Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 1 Empty Maaltje 1

ma 28 nov 2016, 21:11
Dag medewolfies!

Wie o wie zullen we vannacht verslinden? We hebben 2 zwervers, maar ik ben veldwachter. Ik stel voor om een relatief sterk beroep op te eten, en die vervolgens aan een van de zwervers te geven. Maar niet de biechtmoeder, want er is een grote kans dat deze deze nacht beschermd gaat worden door de genezer, als die er in zit.

Ik zou denk ik voor Manon gaan, dan hebben we de gratie voor onszelf. We krijgen dan waarschijnlijk de kritiek dat er de wolven zich onder de zwervers bevinden, maar dit is gemakkelijk van tafel geveegd: "dit deden de wolven vast juist om de zwervers verdacht te maken". Mensen geloven namelijk wel in reverse psychology, maar niet in dubbele in mijn ervaring. Arjo, actieve speler, zal hier waarschijnlijk mee eens zijn (hij is immers ook zwerver).

Ik denk dat ik Victor dan kasteelheer maak, als jullie het er uiteraard mee eens zijn, omdat hij (zogenaamd) de minst gevaarlijke zwerver is (als Arjo of Thomas wolf zou zijn, zouden de wolven gelijk een sterke speler met een sterk beroep hebben).

Wat vinden jullie van dit idee?
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

ma 28 nov 2016, 22:18
Haha daar kan Victor het maar weer mee doen.

Ik ben het verder helemaal met je eens. Sterk beroep dood maar niet de biechtmoeder. De kasteelvrouwe is dan een logische keus. Laten we inderdaad voor Manon gaan.

Gaan we al wat met de klaagmuur doen?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

di 29 nov 2016, 11:53
Klinkt inderdaad als een goed plan Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

di 29 nov 2016, 13:52
Zal ik de eerste ronde met de burgers meelullen? Als ik inactief ben valt het op en als ik meteen met jullie meega ook
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

di 29 nov 2016, 16:42
Je kan inderdaad vrij generieke dingen zeggen als "we weten het niet" en dergelijke.
Moeten we de klaagmuur nu al proberen te verstoren of proberen te kijken of we de geliefden kunnen uitlokken? Ik ben wel voor om random claims te doen (over de burgemeester, misschien over andere rollen, misschien over de ziener of geliefden)

En Victor moet nog even melden of hij het met het idee eens is.
Civ
Civ
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

di 29 nov 2016, 21:28
Ik vind het een prima idee Smile Een kasteel bevalt mij wel Very Happy
Civ
Civ
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

di 29 nov 2016, 21:30
SilentScreamer (Jip) schreef:Zal ik de eerste ronde met de burgers meelullen? Als ik inactief ben valt het op en als ik meteen met jullie meega ook
 Ja gewoon meedoen en niet opvallen lijkt me verstandig Smile
Verteller
Verteller
Admin

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

di 29 nov 2016, 22:49
Dus jullie gaan Manon oppeuzelen?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

wo 30 nov 2016, 13:04
Ik zet vanavond op de klaagmuur dat ik vanavond niemand gered of vergiftigd heb, zonder een naam te noemen Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

wo 30 nov 2016, 15:24
Wauw ik heb echt het gevoel dat Arjo dat vroeg hahahaha Razz

Maar ik denk dat je mag concluderen dat we dat doen, we moeten alleen nog even kijken wat we met de klaagmuur doen verder.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

wo 30 nov 2016, 15:29
Verder moeten we ook even bespreken wat we doen als we doodgestemd worden. Moet Victor dan al redden?

Daarnaast moeten we ook nadenken over potentiële witte weerwolven en geliefden. In ieder geval is niemand van ons geliefd met Manon Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

do 01 dec 2016, 16:18
Wat doen jullie met de klaagmuur?
Gesponsorde inhoud

Maaltje 1 Empty Re: Maaltje 1

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum