Weerwolven van Wakkerdam
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Deadline stemming woensdag 23 december 20.00 uur!


Dodenbespreking

+7
Meester Lupus W. Tungsten
lidun
Meracy
SilentScreamer (Jip)
Georgette4
Verteller
Frits
11 plaatsers
Ga naar beneden
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

vr 04 nov 2016, 12:52
Thomas, waarom? Razz 

@Jippert, ja waarschijnlijk wel Smile Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen...
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

vr 04 nov 2016, 12:53
Welkom in het dodenrijk trouwens, Thomas! Very Happy 
Veel plezier met onze schrijfsels xD
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

vr 04 nov 2016, 13:33
De keuze van Thomas is zeker opmerkelijk. Hij vertelde dat hij de keuze maakte zodat een eventuele witte weerwolf niet Duco zou kunnen opeten (en dus ook davy).
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

vr 04 nov 2016, 13:39
Oeh, daar zit inderdaad wel wat in Razz Bijzonder dat de witte weerwolf zo'n belangrijk gespreksonderwerp is geworden tussen de weerwolven. Ik had dat niet verwacht eigenlijk Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

vr 04 nov 2016, 14:17
Maargoed, nu zijn de wolven nog steeds in de minderheid...
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

vr 04 nov 2016, 14:58
Ik dacht, als er een witte wolf in zit dan is het vast Tram Anh. Als dat zo was dan was de enige manier om het nog te winnen door mezelf dood te laten gaan. Anders maakte ze gewoon Duco dood en dan won ze makkelijk. Maar nu ik dood ben kan ze dat niet doen want dan zouden er te weinig wolven overblijven.

Maar goed er was geen witte wolf dus het maakte allemaal niet uit. De wolven zijn nog steeds in de meerderheid dus tenzij ze elkaar dood maken uit angst voor de witte weerwolf winnen ze het makkelijk.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

zo 06 nov 2016, 17:00
Het lijkt erop dat Lonneke deze nacht weerwolvenvoer is. Tram Anh wilde aanvankelijk voor David gaan en dan was zijn plannetje mooi gelukt. 

David had ook wel een slim plan. Hij wilde de suggestie wekken dat hij de heks is door informatie te delen die alleen de heks zou kunnen hebben (of een weerwolf). Maar ook als slet kwam hij aan die info.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

zo 06 nov 2016, 21:23
Lol, van Nicole heb ik een klaagmuurbericht gekregen en daar blijkt uit dat het onderlinge wantrouwen bij de weerwolven nog altijd niet gesmoord is.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

zo 06 nov 2016, 22:13
Verteller schreef:Lol, van Nicole heb ik een klaagmuurbericht gekregen en daar blijkt uit dat het onderlinge wantrouwen bij de weerwolven nog altijd niet gesmoord is.

Ojee... Ik dacht dat de grootste discussie nu wel verdwenen zou zijn na het afvallen van Thomas Razz 
Grappig dat deze discussie standhoudt Smile
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

zo 06 nov 2016, 22:18
Meester Lupus W. Tungsten schreef:Ik dacht, als er een witte wolf in zit dan is het vast Tram Anh. Als dat zo was dan was de enige manier om het nog te winnen door mezelf dood te laten gaan. Anders maakte ze gewoon Duco dood en dan won ze makkelijk. Maar nu ik dood ben kan ze dat niet doen want dan zouden er te weinig wolven overblijven.

Maar goed er was geen witte wolf dus het maakte allemaal niet uit. De wolven zijn nog steeds in de meerderheid dus tenzij ze elkaar dood maken uit angst voor de witte weerwolf winnen ze het makkelijk.

Haha, Thomas Razz Coole redenering! Wink Jullie gingen inderdaad ook wel behoorlijk hard op elkaar in, in de laatste nacht. 
Had je trouwens verwacht dat er uiteindelijk geen witte weerwolf in zat?

Wel grappig trouwens dat Duco helemaal perplex stond:
@weerwolventopic: "Snapt iemand trouwens waarom Thomas heeft gedaan wat hij gedaan heeft?" Razz
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

zo 06 nov 2016, 22:33
Nou inmiddels kunnen de weerwolven onderling wel concluderen dat Nicole en Duco geen witte weerwolf zijn. Duco had Nicole dan namelijk sowieso al opgegeten (en waarschijnlijk al eerder). En andersom had Nicole Duco (en dus met hem davy) gedood, want ze weet dat zij zal sterven voor hun.

Kortom, alleen Tram Anh zou nog witte weerwolf kunnen zijn.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

zo 06 nov 2016, 22:35
En zij was volgens mij ook Thomas' enige verdachte als witte Wink
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

zo 06 nov 2016, 23:40
Georgette4 schreef:Haha, Thomas Razz Coole redenering! Wink Jullie gingen inderdaad ook wel behoorlijk hard op elkaar in, in de laatste nacht. 
Had je trouwens verwacht dat er uiteindelijk geen witte weerwolf in zat?

Nee. Ik had wel bedacht dat er misschien geen witte weerwolf is, maar ik had er verder geen rekening mee gehouden. Dat hoefde ook niet, want als er geen witte weerwolf was dan wonnen we het sowieso wel. Alleen als er wél een witte weerwolf was dan was het nog moeilijk.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

zo 06 nov 2016, 23:42
De wolven lijken nog steeds niet door te hebben dat ze met Davy erbij gewoon dik in de meerderheid zijn. Of doet Nicole maar alsof ze dat niet weet omdat ze alsnog Tram Anh dood wil? Stel ze maken Tram Anh dood, dan zullen ze toch wel moeten concluderen dat er geen witte weerwolf is. Dan eten ze David tevergeefs op, dan stemmen ze Nicole dood, dan eten ze Maureen op, dan stemmen ze David dood. Dus zelfs in het slechtste geval winnen de wolven het.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 00:23
Meester Lupus W. Tungsten schreef:De wolven lijken nog steeds niet door te hebben dat ze met Davy erbij gewoon dik in de meerderheid zijn. Of doet Nicole maar alsof ze dat niet weet omdat ze alsnog Tram Anh dood wil? Stel ze maken Tram Anh dood, dan zullen ze toch wel moeten concluderen dat er geen witte weerwolf is. Dan eten ze David tevergeefs op, dan stemmen ze Nicole dood, dan eten ze Maureen op, dan stemmen ze David dood. Dus zelfs in het slechtste geval winnen de wolven het.

Haha, ja! Ik vind het wel grappig wat er nu gebeurt. Nicole speelt het wel leuk door dat bericht op de klaagmuur te posten. Ik ben benieuwd wat er straks in het dorp gezegd wordt daarop. En óf er überhaupt een discussie komt, wat het is er nog wel akelig stil... Wink
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 00:35
Vergeet niet dat davy niet precies weet wat de wolven van plan zijn. Volgens mij wil hij gewoon zo snel mogelijk Nicole doden.

Maar als je davy als een weerwolf beschouwt, dan hebben de wolven 4 stemmen + de doorslaggevende en de burgers slechts 1 vanwege de schoolmeester.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 10:27
Ja, jammer dat ze niet David hebben gepakt vannacht Smile
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 19:51
Nicole blijft na. Dat betekent dus 2 burgers, 2 geliefden en 1 wolf die kan stemmen. Interesting.....
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 21:49
Dooie boel... Of nouja, juist niet Razz
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 21:55
Haha, iedereen is diep in beraad met zichzelf. 

Wat Nicole zei op het wolvenforum is trouwens goed opgemerkt: ze hoeft voorlopig niet dood en haar doodstemmen zou het voor een witte weerwolf (als TA dat is) erg makkelijk maken.

Duco moet davy er van overtuigen dat het beter is om voor Maureen of David te gaan.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 21:59
davy houdt zich ook wel echt op de achtergrond. Volgens mij heeft hij niet helemaal door dat die een sleutelrol speelt. Dat is dan ook, samen met de witte weerwolf, de enige kans die de burgers nog hebben. Het stomme is eigenlijk dat er nu 3 teams zijn met 2 koppen, alleen dat 2 van de 3 teams samen kunnen smelten en dan heb je 2 teams (3 versus 2). Eitje dus. Dan wordt het ook nog eens nacht. Enige voordeel is dat ze denken dat David een heks is, dus als die snachts een poging tot opeten krijgt kan het nog wel eens heel leuk worden Razz
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:14
SilentScreamer (Jip) schreef:Ja, jammer dat ze niet David hebben gepakt vannacht Smile

Maar dat is toch praktisch onmogelijk als hij de slet is?
Hij is 's nachts zo goed als ongrijpbaar... Razz 

Maar ja, ze denken natuurlijk iets anders Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:14
Ik bedoelde ook poging tot pakken vannacht Wink
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:16
Oh, zodat ze door hebben dat hij 's nachts niet op te eten is. Razz 
Ja, goed punt Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:26
Nouja, beter hebben ze dat dus niet door maar proberen ze toch. Heb toch het liefste dat de burgers winnen, ook al hebben we het echt slecht gespeeld.
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:45
Hihi, maar de weerwolven hadden ook een hele goede groep dit keer! Allemaal ervaren, dan wel (enigszins) analytische spelers Smile Ze zijn echt nog met veel te veel over, dus ik denk dat ze van alle kanten zouden winnen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:46
Mwoah, als de burgers harder op de geliefden waren ingegaan (of Duco eerste ronde) had het heeeeel anders kunnen gaan Wink
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:48
Ja, maar ze letten toen niet op Razz Volgens mij was het koppel al vrij snel duidelijk. De hints van Duco (het verdedigen van Davy dus) was echt super duidelijk. Maar goed, ik wist natuurlijk vanaf nacht 1 al meteen alles, dan zie je het meteen. Anders was ik waarschijnlijk ook een naïef burgertje geweest nog, denk ik halo
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:49
maar dat had dus wel twee wolven kunnen schelen........
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:49
Ik snap trouwens ook nog steeds niet waarom ik in ronde 1 er meteen uit lag Razz 
Ik had volgens mij nog best wel kansen gehad als fluitspeler, want niemand dacht dat-ie erin zat in eerste instantie. Wink
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:49
Ja, ik baal nog steeds Razz
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:50
SilentScreamer (Jip) schreef:maar dat had dus wel twee wolven kunnen schelen........

Jup, maar in plaats daarvan gingen de stemmen vol op mij Wink
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:51
Nee, dat was naar mijn idee ook niet logisch...

Maargoed, je had wel actief met de burgers mee moeten denken en verdedigen. Op de achtergrond val je op!
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:56
Ik was aan het werk! Sad 

Ik had geen keuze... En die vrijdag was ik veel te laat thuis, maar ik mocht toch niet meer stemmen. Ik denk niet dat ik nog veel van invloed had kunnen zijn in het spel. De deadline lag voor mij niet handig (en ik had geen druk meer, wegens stemgebrek dus) Wink Ik reageerde toen net te laat Sad
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

ma 07 nov 2016, 23:58
Ja, plus dat de meeste stemmen vrij random waren. je had gewoon pech...
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

di 08 nov 2016, 00:02
Ik háát de eerste dag, haha Razz 

Thomas vertelde mij later nog dat hij er ook al van baalde dat ik er meteen uit lag. Zowel voor mij als voor het feit dat ik de fluitspeler was, de extra afleiding voor de wolven Smile
Georgette4
Georgette4
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

di 08 nov 2016, 01:03
Bleh, ik blijf het forum maar F5'en, maar er gebeurt nog steeds niets Sad 
Jongens, ga eens praten in het dorp, duurt lang Razz
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

di 08 nov 2016, 12:37
Het lijkt er wel op dat ze op Maureen gaan stemmen vandaag... Wel slim, want de wolven denken dat ze weerhamster is en gaan daarom op haar stemmen... 

Als ze slim zijn, snappen ze dat Maureen wel te vertrouwen is. Dat zei Manon tenslotte nog. Dusja. Het komt neer op wat het koppel gaat doen. Stemmen op een burger is voor hen gevaarlijk, want er is geen zekerheid dat Nicole doodgaat. Vooral davy zal dat realiseren.
Lonneke
Lonneke
Dorpsgek
Dorpsgek

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

di 08 nov 2016, 14:03
Het wordt nog wel lastig met het geliefde koppel...
Wel aardig dat ze nu David laten leven
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

di 08 nov 2016, 14:04
Als het koppel wil winnen moeten ze strategisch zijn, en overtuigen dat Nicole dood moet snachts. Anders wordt het erg lastig om nog te winnen, gezien Nicole burgemeester is.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

di 08 nov 2016, 14:19
Het maakt voor het koppel echt niet uit wie er doodgaat, zolang ze het zelf maar niet zijn. Tram Anh is niet van plan op Duco of davy te stemmen, dus zij zullen hooguit twee stemmen tegen krijgen.. 

Volgens mij heeft David nog altijd geen flauw idee hoe het nou precies zit, maar eigenlijk weet die al wel dat het voor de burgers foute boel is.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

wo 09 nov 2016, 14:02
Hij moet in ieder geval Maureen vertrouwen. Als die goed oplet heeft die door dat de wolven zichzelf al verraden door allen naar Maureen te wijzen...
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

wo 09 nov 2016, 17:02
Yes, davy strijd nog steeds voor de Burgers!!! hoop echt dat die david en maureen meekrijgt, dan gaat tram anh of nicole kapot (beter tram!)
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

wo 09 nov 2016, 18:04
Snapt davy wel dat hij de burgers dood moet maken om te winnen?
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

wo 09 nov 2016, 18:17
Ik denk het wel, maar hij heeft ook niet een lijstje van wie dat precies zijn. Maar hij moet vooral zorgen dat Nicole doodgaat.

Misschien probeert hij nu Tram Anh als mogelijke witte weerwolf uit te schakelen. Dat is wel goed te begrijpen. 

David houdt eraan vast dat Nicole dood moet en Tram Anh stemt op maurienttje. Volgens mij betekent dat dat er vandaag in ieder geval geen weerwolf dood zal gaan. De stemmen zouden ook nog kunnen staken.
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

wo 09 nov 2016, 19:12
Okee, Duco en davy stemmen op Tram Anh. Dat betekent dat zij dood zal gaan tenzij maurienttje op Nicole stemt.
Meester Lupus W. Tungsten
Meester Lupus W. Tungsten
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

wo 09 nov 2016, 20:19
Ze eten David op, maar dat lukt niet. Ze stemmen Nicole dood, eten weer niemand op, en dan stemmen ze David dood.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

wo 09 nov 2016, 22:49
Toch hoopte ik dat TA doodging, dat had nog enige hoop kunnen betekenen. Jammer dat Duco nog zijn stem veranderde. Nu is het dus wachten tot het over is. Nicole moet in ieder geval nog dood om de wolven nog sterker te maken. Dus ze kunnen nu ook Nicole opeten, en dan David kapot stemmen (of mag dat niet?). Anders dan David opeten (mislukt), Nicole doodstemmen, David opeten (mislukt), David doodstemmen.
SilentScreamer (Jip)
SilentScreamer (Jip)
Burger
Burger

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

wo 09 nov 2016, 22:53
Ik vind het ook super stom om te zien dat alle burgers op een ander hebben gestemd... Dat had de redding kunnen betekenen...........
Verteller
Verteller
Admin

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

do 10 nov 2016, 00:09
Eigenlijk had Duco de klaagmuur moeten gebruiken om davy duidelijk te maken wat hij van plan is. Davy weet immers niet dat de weerwolven bereid zijn om ze te helpen. 

Dat deden Manon en Nicole het vorige spel bijvoorbeeld heel goed en dat maakte ze ook ongelooflijk sterk. Kennelijk is communicatie meer een vrouwending Razz.

Maar als Tram Anh was doodgegaan dan hadden Duco en davy nog steeds wel gewonnen. De burgers kunnen hoe dan ook Duco niet dood stemmen, want daar gaat Nicole niet aan meehelpen.
Gesponsorde inhoud

Dodenbespreking - Pagina 7 Empty Re: Dodenbespreking

Terug naar boven
Soortgelijke onderwerpen
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum