Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Ga naar beneden
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 4 Empty Maaltje 4

vr 04 nov 2016, 14:02
Dus lieve wolfjes...

Dat was onverwachts, maar we weten nu wel zeker dat Thomas geen witte weerwolf was. Wat doen we nu?
Verteller
Verteller
Admin

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

vr 04 nov 2016, 22:31
Tram Anh heeft mij laten weten dat ze vanwege persoonlijke omstandigheden dit weekend niet kan reageren, maar dat ze Nicole een machtiging geeft om als weerwolf te beslissen. Uiteraard alleen als dit volgens de regels mag.
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 14:10
Ik heb even mijn laptop erbij gepakt in bed, want na een paar keer op de smartphone kijken, blijkt er nog geen reactie te zijn van jullie of besluit. 

Ik denk dat we allereerst als weerwolven gewoon burgers moeten pakken i.p.v. elkaar. Vorige dag was een gigantisch fiasco, wat niet hoefde te gebeuren als we ons allemaal aan Nicoles plan hadden gehouden. We gingen zo goed met zijn allen, en dat hele gedoe moet die &#(^#&$%(&#$ witte weerwolf heeft onze spirit een beetje verpest. We zijn ook nog eens de kasteelheer kwijt, wt ik erg jammer en onnodig vind. Ik weet niet eens of die witte er überhaupt inzit, maar als die er in zit, is die er vast ook wel mee eens dat er nu burgers dood moeten. 

Ik zat zelf te denken aan David of Lonneke opeten, vooral David, want daarvan weten we ongeveer zeker dat hij de heks is en zijn beide drankjes heeft gebruikt. Verder kunnen we ervoor kiezen om Nicole dood te maken komende dag (om zo Davy tot weerwolf te maken) of weer een burger (Maurientje, misschien weerhamster?). Het maakt mij niet uit. Kiezen jullie maar een richting. Ik ga weer verder slapen nu Smile

Mijn voorkeur gaat voor David
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 15:42
Denk dat ik voor Lonneke ga, dan moeten we denk ik op de dag Nicole dood maken (sorry Nicole, maar dan kan ik nog winnen, en jij ook als weerwolf Smile )

Trâm Anh, Davy en ik moeten dan wel op dezelfde stemmen, en Nicole op een random persoon die niet verdacht wordt.
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 15:45
Snapt iemand trouwens waarom Thomas heeft gedaan wat hij gedaan heeft?
Verteller
Verteller
Admin

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 16:24
Als er niks meer wordt gepost, dan moet ik dat helaas rekenen als dat er geen overeenstemming is. Ik geloof niet dat dat jullie bedoeling is  Wink
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 16:35
Tram Anh schreef:Ik zat zelf te denken aan David of Lonneke opeten

Lonneke is toch David of Lonneke?
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 16:38
Wat als Nicole niks post? Telt onze voorkeuren alsnog of is dat ook geen overeenstemming?
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 16:53
Lonneke is prima
Verteller
Verteller
Admin

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 16:56
Tram Anh schreef:Ik heb even mijn laptop erbij gepakt in bed, want na een paar keer op de smartphone kijken, blijkt er nog geen reactie te zijn van jullie of besluit. 

Ik denk dat we allereerst als weerwolven gewoon burgers moeten pakken i.p.v. elkaar. Vorige dag was een gigantisch fiasco, wat niet hoefde te gebeuren als we ons allemaal aan Nicoles plan hadden gehouden. We gingen zo goed met zijn allen, en dat hele gedoe moet die &#(^#&$%(&#$ witte weerwolf heeft onze spirit een beetje verpest. We zijn ook nog eens de kasteelheer kwijt, wt ik erg jammer en onnodig vind. Ik weet niet eens of die witte er überhaupt inzit, maar als die er in zit, is die er vast ook wel mee eens dat er nu burgers dood moeten. 

Ik zat zelf te denken aan David of Lonneke opeten, vooral David, want daarvan weten we ongeveer zeker dat hij de heks is en zijn beide drankjes heeft gebruikt. Verder kunnen we ervoor kiezen om Nicole dood te maken komende dag (om zo Davy tot weerwolf te maken) of weer een burger (Maurientje, misschien weerhamster?). Het maakt mij niet uit. Kiezen jullie maar een richting. Ik ga weer verder slapen nu Smile

Mijn voorkeur gaat voor David

Duco schreef:
Tram Anh schreef:Ik zat zelf te denken aan David of Lonneke opeten

Lonneke is toch David of Lonneke?

Tram Anh had een voorkeur voor David en dat is geen Lonneke. 

Maar inmiddels zijn jullie het eens over Lonneke, tenzij Nicole daar bezwaar tegen maakt.
Duco
Duco
Dorpsoudste
Dorpsoudste

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 17:07
Smile
Nicole
Nicole
Zwerver
Zwerver

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 17:31
Sorry jongens, ben het hele weekend weg voor de verjaardag van mn broertje en kom nu pas voor het eerst op het forum.

Ik ben ervoor om Lonneke op te eten. Ik denk dat David heks is (nu dus onschadelijk na Lidun te hebben gedood) en Maureen weerhamster of slet.

Als het lukt om Maureen overdag weg te stemmen zou ik er dus voor kiezen dat we dat proberen. Als dat niet lukt qua verdeeldheid dan zullen we denk ik inderdaad voor mij moeten gaan.
Heb nu op mn mobiel even niet makkelijk het overzicht erbij en ben er ook een beetje uit na de pauze, maar hebben we nu al een meerderheid overdag als Davy met ons mee doet? Dan misschien eerst Maureen eruit en dan ik later. Besef je Duco dat zodra ik eruit lig en Davy wolf wordt, het erg makkelijk wordt voor een eventueel witte weerwolf om jullie te doden. Maar als je denkt dat het het beste is om morgen te sterven dan wil ik daar best aan mee werken, al ben ik er dus voor om dat tot het laatste moment te rekken. In een ideale situatie blijven ik + Duco + Davy over, stemmen jullie mij overdag dood, neemt Davy mijn rol over en winnen de wolven zo.

Let wel op! Volgens mij is het best obvious voor de burgers dat jullie geliefden zijn. Als ik dood gestemd wordt dan moeten we het zo proberen te spelen dat Duco niet verdacht wordt maar dat het ook nog twijfelachtig is of ik wel écht wolf ben. Anders gaat Davy er gelijk aan. Ik ben afgelopen dag al begonnen met soms licht verdachte dingen zeggen maar dan zo dat je het ook kan interpreteren alsof ik gewoon onschuldig ben (volgens mij was ik iig daarmee begonnen, heb niet meer zo scherp wat er allemaal gezegd is vorige dag en op mn mobiel is terug lezen tijdens bericht typen nogal lastig).

Als jullie suggesties hebben voor strategie hoor ik het graag.
Voor de verteller:er is bij deze voor de deadline overeenstemming bereikt om Lonneke op te eten.
Verteller
Verteller
Admin

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 17:36
Okee, dan wordt het Lonneke Baconneke, poging 2
Tram Anh
Tram Anh
Burger
Burger

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

zo 06 nov 2016, 18:16
Ik ben voor Maurientje verdacht maken, Nicole is echt last reserve en heeft niet mijn voorkeur. Voor de dag erna kunnen we Nicole verdacht maken Smile

Goed vooruitgedacht ook Nicole, echt heel strategisch met je zetten (jezelf alvast verdacht maken, had niet door dat je dat opzettelijk deed), superslim.

Zetten we nog wat op de klaagmuur?
Gesponsorde inhoud

Maaltje 4 Empty Re: Maaltje 4

Terug naar boven
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum