Stemmingsronde dag 2
+6
Aran The Angel
Civ
David
Meester Lupus W. Tungsten
Fitzwilliam Darcy
Verteller
10 plaatsers
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
- CivBurger
Re: Stemmingsronde dag 2
ma 31 jan 2011, 21:23
Nu nog stemmen. We weten nu dat Crox en Miki onschuldig zijn, dus die vermoorden we niet. David en Aran vertrouw ik wel. Ik ben vooral bang voor Carianne.
- PetrucciDorpsgek
ma 31 jan 2011, 21:42
Hola chicos,
Lo siento mucho, ik was/ben in Madrid, ben ik al dood?
Ik verdenk Carianne tambien!
Lo siento mucho, ik was/ben in Madrid, ben ik al dood?
Ik verdenk Carianne tambien!
- Aran The AngelDorpsgek
ma 31 jan 2011, 22:20
Ok Victor wil stemmen op Carianne.
Voor wie zijn de andere mensen?
Voor wie zijn de andere mensen?
- CarianneBoer
ma 31 jan 2011, 22:34
Ik vind Wouter eigenlijk toch nog verdacht.
Hij wist dat Thomas dood gestemd zou worden. Hij kon dus net zo goed zijn scheermesjes gebruiken om zijn 'onschuld' te bewijzen. In het vorige spel heeft hij mij als medewolf bedrogen, hij is er dus toe in staat om ook nu een medewolf, namelijk Thomas, te doden om zijn eigen hachje te redden.
Ik mag niet stemmen maar ik zou voor Wouter gaan.
Hij wist dat Thomas dood gestemd zou worden. Hij kon dus net zo goed zijn scheermesjes gebruiken om zijn 'onschuld' te bewijzen. In het vorige spel heeft hij mij als medewolf bedrogen, hij is er dus toe in staat om ook nu een medewolf, namelijk Thomas, te doden om zijn eigen hachje te redden.
Ik mag niet stemmen maar ik zou voor Wouter gaan.
- DavidDorpsgek
ma 31 jan 2011, 22:37
Ik vind juist Victor verdacht. Waarom hoefde hij geen briefje te halen van Thomas? Thomas was
Weerwolf en wilde waarschijnlijk nog een stem niet tegen zich achter de hand houden.
Wouter moest wél een briefje halen, wat hem minder verdacht maakt. En zou een weerwolf op
dit moment nog een medeweerwolf vermoorden? Dan is hij nu namelijk (waarschijnlijk) de laatste
van zijn soort.
Weerwolf en wilde waarschijnlijk nog een stem niet tegen zich achter de hand houden.
Wouter moest wél een briefje halen, wat hem minder verdacht maakt. En zou een weerwolf op
dit moment nog een medeweerwolf vermoorden? Dan is hij nu namelijk (waarschijnlijk) de laatste
van zijn soort.
- CarianneBoer
ma 31 jan 2011, 22:47
Dat van dat briefje had ik over het hoofd gezien. Jouw argumenten vind ik ook wel goed. Hoewel Thomas wel een denker is en het louter tactiek kan zijn geweest (hij was op dat moment nog niet echt verdacht). Een weerwolf zou nu wel een medeweerwolf kunnen doden als die toch al doodgestemd zou worden...
Ik wacht af...
Ik wacht af...
- CivBurger
di 01 feb 2011, 15:38
Waarom zou ik een medeweerwolf willen doden. Dat is altijd een slechte zaak voor de weerwolverij. Nee, ik ben geen weerwolf, ik heb immers jou, David, ook een burcht geschonken en jij bent nu edelman van het dorp. Als ik een weerwolf was zou ik dat toch niet doen! We zijn zeker dat Crox en Miki geen weerwolven zijn, zij hebben immers door samenwerking een weerwolf gedood.
- DavidDorpsgek
di 01 feb 2011, 15:44
Viccie. U heeft mij inderdaad een dak boven het hoofd gegund. En wat voor één! Een prachtig kasteel is mijn nieuwe residentie. Hiervoor ben ik u dankbaar. Echter, ik heb niet het gevoel dat ik er op dit moment meer aan heb om Kasteelheer te zijn dan om Boer te zijn. Het klinkt natuurlijk wel mooier, maar wellicht heeft u dit gedaan in de veronderstelling dat ik ook Weerwolven zou kunnen redden. U bent op dit moment te verdacht om te redden.
Als u onschuldig burger bent zult u uiteindelijk uw naam, Victoire, Overwinning, waar maken. Over een korte tijd zullen we weten of uw gift in werkelijkheid een schijngift was. Rust in vrede.
Als u onschuldig burger bent zult u uiteindelijk uw naam, Victoire, Overwinning, waar maken. Over een korte tijd zullen we weten of uw gift in werkelijkheid een schijngift was. Rust in vrede.
- CivBurger
di 01 feb 2011, 15:54
Nou fijn is dat. Ik geef je een dak boven het hoofd, ik help met weerwolven vinden en ik wordt als dank op de brandstapel gegooid. -.-
- DavidDorpsgek
di 01 feb 2011, 15:58
Het spijt me, als je de vorige dag niet op mij had gestemd óf je had een briefje moeten halen van Thomas, was ik niet tot deze keuze gekomen.
Als rijke edelman zal ik zorgen dat uw verbrande lichaam in een prachtige urn terecht zal komen. Deze zal ik een mooi plaatsje in het kasteel geven.
Als rijke edelman zal ik zorgen dat uw verbrande lichaam in een prachtige urn terecht zal komen. Deze zal ik een mooi plaatsje in het kasteel geven.
- CivBurger
di 01 feb 2011, 16:01
fijn hoor -.-
Ik heb jullie toch geholpen? Ik heb al de hele tijd gezegd dat Tungsten een wolf is, en wat blijkt, hij is er één. Waarom word ik nou opgehangen?
Ik heb jullie toch geholpen? Ik heb al de hele tijd gezegd dat Tungsten een wolf is, en wat blijkt, hij is er één. Waarom word ik nou opgehangen?
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Permissies van dit forum: