Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Jip zijn gedachtes tijdens het spel

+5
Meracy
Verteller
Fitzwilliam Darcy
SilentScreamer (Jip)
Maartje Trompetter
9 plaatsers
Ga naar beneden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 16:55
Georgette is verliefd op Thomas, dus de makkelijkste weg voor haar winst is samenwerken met de wolven en niet verdacht worden. Thomas weet Arjo verdomde goed te bewerken, maar als hij niet uitkijkt wordt die binnenkort verdacht door kromme theorieen en stemgedrag.

Dus: Georgette is in principe een weerwolf!

Tram anh gaf aan Arjo te wantrouwen maar heeft Victor de vorige ronde te genezen. Dat geeft aan dat ze erop vertrouwd dat Tram Anh Victor vertrouwd. Dat geeft aan dat de kans groot is dat ze op Wouter stemd. Die stem zijn ze hard nodig ook !!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 23:09
Sally zei nog iets heel slims. Ik vroeg me af waarom thomas deed dat wouter dood moest. Maar als geliefde moet Thomas toch van iedereen behalve georgette af. Dus moeten zij toch dood, zolang manon maar geen argwaan krijgt is er niks aan de hand
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 23:15
Victor is niet te vermoorden, hij is slet dan wel de weerhamster.

Maar dan zijn mijn medeweerwolven een stelletje eikels! Vooral omdat mijn blauwe ogen beter te vertrouwen zijn dan die van Victor.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 23:17
Wooooooohooooo, wouter is dood! Welkom in de hel. Het is echt een verstandige zet van de wolven geweest om allemaal op wouter te stemmen. De volgende keer dat de biecht wordt ingezet is het te hopen dat thomas wordt doorgelicht, of maureen thomas bekijkt. Thomas is de belangrijkste sleutel in het spel, die moet dood, de kans dat de burgers dan winnen is groot!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 23:19
Victor is de slet, en bovendien vorige nacht genezen. Je medewolven gaan denk ik nu op maureen. De hoop is dat zij genezen wordt deze ronde.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 23:21
Goedennacht Jip,

hel is minder erg dan gedacht. En beter is Manon de witte weerwolf, en eet zij Thomas/Georgette op. Tevens zou ik dit allemaal kunnen doorspelen aan de nog levende weerwolven xD.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 23:25
Ja fail, maar komt goed.

Overigens is georgette witte wolf, en bovendien verliefd op thomas.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 23:30
Spijtig, dan wordt het veel te makkelijk, maar goed, ze mogen eerst maar eens winnen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 08 apr 2014, 23:34
Hoe werkt dat dan: als witte wolf stem je op bijv thomas, terwijl thomas en manon op bijv maureen stemmen. Wat is dan het gevolg?
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 09 apr 2014, 01:32
Witte weerwolf wordt nog een keer extra wakker, en krijgt dan de mogelijkheid een medeweerwolf op te eten.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 09 apr 2014, 08:02
Dat schept wel mogelijkheden voor thomas en georgette, om in een bijna beslissende nacht manon op te eten Smile
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 09 apr 2014, 11:21
Die stomme Thomas is niet goed bezig.

Victor zegt expliciet dat de genezer hem niet hoeft te beschermen, wat hij alleen kan maken als hij weerhamster of slet is.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 09 apr 2014, 13:15
Het is inderdaad opvallend dat die dat niet doorheeft. Anderzijds zijn de biechtvader kwakzalver en heks niet in gevaar wat positief is. Ik hoop dat tram anh maureen geneest, omdat ik toch denk dat maureen doodgaat. Hopelijk ziet tram anh dit ook.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 09 apr 2014, 21:01
Wauw, manon wil cindy doden. Rare maar fijne twist van het spel, de fluitspeler vind ik echt een saaie kutrol en het lijkt me stom als zij wint. Ik vat echt de toevoeging van deze rol niet...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 09 apr 2014, 21:09
Wanneer zijn de tentamenweken weer afgelopen? Ik wil meer gespam op het forum Very Happy
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 10 apr 2014, 21:43
Nooooooo, die domme genezer geneest niet maureen maar arjo!!! De heks moet haar redden, zij kan namelijk manon kapot maken. Het helpt dat ze de ravenbrief heeft...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 10 apr 2014, 21:56
Als maureen gered wordt gaat manon in het dorp dood. Als maureen niet gered wordt is het te hopen dat manon doodgaat. Met een goede argumentatie van arjo zou het kunnen dat ze Manon doodkrijgen. Doordat manon en georgette mogen stemmen als enige wolven denk ik dat ze weinig weerstand kunnen bieden in het dorp. De verkeerden moeten gewoon niet verdacht worden. Hopelijk kan thomas zijn keuzes niet goed beargumenteren En wordt die daarom gedood. Dan komt alles goed.
Fitzwilliam Darcy
Fitzwilliam Darcy
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 10 apr 2014, 22:06
Beter wint Cindy het spel wel gewoon.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 10 apr 2014, 22:08
Ik vind de fluitspeler echt een tergend saaie toevoeging. Beetje anti climax als die wint. Cindy kan er ook niks aan doen dat ze die rol krijgt uiteraard. Ze staat er wel goed voor. Wellicht moeten de wolven meer aandacht nasr de fluitspeler trekken...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

za 12 apr 2014, 10:55
Jaaaaaa! De heks heeft de beste keuze gemaakt 
!!!!! Dan is het doodvonnis voor manon getekend!!!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

za 12 apr 2014, 13:23
Het is wel opvallend dat maureen angstvallig vast probeert te houden aan haar geheimhouding. Iedereen moet nu toch wel doorhebben dat ze Ziener is? Daar zou ze gebruik van moeten maken door meteen manon te beschuldigen. Ze kan de volgende ronde weer beschermd worden door de genezer en dan kan ze eventueel nog een wolf beschuldigen of een burger beschermen. Nu blijkt dat victor te vertrouwen is en dan arjo ook. Dan houdt je niet veel mensen meer over: tram anh, arno georgette thomas cindy en frits. Das dus 50 procent kans dat je een goeie pakt. Als ze deze info deelt scheelt dat weer gegis. De biecht afnemen bij arjo is zinloos, en dat kan maureen beamen. Dus kan ze beter biechten bij een ander Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 13 apr 2014, 00:25
Kijk, dat gaat de goeie kant op. De schoolmeester als beroep ligt onder vuur, omdat men denkt dat de veldwachter niet meer te vertrouwen is. Als ze het slim spelen pleit Maureen voor het overslaan van de biecht, dat Arjo niet dood hoeft en Manon niet hoeft te biechten. Het allerbeste pleit ze voor een biecht van Thomas, als nieuwe schoolmeester. Dan zijn alle wolven dood.

Het enige wat ik niet weet: Als je wolven dood zijn (en de geliefden). Winnen dan de burgers? Of is het dan burgers vs. fluitspeler?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 13 apr 2014, 16:09
Goeie switch van thomas, alhoewel ik gok dat die dit keer niet geloofd wordt. Jagen op de fluitspeler is denk ik te doorzichtig als de wolven onder vuur liggen. De veldwachter verdedigen maakt dit niet beter. Desalniettemin heeft die een goed verhaal, maar ik denk dat het net iets te doorzichtig is. Hopelijk ziet de rest dat ook, en biechten ze bij thomas en bekijkt maureen hem de volgende keer
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

zo 13 apr 2014, 16:44
Hahahha, maureen reageert alsof ze mijn gedachten kan lezen :Very Happy
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 17:41
Volgens mij is alleen een biecht op cindy nuttig. Georgette en thomas lijken geen verdenkingen te krijgen Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 18:06
Ik vind dat arjo er een vreemde tactiek op nahoud
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 20:14
Ook manon gedraagd zich vreemd. Ben benieuwd!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 21:28
Noooooooo, de biecht wordt afgenomen bij de verkeerde. Het vonnis was toch al uitgesproken op manon. De fluitspeler krijgt zo veel meer kans
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 21:43
Arjo heeft zichzelf niet geliefd gemaakt bij Maureen... maar ze weet al dat hij geen weerwolf is, dus ik denk dat zij het plausibel gaat maken dat hij fluitspeler is, maar dat kost 2 rondes, dus dat zou Cindy wel wat tijd geven...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 21:50
Arjo speelt het spel behoorlijk ongelukkig/slecht tot nu toe. Wss net als ik veel te fanatiek :p als manon nu niet doodgaat zijn ze verloren. Of ze moeten allemaal ineens georgette willen doden...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 21:52
Er moet nu wel tegengas komen van maureen... Zij weet dat arjo onschuldig is en manon schuldig. Lijkt me duidelijk dat nu doden van manon de kortste metten maakt
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 21:54
Het is wel jammer dat cindy zo weinig zegt. Zo vermijd ze met gemak de meeste verdenkingen
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 22:02
Ik vind victor ook niet handig in zn keuzes. Arjo en victor samen worden onnodig verdacht. Iedereen vecht mekaar de pan uit terwijl arno en cindy vanuit de luie stoel toekijken
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 22:30
Haha volgens mij versprak manon zich. Ze had t over de witte weerwolf, en nu is haar post weg xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

ma 14 apr 2014, 22:31
Hahaha die biecht bij de verkeerde heeft heel veel los gemaakt! Eindelijk zat leesvoer!
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 15 apr 2014, 00:22
Maureen vindt Georgette verdacht. Als ze nu Manon doodstemmen, de genezer Maureen geneest, en zij Georgette bekijkt, dan is het spel afgleopen...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 15 apr 2014, 00:30
Ook als de fluitspeler dan nog in het spel is?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 15 apr 2014, 00:31
[size=39]En wordt je als witte weerwolf ook als weerwolf aangeduid voor de ziener?[/size]
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

di 15 apr 2014, 01:50
ja, de burgers winnen als de fluitspeler niet op tijd is (net als de geliefdes als zij beide burgers zijn), en de witte weerwolf is voor de ziener gewoon een weerwolf.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 16 apr 2014, 18:23
De fluitspeler discussie is interessant. Ik denk niet dat zij kunnen voorspellen dat de fluitspeler een deadline heeft gemist. De fluitspeler discussie is er dus te vroeg, waar de wolven van kunnen profiteren.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 16 apr 2014, 19:29
Ik moet zeggen dat thomas ook ditmaal een ontzettend knappe prestatie neerzet door zichzelf helemaal in de luwte te houden. Het verdedigen van georgette lukt hem niet goed genoeg. Als maureen georgette blijft wantrouwen kan het zomaar afgelopen zijn! Desalniettemin blijft de smeekbede van thomas toch bijna te werken. Ik denk dat de stemming enorm uiteen gaat lopen, terwijl iedereen gewoon zo snugger moet zijn om gewoon op manon te stemmen. Ik wil overigens trouwens het punt maken dat manon in het spel NOOIT bang hoeft te zijn dat mensen boos op haar worden. Alles wat gezegd wordt in het dorp moet kunnen, hoe krom of hoe gruwelijk ook. Its all in the game. Ik vind ook dat dit duidelijk moet zijn.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 16 apr 2014, 20:20
Noooooooooooo, maureen vertrouwd cindy niet. Terecht als fluitspeler, maar ze moet achter georgette aan. Als ziener kijken bij de fluitspeler is zinloos. Hopelijk bekijkt ze toch georgette!!!!
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 16 apr 2014, 20:27
Ik snap ook Georgette haar keus helemáál niet. Ze had beter mee kunnen stemmen met iedereen, dan random op Arjo moeten gaan...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 16 apr 2014, 21:19
Misschien vind ze arjo helemaal niet aardig meer... xD

http://m.youtube.com/watch?v=6hI45iBqhl4&feature=kp
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 16 apr 2014, 21:20
Moet zeggen dat ik manons vergiffenis een ontzettend kudfilmpje vind
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 16 apr 2014, 21:23
Overigens heb ik t idee dat we thomas meer moeten betrekken bij de weerwolfavonden, hebben t de laatste tijd toch veel gespeeld...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 16 apr 2014, 23:42
Hallo manon!!! Welkom in de hel van wakkerdam!!!
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 00:14
Kan niet wachten tot ik thomas tactieken weer kan lezen. Je hebt het zwaar gehad hoor manon. Doordat thomas en georgette ook nog eens verliefd zijn wouden zij jou er uiteindelijk toch uitwerken...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 12:19
Denk dat ze screwed zijn de wolven. Met een beetje mazz bekijkt maureen georgette, geneest tram anh maureen en maken de wolven maureen dood. Kans dat ze weer de fout in gaan is erg groot.
Meracy
Meracy
Dorpsgek
Dorpsgek

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 17 apr 2014, 16:14
Hoi~ ^^
Ik zie dat zo'n 90% van de berichten van Jip zijn hahaha xD
Ik ga zo alle berichten even lezen Razz
Heb je Thomas en Georgette geliefden gemaakt? Zucht, dan had ik ook niet veel overlevingskansen >.> Als Thomas en Georgette als laatsten overblijven, winnen de weerwolven of de geliefden dan? Waarschijnlijk dat laatste en ik wil ook niet dat dat gebeurt T_T
Gesponsorde inhoud

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 2 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum