de verkeerde treft.
Verder kunnen de burgers de fluitspeler ook te slim af zijn door alle weerwolven dood te maken zonder dat iedereen betoverd is.
Civ
Civ
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 22:50
Okay, kennelijk heb ik een fout gemaakt door met AJ mee te gaan en bij Maureen de biecht af te nemen. Maar dat iedereen al wist dat ze ongevaarlijk was en geen fluitspeler en geen weerwolf, slaat nergens op. Nu bekend is dat ze aan de burgers kant staat, wist iedereen opeens dat ze onschuldig is? ... kom op zeg! Het was i.i.g. niet nutteloos, want we weten nu dat Meracy een weerwolf is. Daar zal ik maar op stemmen en ik hoop dat de fluitspeler snel sterft. Peace out
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 22:57
Helemaal mee eens Civ. Waarom is iedereen er überhaupt zo zeker van dat Maureen bij de burgers moest horen. Als ze de fluitspeler is, dan loopt ze daar heus niet mee te koop.
En dan nog iets om over na te denken: wat de raaf doet, is zeker niet iets dat we standaard moeten volgen. De raaf weet niet alles en kan bovendien geliefd aan een weerwolf en dus en verrader zijn. 

Mijn vernieuwde slogan: Slinger haar op de bon en stem Manon!
Frits
Frits
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:06
Het was redelijk duidelijk dat ze niet de fluitspeler was. Als ze Meracy zo overduidelijk ervan had beschuldigt een weerwolf te zijn zonder al te veel aanleiding en ze zou liegen zou ze wss meteen vermoord worden erna. Als fluitspeler is dat wel een erg groot risico om te nemen. Dus ja, je kon het vantevoren met een redelijke zekerheid zeggen, misschien niet 100%, maar wederom zou het dan veel beter zijn een ander te nemen.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:10
AJ schreef:Ik vraag me toch af waarom iedereen zo zeker is van het feit dat Meracy een weerwolf is. Ze heeft dan wel Wouter schoolmeester gemaakt, maar zo gigantisch goed is dat nou ook weer niet want hij raakte daarmee zijn stemrecht zelf ook kwijt. Bovendien wist ze van Tungsten, Wouter en Georgette even weinig. 
De raaf heeft voor haar gekozen, maar dat zegt ook niet alles. Die zat er bij Maartje ook naast.
Ik ben er ook van overtuigd dat Manon een weerwolf is, maar dat was ik nog niet helemaal. Maureen kon prima de fluitspeler zijn en een niet betoverd iemand eruit willen werken.

Dat burgemeesteres Maurienttje haar zo stellig beschuldigde, zegt toch wel genoeg. En dat is echt niet gelogen hoor. Als Meracy immers geen wolf blijkt, dan heeft de heks haar drankje al klaarstaan. Tenzij Meracy natuurlijk de heks is, maar dáár zal toch geen fluitspeler op gegokt hebben.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:11
AJ schreef:Mijn vernieuwde slogan: Slinger haar op de bon en stem Manon!

Ik had eigenlijk iets cliché met 'kanon' verwacht XD

Maargoed, jullie moeten het zelf weten ^^ De fluitspeler kan vannacht al winnen, jullie nemen een erg groot risico.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:14
Hahaha, die slogan XD
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:16
Vindt u ook dat Meracy moet sterven? SMS nu MAN ON naar NEE NEE NEE NEE.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:17
Hahaha
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:21
Ik ga weer eventjes rekenen. Het zal eventjes duren voordat ik het resultaat heb, aangezien ik nog lessen moet voorbereiden. Schoolmeesters zijn ook zo overwerkt tegenwoordig. Maar goed, ik hoop dat ik nog vóór het einde van de stemvergadering mijn resultaten heb. En dat honingboer de Angel en boerin Abubu nog van zich laten horen.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:30
hmmm, manon is een weerwolf, dat weten we nu. We mogen zeker geen pact met de weerwolf sluiten??? Dat is voor beide een win-win situatie. De weerwolven proberen een mogelijke fluitspeler te vermoorden, meracy jij had een vermoeden van wie dat kon zijn toch? in ruil daarvoor vermoorden we je pas morgen (A).
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:36
maurienttje schreef:hmmm, manon is een weerwolf, dat weten we nu. We mogen zeker geen pact met de weerwolf sluiten??? Dat is voor beide een win-win situatie. De weerwolven proberen een mogelijke fluitspeler te vermoorden, meracy jij had een vermoeden van wie dat kon zijn toch? in ruil daarvoor vermoorden we je pas morgen (A).

Meracy's lot is al bezegeld, zij kan dus alleen maar hopen dat de fluitspeler gepakt wordt en de overige twee wolven niet gepakt worden. Wat fluitspeler betreft hebben we dus inderdaad dezelfde belangen. En zoals gezegd, Meracy's lot is in feite al bezegeld, dus het maakt niet uit wanneer we dit verzilveren. Ik kan bovendien garanderen, dat ze na vandaag nooit meer zal mogen meestemmen. Als ik met dit vervloekte beroep dan tenminste nog lang genoeg leef. Razz 

Hoe dan ook, ik ben het met je eens dat het een interessant idee is om nog even met Meracy te wachten en andere, belangrijker zaken eerst te doen. In principe zijn we precies één dag sneller als we nu al op zoek gaan naar de fluitspeler, dan wanneer we dat uitstellen en eerst rustig de tijd nemen om Meracy te doden. Tenzij we er natuurlijk toch niet uitkomen vandaag, dan kunnen we net zo goed een dag wachten totdat we net iets meer informatie hebben (al is dat maar weinig). Moet er nog even over denken dus.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:44
Het is belangrijk dat we onze kansen gaan spreiden nu, alle verdachte mensen en niet verdachte mensen onder de loep gaan nemen. Ik twijfel over AJ en Civ. ze zijn of geliefden ( dat is een goeie Eros xD) of één van de twee is een fluitspeler. Ik denk niet dat Civ een weerwolf is. Georgette vind ik helaas in alle gevallen verdacht, waarom weet ik niet. Ik weet namelijk nog niks van haar. Abubu tevens ook. Meracy is bekend, maar ze klinkt niet alsof ze betoverd is. Ik ben ook bekend. En sorry Frits en Lupus jullie zijn ook nog steeds verdacht vanuit mijn optiek. Het enige wat ik kan zeggen is dat AJ geen weerwolf is wat hij wel is weet ik niet.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:51
Hoe zou Meracy kunnen weten, wie de fluitspeler zou kunnen zijn? :p Anyways, de fluitspeler zou gepakt moeten worden.. Ik ben benieuwd naar wat Abubu en Aran te zeggen hebben Smile heb hen nog niet gehoord
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

ma 14 apr 2014, 23:58
maurienttje schreef:Het is belangrijk dat we onze kansen gaan spreiden nu, alle verdachte mensen en niet verdachte mensen onder de loep gaan nemen. Ik twijfel over AJ en Civ. ze zijn of geliefden ( dat is een goeie Eros xD) of één van de twee is een fluitspeler. Ik denk niet dat Civ een weerwolf is. Georgette vind ik helaas in alle gevallen verdacht, waarom weet ik niet. Ik weet namelijk nog niks van haar. Abubu tevens ook. Meracy is bekend, maar ze klinkt niet alsof ze betoverd is. Ik ben ook bekend. En sorry Frits en Lupus jullie zijn ook nog steeds verdacht vanuit mijn optiek. Het enige wat ik kan zeggen is dat AJ geen weerwolf is wat hij wel is weet ik niet.

Waarom noem je Tram Anh niet? Edit: en Aran.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

di 15 apr 2014, 00:33
Ik ben zelf geneigd om Tungsten, TA, Civ, Frits en natuurlijk Maureen te vertrouwen. Als ik even in acht neem wat Tungsten eerder stelde. Namelijk dat er waarschijnlijk minstens één boer weerwolf is. Maureen en ik zijn er wederzijds oprecht van overtuigd dat we geen weerwolf zijn. Abubu was nog geen boer toen Jip dood ging. Dat zou Arno dan als enige overlaten. Het is ook niet uitgesloten dat er bij Maureen moordpogingen zijn ondernomen om Arno het burgemeesterschap te laten verkrijgen. Richting de heks en anderen wil ik dat toch graag gezegd hebben.

Ik wil trouwens zeggen dat ik tegen een pact met Manon als weerwolf ben. Ze kan namelijk een geliefde hebben, misschien wel de fluitspeler.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

di 15 apr 2014, 06:55
AJ schreef:Ik wil trouwens zeggen dat ik tegen een pact met Manon als weerwolf ben. Ze kan namelijk een geliefde hebben, misschien wel de fluitspeler.

Dan zou ik je helaas moeten teleurstellen. Ik ben überhaupt geen geliefde en ik hoef de twee geliefden daar ook niet van te overtuigen, die weten het zelf wel. Je wint er verder niks mee als je mij doodt.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

di 15 apr 2014, 06:58
Ik heb trouwens meer informatie dan de meeste van jullie, dus de kans dat ik weet wie de fluitspeler is, is ook veel groter.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

di 15 apr 2014, 09:28
AJ schreef:Ik ben zelf geneigd om Tungsten, TA, Civ, Frits en natuurlijk Maureen te vertrouwen. Als ik even in acht neem wat Tungsten eerder stelde. Namelijk dat er waarschijnlijk minstens één boer weerwolf is. Maureen en ik zijn er wederzijds oprecht van overtuigd dat we geen weerwolf zijn. Abubu was nog geen boer toen Jip dood ging. Dat zou Arno dan als enige overlaten. Het is ook niet uitgesloten dat er bij Maureen moordpogingen zijn ondernomen om Arno het burgemeesterschap te laten verkrijgen. Richting de heks en anderen wil ik dat toch graag gezegd hebben.

Ik wil trouwens zeggen dat ik tegen een pact met Manon als weerwolf ben. Ze kan namelijk een geliefde hebben, misschien wel de fluitspeler.

Een pact met Manon is uitgesloten; zij heeft ons immers niets te bieden. Dat betekent niet automatisch dat we haar ook het best vandaag kunnen doden, want dat zou eventueel nog een dag kunnen wachten natuurlijk. Er zijn helaas echt megaveel mogelijkheden die allemaal nog openstaan, dus het is niet zo gemakkelijk om te bepalen wat we nou het beste doen kunnen. Nog één vraagje voor jou; waarom denk je dat Tram Anh te vertrouwen is?

Maar Aran en Abubu hebben nog niets gezegd, dus laten we even op hen wachten. De normale deadline is al voorbij, dus je zou toch denken dat ze al gekeken hadden moeten hebben.
Civ
Civ
Burger
Burger

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

di 15 apr 2014, 10:35
Degenen wie ik nu uitsluit een weerwolf te zijn, zijn: Maureen, Lupus (a.k.a. Wolfie), AJ en Frits (a.k.a. Fritsie) en mezelf (nogal wiedes). Van de rest weet ik het niet zeker of ze te vertrouwen zijn. Helaas kan in mijn ogen iedereen, behalve Georgette (en mezelf (nogal wiedes #2)), de fluitspeler zijn. Ik zal gaan stemmen op Meracy, omdat ik geen betere optie weet.
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

di 15 apr 2014, 13:46
Lupus Wolfram Tungsten schreef:
maurienttje schreef:Het is belangrijk dat we onze kansen gaan spreiden nu, alle verdachte mensen en niet verdachte mensen onder de loep gaan nemen. Ik twijfel over AJ en Civ. ze zijn of geliefden ( dat is een goeie Eros xD) of één van de twee is een fluitspeler. Ik denk niet dat Civ een weerwolf is. Georgette vind ik helaas in alle gevallen verdacht, waarom weet ik niet. Ik weet namelijk nog niks van haar. Abubu tevens ook. Meracy is bekend, maar ze klinkt niet alsof ze betoverd is. Ik ben ook bekend. En sorry Frits en Lupus jullie zijn ook nog steeds verdacht vanuit mijn optiek. Het enige wat ik kan zeggen is dat AJ geen weerwolf is wat hij wel is weet ik niet.

Waarom noem je Tram Anh niet? Edit: en Aran.
Dus die miste ik . Ik dacht al ergens klopt het aantal spelers dat ik genoemd heb niet. Nog meer mensen om te verdenken......
maurienttje
maurienttje
Boer
Boer

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

di 15 apr 2014, 13:49
Civ schreef:Degenen wie ik nu uitsluit een weerwolf te zijn, zijn: Maureen, Lupus (a.k.a. Wolfie), AJ en Frits (a.k.a. Fritsie) en mezelf (nogal wiedes). Van de rest weet ik het niet zeker of ze te vertrouwen zijn. Helaas kan in mijn ogen iedereen, behalve Georgette (en mezelf (nogal wiedes #2)), de fluitspeler zijn. Ik zal gaan stemmen op Meracy, omdat ik geen betere optie weet.
Waarom zou gg geen fluitspeler kunnen zijn???? of geliefde of weerwolf........
Gesponsorde inhoud

derde stemronde - Pagina 2 Empty Re: derde stemronde

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum