Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dodenbespreking

+7
Meester Lupus W. Tungsten
lidun
Meracy
SilentScreamer (Jip)
Georgette4
Verteller
Frits
11 plaatsers
Ga naar beneden
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

wo 26 okt 2016, 21:01
Dat is misschien ook wel een tactiek. Jammer genoeg, als die tactiek hetgeen is, dan snapt bijvoorbeeld Duco dat niet. Duco zou in principe goed aan doen in de luwte te blijven, zelfde geldt voor Nicole.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

wo 26 okt 2016, 21:13
Aiii, dan heb je net dit bericht van Nicole ertegenover staan... Wink Het wordt zo wel erg lastig voor de wolven, denk ik...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

wo 26 okt 2016, 21:20
Het spel is nog niet zo fel geweest als nu. Ik hoop wel dat iedereen het leuk blijft vinden...

Toch, Lonneke maakt hier wel een legitiem punt, is het wel zinnig om Thomas te laten biechten als hij zich zo raar gedraagt? Kan je niet beter aannemen dat die man niet te vertrouwen is.

Ik denk dat Thomas echt all-in gaat met alles naar zich toe trekken. Ik denk ergens dat hij wel dit met de weerwolven wilde overleggen, maar gezien hij nooit had verwacht nog te leven hij nu een bizarre tactiek hanteert. Misschien heeft Thomas wel het hele spel in zijn handen, ook al lijkt die juist alles te verliezen...
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

wo 26 okt 2016, 21:28
Ja, zo heftig heb ik de discussie ook nog niet gezien. Ik denk dat Thomas niet zo goed meer weet wat hij moet zeggen. Het wordt ook wel lastig nu, hoor! Gelukkig gaat niemand van de wolven dood als Thomas eruit gestemd wordt. Ik denk, maar ik hoop vooral, dat het goed besproken wordt in het weerwolvenforum morgenavond na de stemming Wink Misschien kunnen Thomas en Tram Anh dan een beetje de boel ophelderen Wink


Laatst aangepast door Georgette4 op wo 26 okt 2016, 21:41; in totaal 1 keer bewerkt
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

wo 26 okt 2016, 21:32
De vraag is, is Thomas werkelijk bang voor de witte weerwolf op dit moment, of moet die gewoon de klaagmuur goedpraten. De burgers moeten nu tactisch kiezen, dat is belangrijk. De biecht kan naar mijn idee nog steeds het beste bij Duco...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

wo 26 okt 2016, 23:26
En toen was het weer dood, ben benieuwd of Lonneke weet wie die wil bevragen.......
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 11:08
Ik vraag me af of David nu tactisch speelt of niet...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 13:20
Er wordt iig gebiecht... Dat zal dan wel Thomas worden... ik denk dat daarmee de wolven erg sterk staan Smile
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 14:08
Ik kan niet wachten Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 14:36
nope nope nope... toch denk ik dat het een anticlimax wordt waarbij thomas de biecht krijgt en de stemmen. En dan winnen de wolven Wink
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 14:58
Maar het zou sowieso stom zijn als de wolven alsnog zouden verliezen. Dan hebben ze het nu echt voor zichzelf verpest Razz Ik hoop ergens dat de wolven ongeschonden uit deze dag komen en dat ze deze dag met al die felle discussies vergeten. Hopelijk gaan ze dan weer verder met hun hoofdtaak: burgers killen! Very Happy
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 15:01
Nouja, de wolven kunnen nog bot vangen als ze David proberen op te eten. 
Maar als er inderdaad gebeurt wat jij schetst en ze eten vannacht maurienttje op, dan hebben ze inderdaad een meerderheid.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 15:05
Ik ben wel erg benieuwd wie ze zullen gaan opeten. Maar goed, eerst nog maar de biecht afwachten Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:06
Duurtlang xD
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:10
Yay, Lonneke gespot op het forum Very Happy
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:30
Een biecht bij Thomas dus. Als ze slim zijn stemmen ze dan op Duco Smile
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:39
Het zou een meesterzet zijn als Lonneke zegt dat Thomas witte weerwolf is.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:46
Ze heeft geen flauw benul wat er speelt, dus dat gaat ze vast niet doen Razz

Ik denk dat de wolvenruzie alleen maar meer onduidelijkheid heeft gegeven voor de burgers. Dit is het beste wat Thomas kon overkomen Razz
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:48
Nee, het was beter geweest als Lonneke voor Thomas had bevestigt dat TA een bruine weerwolf is. Dan kon die haar alsnog gratie verlenen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:48
Ja dat is ook waar...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:49
Mja nu moeten de wolven het wel afmaken...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:51
Ik hoop dat Lonneke nu op TA stemt ipv Thomas Razz Omdat Thomas wel een punt heeft, alleen kan die het nu alsnog verknallen als het Lonneke op ideeën zet (wat niet logisch is, want Lonneke wil natuurlijk niet meer naar hem luisteren)
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:55
Wat David zegt klopt helemaal, maar hij vergeet dat er een witte weerwolf in kan zitten.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:56
Mja het is dus hopen dat ze daar op doorhakken vannacht. Desalniettemin kunnen ze nog spaak lopen op David... Verder hebben de burgers een achterstand vannacht...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 16:58
Oh wauw, Thomas gooit alsnog argument witte wolf erin Very Happy, misschien zet dat de burgers nog aan het denken. Geloof dat alleen Maureen nog moet stemmen...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 17:18
Weet je wat een ultra zet zou zijn?

Met z'n drie op Lonneke stemmen. Dan die gratie laten verlenen en dus Thomas voor het blok zetten. Echter heeft dat net zoveel effect als op hem stemmen en is dit een stom idee Razz sorry voor het vervuilen van jullie tijd
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 17:20
Volgens mij legt Thomas nu ook helder uit dat TA ook een wolf is (al dan niet de witte). Als de burgers slim zijn zien ze dat.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 17:20
Yay, er gebeurt weer wat Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 17:24
ja, ik hoop echt dat de burgers zich er niet al bij neerleggen. Ze moeten echt stemmende wolven kwijtraken. Lullig genoeg hebben ze geen idee dat de heks de drankjes al gebruikt hebben...................................
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 17:29
Ja, dat is inderdaad wel jammer! Was wel leuk geweest als die mogelijkheid er nog was Wink Ik vraag me af of ze in de gaten hebben dat Tram Anh ook gewoon een weerwolf is. Ik denk dat ze nu juist extra vertrouwd wordt door de overgebleven burgers. Wel grappig dat Thomas toch nog begint over de witte weerwolf Wink Alleen denk ik dat dat onderwerp snel afgewimpeld wordt door de anderen, wat denk jij, Jip?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 17:37
Ik denk dat de focus eerder komt op Duco en TA nu. Nicole en Maureen zijn op dit moment nog niet zo verdacht, en David ook niet. Thomas begon zelf over de witte weerwolf. Dat moet mensen aan het denken zetten. 

Sowieso is Duco's plaatje mooi. 

Maureen heeft gelukkig ook door dat Thomas stemmen aardig zinloos is...
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 17:55
Denk je dat de stemmen nog veranderd worden? Dat ze toch over gaan om te stemmen op iemand anders dan Thomas?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 18:21
Ik vind het opvallend dat alle wolven veel berichten sturen die uiteindelijk de burgers aan het denken zetten. Ik zou meer verwachten dat ze niks zeggen en gewoon op Thomas laten stemmen...
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 19:13
Ik vind het wel grappig, want dan is dit potje nog niet uitgespeeld Razz
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 19:27
Het hangt nu inderdaad op Maureen. Maar misschien overtuigt ze nog andere mensen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 20:46
Denk dat de discussie doodbloedt. Als ze nou met z'n allen online waren hadden ze goed overleg kunnen plegen. Krijg het gevoel dat ze het wel best vinden nu ze hun stem gedaan hebben...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 21:56
NICE!!! David gaat bluffen dat die heks is. Maakt die het spel nog interessanter. Hopelijk geeft dit inzicht. Echter kan dit ook wantrouwen wekken van Maureen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 22:56
Gaat er morgen nog een gevecht komen?
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

do 27 okt 2016, 23:28
Noooooo.... Maureen verraadt zichzelf.......

Dat is wel echt weer kak zeg
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 00:02
David hoeft niet de heks te zijn. Hij weet namelijk dat lidun niet door de wolven is opgegeten, want dan was hij zelf ook dood geweest.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 00:10
Haha, wat grappig! Razz Ik had het eigenlijk ook niet echt door dat David aan het bluffen was! Mooi gevonden. Ik vroeg me namelijk ook al af hoe hij dit zou weten... halo Razz Jammer alleen dat Maureen meteen reageert... Maar goed, misschien lult-ie zich er wel uit en valt de schade van Mau ook nog wel mee.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 00:15
Nouja, de wolven verwachten allemaal dat Maureen de heks is. David zou een prachtige schijnbeweging kunnen maken maar die is nu weer teniet gedaan. De vraag is uiteraard wel hoe waarschijnlijk het was dat ze meegaan. De wolven zullen nu wel voor Maureen of Lonneke gaan en dan zijn ze in de minderheid.

Ik denk toch echt dat het beter is om zo snel mogelijk wolven te doden. Anders winnen de wolven. Ook moeten op de een of andere manier de burgers zien te voorkomen dat Nicole doodgaat, want dan hebben de wolven een extra wolf, en liggen de geliefden niet meer per se dwars...
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 00:18
Maar de wolven kunnen niet echt meer dood nu toch, of wel? Volgens mij is het doden van de weerwolven nu echt onmogelijk geworden. Of in ieder geval, het doden van álle wolven Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 00:30
Er is nog steeds een mogelijkheid om Duco te doden. Dan zijn Duco en davy dood.

Dan heb je 3 wolven en 3 burgers. 

Kak je hebt gelijk Razz

Alleen als er nog een interne fight ontstaat wie de witte is kunnen ze nog kapot, maar dat is erg onwaarschijnlijk en lopen ze ivm de kasteelheer constant 1 wolf voor... Toch loopt slet David wel vast als die als laatste overblijft. De wolven weten dit ook dus pakken ze eerst Lonneke en Maureen. Het vermoorden van David zou echt stom zijn. Ik denk ook dat vanwege de ervaring ze verwachten dat Maureen eerder de heksenfout zou maken dan David. Het is ook nergens uitgelicht hoe deze heksenkeuze is ontstaan.

Nee je hebt gelijk Georgette, de wolven staan op winnen. Echter is het afhankelijk wat de wolven doen, want zolang Nicole niet doodgaat krijgen de wolven davy niet.

Stel dat ze TA zouden vermoorden staat het 3vs4. Dan pakken ze Lonneke of Maureen, dan is het 3vs3. Dan kunnen ze Nicole pakken, en dan staat het 3vs2. Dan winnen ze ook.

Nee, er is volgens mij geen uitweg meer voor de wolven. Alleen als ze uit paniek mekaar kapot maken kan er nog een burger winnen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 02:34
Volgens mij betekent het bericht van Tram Anh dat ze doorheeft wat er gebeurd Razz
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 11:46
En dan vind ik het toch wel weer grappig dat er opnieuw een discussie ontstaat vlak voor de deadline Razz Volgens mij is het serieus nog niet helemaal zeker op wie de burgers gaan stemmen, al denk ik dat ze uiteindelijk toch nog wel voor Thomas gaan. 

Welk bericht van Tram Anh bedoel je trouwens precies? Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 12:33
die van de postduif
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 28 okt 2016, 12:36
ik ga over een paar uurtjes naar Leuven, dus ik zal wat minder op het forum hangen Wink
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

za 29 okt 2016, 00:35
Nooooooh, voorlopig geen Jippertje meer op het forum Sad  Dat wordt dan weer wat meer praten tegen mijzelf xD Of tegen de andere dooien als ze online zijn, haha! Very Happy

Anyway, heel veel plezier in Leuven! Very Happy
Groetjes aan Gerlinda en Frits! Smile 

En ik wacht op de kasteelheer xD Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

vr 04 nov 2016, 12:31
Oke plot-twist, Thomas kiest voor hetgeen wat niemand verwacht. Ik denk dat een teken moet zijn naar de medewolven...
Gesponsorde inhoud

Dodenbespreking - Pagina 6 Empty Re: Dodenbespreking

Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum