Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Jip zijn gedachtes tijdens het spel

+5
Meracy
Verteller
Fitzwilliam Darcy
SilentScreamer (Jip)
Maartje Trompetter
9 plaatsers
Ga naar beneden
Verteller
Verteller
Admin

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 23 apr 2014, 23:14
De geliefdes kunnen nog wel winnen hoor, mits niemand een van hen dood maakt natuurlijk.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

wo 23 apr 2014, 23:19
Ja maar hoe dan ook: ze hebben maar een stem. De heks kan nog een drankje toedienen. Er is geen fluitspeler dus ze moeten sowieso van georgette af. Ze hebben niks meer aan haar dus ze mag sowieso dood. Ik zou niet weten hoe ze t zouden moeten overleven tot ze een meerderheid hebben. Burgemeester worden ze ook niet.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

do 24 apr 2014, 09:13
Oke dan, ik hoop dat frits georgette vergiftigd. Doordat thomas geliefd is maakt de genezing niks uit. Als hij dit doet, gaan er 4 dood: georgette, thomas, maureen en victor. Dan winnen de burgers! Als frits dat niet doet gaat alleen maureen dood. Dan is het zaak om in het dorp alsnog georgette te doden. Probleem kan echter nog zijn dat men eerst achter de andere wolf aan wilt. Het lijkt erop dat arno verdachter is als thomas. Doordat maureen dood gaat kan ze hem ook niet meer verdedigen. Het afbranden van arjos huis is volgens mij puur om te laten zien dat er een pyromaan inzit.
Civ
Civ
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 25 apr 2014, 01:08
Ik heb alles gelezen Very Happy Ik speelde kut -.- En Arjo trouwens ook XD Zijn taktiek was echt slecht. Verder is het verstandig als ziener meteen duidelijke te maken dat je weet dat iemand een weerwolf is. Zo weet de genezer/heks wie ze moeten beschermen en weten de burgers ook wie te vertrouwen s en wie weerwolven zijn.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 25 apr 2014, 11:34
Hahahaha Victor xD 
Ik heb ook alles gelezen Razz haha
Civ
Civ
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 25 apr 2014, 12:58
Civ schreef:Ik heb alles gelezen Very Happy Ik speelde kut -.- En Arjo trouwens ook XD Zijn taktiek was echt slecht. Verder is het verstandig als ziener meteen duidelijke te maken dat je weet dat iemand een weerwolf is. Zo weet de genezer/heks wie ze moeten beschermen en weten de burgers ook wie te vertrouwen s en wie weerwolven zijn.

Oké, misschien is slecht spelen wat overdreven. We trokken verkeerde conclusies en maakten onszelf onnodig verdacht.
AJ
AJ
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 25 apr 2014, 14:09
Dit topic heeft sterk de strekking van: Jip is depressief omdat die dood is en wil therapie, maar omdat niemand anders dood is gaat hij bij zichzelf in therapie.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

vr 25 apr 2014, 18:01
Nou nou, dat klinkt ook wel weer ernstig. Vind het gewoon leuk om te leren van anderen. Als ik niks beschouw ga ik het ook niet lezen. De tactiek van vecht voor de ziener is een goeie. En tja, meesten vinden het leuk om te lezen dus ben ik dan ook weer blij!
Gesponsorde inhoud

Jip zijn gedachtes tijdens het spel - Pagina 4 Empty Re: Jip zijn gedachtes tijdens het spel

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum