Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Jip zijn gedachtes tijdens het spel

+5
Meracy
Verteller
Fitzwilliam Darcy
SilentScreamer (Jip)
Maartje Trompetter
9 plaatsers
Ga naar beneden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:24
De geliefden winnen dan helaas Sad als je het topic in het dodenforum bekijkt dat rolverdeling en spelverloop heet, kan je alles herleiden!
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:27
Ah, dankje! We kunnen de rollen van de andere niet weten toch?
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:28
Ik zie dat de genezer mij de eerste nacht genezen heeft <3 Hahaha xD
Ik heb zo'n vermoeden dat Tramsie dan de genezer is Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:30
Wij mogen alles weten. Tram anh is de genezer idd. Je kunt alles nalezen in dat ene topic wat ik net zei. Je mag alleen absoluut geen hints geven naar de levenden
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:31
Oh laat maar, ik las over het eerste bericht heen hahahaha XD Tram Anh was inderdaad de genezer, I knew it!!!
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:34
Ik zal geen hints geven. Ik hoop dat het spel snel klaar is, ik wil weer meedoen met mijn nieuwe tactiek :3 Zullen we trouwens weerwolven op je verjaardag? (A)
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:41
Mag van mij, alleen weet ik niet of de andere jongens daar zin in hebben. Verder moet iemand mij dan weerwolven voor mijn verjaardag geven omdat t anders lastig wordt xD. Als de voorspelling klopt, gaat georgette en dus thomas snel dood, en dan is het afgelopen Smile
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:48
Arjo zou jou toch weerwolven geven? Ik dacht dat ik dat las in jouw topic waarin je het spel voor je verjaardag vroeg xD

Ik wil dat Thomas en Georgette dood gaan, ik heb liever dat de burgers winnen dan die verraders!

Ik zit nu alle berichten door te lezen, jij praat veel tegen jezelf zeg xD Als je nog wilde weten waarom ik niet voor de biecht bij Arjo, maar bij Wouter pleitte... Georgette had mij vertelt dat Arjo mij verdacht, dus ik wilde een beetje zijn vertrouwen winnen. Was uiteindelijk voor niks... blijkbaar werd ik automatisch verdacht omdat ik een weerwolf een beroep gaf.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:57
Dat klopt, hij bood verder geen garantie. Het is trouwens ook wel leuk wat uitbreidingen te krijgen, hint hint.

Ik snap je bepleiting voor de biecht bij wouter pleitte Smile
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 17:02
*takes hint into consideration* Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 17:15
Awesome xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:01
Nog verbaasd over bepaalde rollen manon?
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:23
Eigenlijk wel... ik dacht serieus dat Victor de fluitspeler was, of anders Arno. Cindy was mijn derde optie. Ik had ook echt niet verwacht dat Arjo de raaf was aangezien hij in de eerste ronde over de keuze van de raaf bleef praten.

Ik heb onderhand alle berichten in het dodenforum gelezen. Ik ben het met je eens dat het niet leuk is dat niet iedereen meepraat. Cindy wordt bijvoorbeeld helemaal niet verdacht omdat ze elke ronde maar één bericht met weinig informatie post. Ik snap het wel als mensen druk zijn, maar in een paar dagen moet je toch wel tijd hebben om een paar berichtjes te posten.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:26
Ik had trouwens wel het geluk dat Thomas ook weerwolf is. Ik merkte de eerste nacht al dat hij één van de beste spelers moest zijn, hij denkt echt heel goed na over beslissingen. Dit is mijn eerste keer dat ik meespeel, dus ik kende heel veel spelregels nog niet. Hopelijk word ik beter hierin, ik wil Thomas een keer verslaan xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:28
Hahaha, ja thomas vind ik echt de beste speler tot nu toe. Arjo vind ik in het echt verdomde goed spelen. Deze ronde kan ik de man totaal niet volgen ik vind ik dat hij rare keuzes maakt. Ik vind jouw frequentie net prima qua posts. Maargoed, zoals besproken kunnen we geen frequentie gaan eisen...
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:34
In het echt ben ik zo slecht in weerwolven. Als ik beschuldigd word, word ik zo nerveus, of ik nou een weerwolf ben of niet xD

Hopelijk blijven we de volgende keer wat langer leven, ik wil ook zien hoe jij speelt ^^ Je zet hier hele slimme dingen neer, maar je wist natuurlijk iedereens rol Razz Welke rol wil je de volgende keer graag hebben? ^^
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:39
Alles behalve burgemeester xD
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:41
Hahahaha xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:44
Ik vind alles leuk. Wolf is in dit spel geweldig, alleen moet je wel goede medestanders hebben. Ik stel al deze info op omdat ik het leuk vind dat men terugleest wat men van anderen vind qua spel. Ik kreeg vorige keer een enorm compliment van arjo. Ik zou hem ook een compliment willen geven maar ik kan hem totaal niet volgen xD
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 18:51
Wolf is wel de leukste rol inderdaad, ik had echt geluk dat ik de eerste keer meteen wolf was Razz Ik wil wel graag een keer een andere rol hebben. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een andere rol dan wolf, burger of cupido heb gehad :/

Het is wel heel interessant om je reacties hier te lezen, ik ga de feedback gebruiken in volgende rondes Wink Maartje en Wouter zijn wel heel stil trouwens xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 19:20
Ik denk dat zij het niet boeiend blijven vinden. De vraag is ook of jij actief zal blijven. Dank voor het compliment Smile als je heks of genezer bent heb je wel een zware taak hoor, jij bent dan degene die de belangrijkste keuzes maakt.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 19:27
Nouja, laten we hopen dat Maureen slim kiest, zodat het spel snel afgelopen is. Ik vind het dodenforum leuk, maar ik speel liever weer mee =) Die rollen zijn inderdaad wel heel belangrijk, maar helemaal geen rol hebben als onschuldige burger is ook saai. Gelukkig heb je die hier niet. Ik wil graag een keer de ziener zijn. Maar ik vraag me af hoe ik mijn kennis dan subtiel ga overbrengen. Ik heb gezien dat Maureen daar niet heel erg goed in was, ik had het in de eerste ronde al door dat ze de ziener was xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 19:43
Vroeg in het spel zijn er genoeg manieren om beschermd te worden. Door maureen kan iedereen snel uitgemoord worden. Dus het is niet zon gekke techniek Wink je moet mazzel hebben de eerste ronde de ziener te vermoorden als wolf. Eros doden is eigelijk de meest kutte rol om te vermoorden. O vet kromme zinnnen kampioen. Eros zijn kan wel behulpzaam zijn op het forum, alhoewel de afgelopen twee rondes niet echt wat aan gehad.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 20:59
Het enige wat Eros weet, is wie de geliefden zijn. Dat kan handig zijn als er nog weinig spelers over zijn en de geliefden dreigen te winnen. Voor de rest is Eros best een nutteloze rol xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 18 apr 2014, 16:02
Brekend: ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat maureen vannavht genezen wordt, en ze georgette bekeken heeft. Als ze maureen verslinden vannacht, is het appeltje eitje in het dorp en hebben de burgers gewonnen Very Happy
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 18 apr 2014, 20:26
Yay! xD Ik kan sowieso niet meer winnen, dus ik ben als ik weer snel mee kan spelen Razz
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 18 apr 2014, 20:32
Yes! Thomas is van plan om Maureen op te eten Very Happy
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 20 apr 2014, 13:53
De dorpsdiscussie maakt een interessante wending. Ze zijn allemaal bang geworden voor de fluitspeler, terwijl die, doordat die de een deadline gemist heeft helemaal niet zo gevaarlijk is. Als ze cindy doden is er verder ook geen man overboord, dan vergiftigd de heks georgette en winnen de burgers alsnog. Het is dan wel van belang dat cindy inderdaad doodgaat. De wolven/geliefden hebben geen schijn van kans, als maureen nu duidelijk aangeeft dat georgette een wolf is. Ze hebben uberhaupt maar een stem.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 21:28
Het lijkt erop dat het einde voor Cindy gekomen is. Frits vergiftigd haar vannacht als die niet doodgaat, maar het is veel logischer dat ze zelfs nu al doodgestemd wordt. Frits zal Georgette vannacht vergiftigen als Cindy nu doodgaat. Dan is het meteen afgelopen. Neem aan dat Frits ook wel snapt dat dat de beste zet is.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 21:34
Hmm... Cindy probeert zichzelf te verdedigen en ze klinkt op zich best overtuigend. Ik vraag me alleen af waarom ze niet gewoon zegt dat ze de eerste nacht is betoverd. Ze weet namelijk dat er toen niemand betoverd is, dus niemand zou weten dat ze liegt.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 21:47
Ja dat snap ik ook niet, ze kan makkelijk bluffen dat ze betoverd is samen met mij...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 21:49
Bovendien komt ze weer te laat met haar verhaal. De deadline is al over tien minuten...
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 21:54
Ik vind haar tactisch ook niet de sterkste. Sowieso spreekt ook bijna niemand Arno's verhaal tegen. Het kan best zijn dat hij gewoon bluft dat hij pyromaan is, terwijl hij een totaal andere rol heeft, maar niemand schijnt dat te zien, en iedereen lijkt hem direct op zijn woord te geloven. Hij had net zo goed kunnen zeggen dat hij dorpsgek/dorpsoudste was.
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 21:56
Civ, Frits, én Georgette hebben nog niet gestemd... :/
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 21:58
Uh-oh :O Misschien hebben ze geen tijd vanwege Pasen... Het zou wel jammer zijn als zoveel mensen niet hebben gestemd. Wie heeft er nu eigenlijk de meeste stemmen?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 21:59
Dorpsoudste was een slimme bluf, maar dan loop je het gevaar dat er een tweede is... Dan ben je meteen het vertrouwen kwijt en denkt iedereen dat je een wolf bent. Nu weet niemand dat Georgette verliefd is, dus doet dat er uiteindelijk niet toe. De burgers hebben gewoon niet door dat het doden van Georgette voldoende zal zijn.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 22:02
Met huidige stemming is Cindy dood?
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 22:05
nog 1 stem, alleen van Frits
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 21 apr 2014, 22:08
Wie mis je nog, Duco?

EDIT: Frits dus, ik heb zijn nummer niet Sad
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 22 apr 2014, 12:46
Ook Cindy slaagt erin om op overtuigende manier om vergiffenis te smeken:

''Geachte kasteelvrouwe, wilt u mij alstublieft vergiffenis schenken?''
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 22 apr 2014, 13:00
Hahaha xD
Dan vond ik die van mij nog wel de beste, en die faalde al xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 22 apr 2014, 19:42
Het is dus mislukt. Nu hopen dat frits vannacht georgette vergiftigd, dan is t meteen afgelopen Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 22 apr 2014, 23:25
Maureen heeft in 5 minuten na de update haar nieuwe zie-verzoek ingediend, lijkt erop dat zij enorm zeker is van haar zaak...
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 22 apr 2014, 23:59
Ze heeft Aran The Angel bekeken.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 23 apr 2014, 17:23
Nou, wolfjes, weest actief! Smile
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 23 apr 2014, 18:11
De geliefden kunnen sowieso niet meer winnen Very Happy Hopelijk grijpt de heks vannacht in ^^

Ik vind Georgettes plan trouwens een beetje raar... waarom zouden de burgers haar sparen als ze de witte weerwolf is? Vanuit het standpunt van een witte weerwolf gezien (als deze niet geliefd is) heeft het totaal geen zin om een ronde te overleven om vervolgens alsnog dood te gaan. De burgers weten net zo goed als zij dat ze de andere weerwolf niet zou doden.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 23 apr 2014, 18:23
Denk dat ze denkt deel van de burgers te zijn...
Abubu
Abubu
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 23 apr 2014, 22:04
Leuk is dat, ben je dood en het eerste wat je leest op het dodenforum is dat mensen je tactiek slecht vinden en je rol saai Razz
Wel geinig om nu van een afstandje te kijken hoe iedereen elkaar afmaakt. Hopelijk winnen de burgers.
Maar vertel eens Jip, is er ook een goede manier om vergiffenis te vragen aan de kasteelvrouwe?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 23 apr 2014, 22:26
Inhoudelijke argumenten noemen Wink zoals manon probeerde heb je nog enigszins kans van slagen Smile overigens moet je t niet persoonlijk opvatten. Je rol is wel saai vind ik, maar daarvoor moet ik het misschien nog wat meer spelen. Je tactiek vind ik niet slecht, door weinig te reageren heb je het wel lang volgehouden. En jezelf betoveren was slim gedacht. Verder heb je weinig kunnen Doen om de schijn van je af te gooien. Pas als je Verdacht werd ging je je pas verdedigen. Je kan naar mijn idee beter proberen iemand anders verdacht te maken. Thomas doet dat bijvoorbeeld heel goed. Je hebt het in ieder geval veel langer als ik volgehouden dus je hebt het in ieder geval beter gedaan :p
Abubu
Abubu
Zwerver
Zwerver

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 23 apr 2014, 23:01
Je hebt wel gelijk over die inhoudelijke argumenten, het was pas mijn eerste spel dus misschien moet ik er nog een beetje inkomen.  Wink  Ik kwam pas later op het idee om te beweren dat ik de eerste nacht betoverd was, net nadat ik een bericht had gepost over dat we iedereen die betoverd was konden uitsluiten als fluitspeler. Dat was nogal onhandig, ik dacht: als ik er nu opeens mee kom gelooft niemand me nog, dat had ik gelijk moeten doen. Misschien had ik het dan langer volgehouden.
Thomas doet het idd erg goed. En ik heb het sowieso niet beter gedaan dan jij, jij had gewoon superveel pech dat je meteen vermoord werd. De vloek van de burgemeester.
Gesponsorde inhoud

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 3 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum