Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 14:36
Ik was helemaal niet van plan om Nicole echt dood te maken. Zie mijn vorige bericht.
Nicole
Nicole
Zwerver
Zwerver

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 15:04
Tram Anh schreef:We staan er sterk genoeg voor om een meerderheid te creëren. Ik sta voor het belang van de weerwolven en het is toch echt veel slimmer om een burger te doden dan "proberen" om een bepaalde schijn op te houden door een wolf te doden.

Eens!

Ik ben geen witte weerwolf maar ik hou jullie alledrie in gedachte als potentieel wit (en Thomas staat niet bovenaan mijn verdachtenlijstje Wink )

Maar constant achterdochtig zijn brengt ons niks verder, al helemaal niet als het klopt dat er misschien niet eens een witte weerwolf bij zit dit spel. Mij lijkt het beste om allemaal mee te werken aan één plan. Als iemand toch wit is en ervoor kiest van het plan af te wijken dan zal het des te meer opvallen als de rest zich wel aan het plan houdt.

Volgens mij zijn we er redelijk over uit dat het plan als volgt is:
- Duco seint Davy (indiend mogelijk) in dat hij Lidun moet laten nablijven
- We maken Lidun verdacht in de dorpsdiscussie.
- We stemmen Lidun dood
Klinkt heel simpel maar dat zal het uiteraard niet zijn. Wees er vooral ook alert op dat we niet too obvious met vier man als een team achter Lidun aan gaan. Duco zal ongetwijfeld weer redenen vinden om iedereen behalve Davy verdacht te vinden, Thomas kan gerust mij noemen als potentiële verdachte, en als de burgers erg op Thomas, Duco of mij gaan (mijn verwachting is dat na Manon haar onthullingen Duco, Thomas en Lidun het meest verdacht zullen worden, maar het zou natuurlijk ook kunnen dat opeens iedereen op mij gaat zitten) dan is het natuurlijk raar als Tram Anh doet alsof alleen Lidun verdacht is.
Maar tot nu toe zijn we aardig goed in elkaar beschuldigen overdag dus dat gaat vast helemaal goed komen, als het uiteindelijke doel van iedereen maar is om Lidun het meest verdacht te vinden.

Mochten de burgers nou niet over te halen zijn om op Lidun te stemmen dan zal er wss één van ons drie dood gestemd worden. Zoals we al geconstateerd hebben is het niet handig als ik in deze fase al sterf en vervolgens Davy dus mega verdacht wordt omdat hij mijn rol krijgt.Want dan zijn we de volgende dag vrijwel zeker Davy en Duco kwijt. Als Thomas, ik of Duco dood gestemd wordt zullen we ter plekke dus op een hele goede speech moeten broeden om Thomas geloofwaardig over te halen om ons in leven te houden. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen want daarna zullen we wss mega verdacht zijn.
Na komende dag zullen we sowieso mega verdacht zijn. Als Lidun sterft en geen weerwolf blijkt te zijn dan blijven er natuurlijk niet heel veel hoofdverdachten over :p Maar met een beetje geluk hebben we dan al een meerderheid van de stemmen. En met een beetje geluk komt er dan geen witte weerwolf aan huppelen om ons te backstabben.

Nog aanvullingen op deze tactiek?
Thomas kan jij je er nu ook in vinden?
Nog bevestiging van Duco dat hij hier achter staat?
Spannende tijden jongens!
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 15:45
Nee, ik ben het er niet mee eens. We moeten de witte wolf eruit werken. Anders gaat die er met de winst vandoor. Ik stel voor dat mijn Duco Davy vertelt dat hij de klaagmuur zorgvuldig moet lezen en dat mijn medewolven dat ook doen. Dan komt het wél goed.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 15:51
Ik neem aan dat jij iets op de klaagmuur hebt gezet? 
Waarom kan je dat niet hier gewoon doen en moet het op de klaagmuur? 

Edit: Waarom moeten we nu per se meteen de witte weerwolf eruit halen? Ik ben het met je eens dat die er een keer uit moet. Maar waarom nu? Het heeft helemaal geen nut om die er nu al uit te halen. De weerwolven staan er sterk voor, maar onze eerste belang is echt niet nu de witte weerwolf. Het zijn de burgers. De enige die er belang aan heeft Nicole eruit te werken is de witte weerwolf. 

Ik vind dit echt verwarrend  scratch
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 16:16
We moeten niet te veel afspreken want dat valt ook weer op. Maar ik doe niet bepaald subtiel op de klaagmuur dus het zal te zijner tijd wel duidelijk worden. Mocht ik vergiftigd zijn, dan hoop ik dat een van jullie het over kan nemen.

In het ergste geval hebben we nog één keer de hulp van de burgers nodig. Daarom dus.
Nicole
Nicole
Zwerver
Zwerver

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 16:25
Ik vermoed dat Thomas zijn verdenking van de witte weerwolf op de klaagmuur heeft gezet en die niet hier durft uit te spreken omdat de witte hem dan op komt peuzelen als hij goed zit.

Als je dit inderdaad hebt gedaan Thomas dan snap ik je tactiek want ik heb hier zelg ook over na zitten denken. Dit is nog onze kans om de burgers te gebruiken om de witte eruit te krijgen, als er straks te weinig burgers over zijn dan heeft de witte vrij spel...
Alleen wat ik tricky vind is
1- Dit kan nog net een dag te vroeg komen qua burger-weerwolf verhouding. Stel een wolf wordt vannacht vergiftigd en morgen gaat de witte weerwolf dood door jouw 'ontmaskering' dan staan we er weer helemaal kut voor terwijl het net zo goed gaat. De witte weerwolf zal om diezelfde reden vannacht wss nog niet in actie komen en hopelijk morgen nacht ook nog niet.
2- Je zou er naast kunnen zitten. Ik heb zo mijn vermoedens en ik hoop dat je de juiste persoon aanwijst, maar als je de verkeerde aan wijst dan breng je ons mogelijk allemaal ten val.
Misschien ben jij wel de witte weerwolf en is dat je bedoeling, we zullen het wel gaan zien komende dag Wink



Mijn plan blijft hetzelfde, Lidun is nu mijn (hopelijk: ons) voornaamste doelwit. Afhankelijk van wat Thomas op de klaagmuur zet zal ik mijn conclusies trekken over wie ik denk dat witte weerwolf is en dat meenemen in mijn tactiek morgen...
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 16:56
Zucht, ik neem aan dat jullie vermoeden dat ik de witte weerwolf ben? Verrassing, dat ben ik niet. 
Jullie doen zo geheimzinnig erover en ik moet zeggen dat het me niet eens zou verbazen als de witte weerwolf mij opeet of het dorp mij morgen doodt en jullie zo de ziener haar oordeel verdraait en toewerkt naar jullie eigen voordeel.

Als jullie mij neer willen halen in het dorpforum, dan is dat heel onverstandig. Ik word als enige weerwolf vertrouwd op het forum en zou de discussie kunnen buigen naar een burger en er waarschijnlijk ook nog eens mee wegkomen. 
Als ik de witte was geweest, dan was ik sowieso meegegaan met het plan van Thomas. Ik kan begrijpen dat jullie het "verdacht vinden" dat ik niet meteen de witte weerwolf wil doden, maar dat komt omdat het gezien de situatie nu heel onhandig is om daar aan te werken. De burger-wolf ratio is gewoon nog niet optimaal. Ik ben zeker van mening dat de Witte weerwolf dood moet, maar of dat morgen overdag moet gebeuren? Ik betwijfel het.  Maar goed, het zou me ook niet verbazen als de Verteller helemaal geen Witte Weerwolf erin heeft gedaan en ons allemaal elkaar wil zien afmaken (Bedankt Verteller!).
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 17:02
Ik vind onze situatie nu wel echt een mooi voorbeeld van een speltheorie, een echte prisoner's dilemma. 
We schieten er veel meer mee op als we elkaar vertrouwen Smile in plaats van elkaar af te maken.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

ma 24 okt 2016, 17:57
Vannacht zal de witte wolf nog niemand doden, want dan winnen de burgers makkelijk. En "hopelijk" vermoordt de witte wolf de volgende nacht ook niet, want dan hebben wij even wat tijd om de witte eindelijk te doden. Maar dat gaat hij niet toelaten. Er zullen steeds zoveel wolven overblijven dat we geen tijd hebben voor de witte. Daarom werken we hem er eerst uit, dan hebben we nog één keer een burger nodig die ons helpt. Dat lukt het best als we Lidun beschuldigen, dus we moeten met haar wachten totdat de witte wolf eruit is.
Gesponsorde inhoud

Maaltje 3 - Pagina 2 Empty Re: Maaltje 3

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum