Stemmingsronde dag 1
+6
Meester Lupus W. Tungsten
Tram Anh
Duco
Aran The Angel
Fitzwilliam Darcy
Verteller
10 plaatsers
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
- Miki BreyllZwerver
Re: Stemmingsronde dag 1
zo 09 jan 2011, 19:26
Wouter heet geen wouter maar Heinrich, en Thomas bestaat evenmin in wakkerdam. Bedoel je soms burgemeester Tungsten?
- CivBurger
zo 09 jan 2011, 19:28
jup, ik gebruik codenamen, zodat alleen zij die zich aangesproken voelen, dat weten
- Meester Lupus W. TungstenBurger
zo 09 jan 2011, 19:28
Heinrich Emmanuël Nicolas schreef:Viccie, mag ik daar dan nog even mee wachten?
En kunnen we niet gewoon naar goed gebruik dan op de burgemeester stemmen?
Ik heb je nota bene de hand boven het hoofd gehouden door te zeggen dat de biechtvaderspost niet de gevaarlijkste is voor een weerwolf (terwijl sommigen hier al met harde beschuldigingen kwamen).
Ik vind het jammer dat jullie mij 'erg gemeen' vinden. Alles wat ik probeerde was, een beeld te krijgen van mogelijke gevaren op basis van de weinige informatie die ik heb - dat heb ik er direct bijgezegd. Zijn er hier geen anderen die willen meedenken of zo?
- VertellerAdmin
zo 09 jan 2011, 19:58
de biechtvader heeft de biecht afgenomen van Miki Breyll
- Fitzwilliam DarcyBurger
zo 09 jan 2011, 19:59
En ik kan je melden dat ze onschuldig is.
- DucoDorpsoudste
zo 09 jan 2011, 20:01
Dat zei ze zelf ook al, waarom biecht van haar dan?
zo 09 jan 2011, 20:02
Omdat er hier toch ten minste 1 iemand moet zijn die liegt over het al dan niet onschuldig zijn.
- DucoDorpsoudste
zo 09 jan 2011, 20:03
Viccie Weerwolfie schreef:Wouter, waarom van haar?
ja, Victor was een veel betere keuze geweest
zo 09 jan 2011, 20:04
Duco schreef:Viccie Weerwolfie schreef:Wouter, waarom van haar?
ja, Victor was een veel betere keuze geweest
:lol:
- DucoDorpsoudste
zo 09 jan 2011, 20:05
Oke, ik zou graag ff willen peilen hoe de stemming er nu voor staat. Frits, zou ik hier een topic mogen openen voor mijn peiling?
zo 09 jan 2011, 20:06
Duco schreef:Oke, ik zou graag ff willen peilen hoe de stemming er nu voor staat. Frits, zou ik hier een topic mogen openen voor mijn peiling?
Doe een poll waarbij je later nog je optie kunt veranderen.
- DucoDorpsoudste
zo 09 jan 2011, 20:10
Ow, ik hoop dat ik dat nu nog kan veranderen
zo 09 jan 2011, 20:13
Viccie Weerwolfie schreef:ik bedoel maar. Of tungsten
Omdat Tungsten haar graag wilde dood hebben, wat dus niet nodig is.
En we weten allemaal niets, dus was het slechts een gok wie ik moest bekijken, en iets is meer dan niets.
- DucoDorpsoudste
zo 09 jan 2011, 20:14
Heinrich Emmanuël Nicolas schreef:Viccie Weerwolfie schreef:ik bedoel maar. Of tungsten
En we weten allemaal niets, dus was het slechts een gok wie ik moest bekijken, en iets is meer dan niets.
Aangezien Tungsten haar dood wilde hebben, maakt hij nu zichzelf verdacht...
zo 09 jan 2011, 20:20
Duco schreef:Heinrich Emmanuël Nicolas schreef:Viccie Weerwolfie schreef:ik bedoel maar. Of tungsten
Aangezien Tungsten haar dood wilde hebben, maakt hij nu zichzelf verdacht...
Ik ben er al op teruggekomen.
- CivBurger
zo 09 jan 2011, 20:32
Heinrich heeft de biecht bij Breyll afgenomen en zegt dat ze onschuldig is. Nu zeg ik, als we Wouter ophangen komen we een hoop te weten. Is Wouter een weerwolf, dan is er een grote kans dat Breyll dat ook is. Was Wouter onschuldig, dan is zij dat ook. Maar ik vind nog steeds Thomas het gemeenst
- DucoDorpsoudste
zo 09 jan 2011, 21:53
Ik ben het hier wel mee eens, maar stel dat Wouter géén weerwolf is. Dan zijn we wel onze gewaardeerde biechtvader kwijt...
- CivBurger
zo 09 jan 2011, 22:55
Dan kan Breyll toch gewoon een nieuw iemand aanwijzen?
- AJDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 00:40
Hallo iedereen.
Wat een raar begin van het spel eigenlijk (hoewel, misschien zijn we niks gewend)
Maar eigenlijk weten we gewoon helemaal niks. Het zou zelfs kunnen dat er geen weerwolven bestaan (en dat heeft Frits al een keer geflikt...)
Maar stel even dat er wel weerwolven zijn, want dat lijkt me wel logisch.
Dan heeft dus waarschijnlijk de yeti, heks of Genezer succesvol zijn/haar gebruikt.
vaag dus.
Ik denk dat de actie van de raaf niet erg gericht was, want die kan nog weinig van de rolverdeling afweten. Dus ik vind niet dat dit Thomas verdacht maakt. Ook dat hij burgemeester is maakt hem niet verdacht want hij wist zijn rol toen nog niet. Wel vind ik dat hij erg gauw naar anderen wijst om schijn an zich af te houden.
Want hij beschuldigde Julia en die is geen weerwolf volgens Wouter.
Aan de andere kant vind ik opvallenverhoogd dat een aantal personen onmiddelijk meegaat met het beschuldigen van Thomas als hij beschuldigt wordt. Dat is ook wel raar.
Aj
Wat een raar begin van het spel eigenlijk (hoewel, misschien zijn we niks gewend)
Maar eigenlijk weten we gewoon helemaal niks. Het zou zelfs kunnen dat er geen weerwolven bestaan (en dat heeft Frits al een keer geflikt...)
Dan heeft dus waarschijnlijk de yeti, heks of Genezer succesvol zijn/haar gebruikt.
vaag dus.
Ik denk dat de actie van de raaf niet erg gericht was, want die kan nog weinig van de rolverdeling afweten. Dus ik vind niet dat dit Thomas verdacht maakt. Ook dat hij burgemeester is maakt hem niet verdacht want hij wist zijn rol toen nog niet. Wel vind ik dat hij erg gauw naar anderen wijst om schijn an zich af te houden.
Aan de andere kant vind ik opvallenverhoogd dat een aantal personen onmiddelijk meegaat met het beschuldigen van Thomas als hij beschuldigt wordt. Dat is ook wel raar.
Aj
ma 10 jan 2011, 00:46
AJ schreef:Hallo iedereen.
vaag dus.
Aj
Ik begrijp de verwarring, maar de beschuldiging van Julia heb ik direct laten vallen toen het nieuws van Heinrich mij bereikte.
- DavidDorpsgek
ma 10 jan 2011, 09:05
Ik heb het gevoel dat Tungsten slechts zijn rol als burgemeester probeert te vervullen door de discussie te leiden.
Zijn redenaties lijken volledig logisch onderbouwd en ik denk dat het onzin is om dan ineens met z'n allen op de
burgemeester te stemmen.
En ik ben het eens met de redenatie dat er verdacht veel mensen meegaan door ook te stemmen op de burgemeester.
Ik vertrouw Heinrich en dus Miki Beryll ook, maar Viccie Weerwolfie lijkt iedereen wel te willen beschuldigen zonder
een logische onderbouwing te geven.
Zijn redenaties lijken volledig logisch onderbouwd en ik denk dat het onzin is om dan ineens met z'n allen op de
burgemeester te stemmen.
En ik ben het eens met de redenatie dat er verdacht veel mensen meegaan door ook te stemmen op de burgemeester.
Ik vertrouw Heinrich en dus Miki Beryll ook, maar Viccie Weerwolfie lijkt iedereen wel te willen beschuldigen zonder
een logische onderbouwing te geven.
- DucoDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 09:59
Burgermeester Tungsten schreef:AJ schreef:Hallo iedereen.
vaag dus.
Aj
Ik begrijp de verwarring, maar de beschuldiging van Julia heb ik direct laten vallen toen het nieuws van Heinrich mij bereikte.
Waarom heb je Julia beschuldigd in de eerste plaats dan?
- AJDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 10:03
Ik heb Julia nooit beschuldigd voor zover ik weet o.O
- DucoDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 10:09
AJ schreef:Ik heb Julia nooit beschuldigd voor zover ik weet o.O
Ik had het tegen Thomas
- AJDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 10:18
Oh oké. Maar je reageerde op mijn bericht, dus.. Trouwens, je hoeft een boventaand bericht niet te citeren.
- DucoDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 16:18
Dat deed ik ook niet, David had er nog een bericht tussen geplaatst. (maar genoeg hierover, laten we ontopic blijven)
- Miki BreyllZwerver
ma 10 jan 2011, 17:24
laten we even duidelijk maken dat Burgemeester Tungsten zijn beschuldigingen jegens mij al meerdere keren heeft ingetrokken, dus het heeft weinig zin om nog steeds elke keer te zeggen "Jij beschuldigt Miki maar die is onschuldig hoor" xD
- Tram AnhBurger
ma 10 jan 2011, 17:29
Ik moet toegeven dat ik de uitspraken van onze burgemeester vrij logisch vind (na ze opnieuw te hebben gelezen),
burgemeester Tungsten onderbouwt haast al zijn argumenten en wat hij zegt hoort een goede burgemeester ook te zeggen..
Andere mensen ( ik noem nog geen namen) hebben geen goed onderbouwde uitspraken en beschuldigen anderen daarmee..
burgemeester Tungsten onderbouwt haast al zijn argumenten en wat hij zegt hoort een goede burgemeester ook te zeggen..
Andere mensen ( ik noem nog geen namen) hebben geen goed onderbouwde uitspraken en beschuldigen anderen daarmee..
- DucoDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 18:05
Misschien is juist handig die namen te vertellen...
- AJDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 18:16
maar dan zouden eigenaren van die namen (die dus misschien wel weerwolf zijn) niet zo blij zijn.. XD
- DucoDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 18:18
Heb je wat te verbergen ofzo?
Het lijkt mij gewoon het handigste als iedereen zijn/haar informatie deelt, en geen dingen achterhoudt.
Het lijkt mij gewoon het handigste als iedereen zijn/haar informatie deelt, en geen dingen achterhoudt.
- Aran The AngelDorpsgek
ma 10 jan 2011, 19:34
Frits, wanneer is de deadline voor het stemmen?
- Aran The AngelDorpsgek
ma 10 jan 2011, 19:38
Ok dan zal er voor het stemmen waarschijnlijk geen nuttige informatie over de weerwolven meer komen.
Ik stel dan voor om ofwel iemand te vermoorden die een voor weerwolven machtig beroep heeft, ofwel iemand die zich verdacht gedraagt op dit forum.
Liefst allebei natuurlijk
Ik stel dan voor om ofwel iemand te vermoorden die een voor weerwolven machtig beroep heeft, ofwel iemand die zich verdacht gedraagt op dit forum.
Liefst allebei natuurlijk
ma 10 jan 2011, 19:40
Het liefste natuurlijk een weerwolf met de eigenschappen die Aran benoemd.
- AJDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 20:02
Nog één uur om te stemmen. Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen
- AJDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 21:04
Deadline is vertreken.
Plaats jij een lijstje met wie op wie heeft gestemd op dit topic, verteller?
Plaats jij een lijstje met wie op wie heeft gestemd op dit topic, verteller?
- DucoDorpsoudste
ma 10 jan 2011, 21:10
Viccie Weerwolfie schreef:Ik heb net gestemd, om precies 21:00
kon dat niet wat eerder?
- CivBurger
ma 10 jan 2011, 21:17
nope, daarvoor de afwas, daarvoor eten, daarvoor zat Robert op de computer en daarvoor zat ik op school
- Miki BreyllZwerver
ma 10 jan 2011, 21:18
op het spelverloop forum staat een lijstje met wie op wie gestemd heeft....
- CivBurger
ma 10 jan 2011, 21:19
Duco niet zeuren , ja ik weet, Tungsten moet van de brandstapel worden gered door Aran Angel.
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Permissies van dit forum: